Det ryktas...

DeletedUser

Guest
Ryktas att du inte skrattar längre efter ditt senaste anfall mot mig ;)
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att vindens element är det som härjar nu på classic, många byar ryktas vara folktomma och eko´t viskar så fint genom kontinenterna.

Ryktas att vissa yxor mer ser ut som smörknivar då dom fått nöta så ljuvligt med motstånd på många håll men att dom fortfarande söker drabbningar med gangbangers, dock verkar dessa bli mer o mer bristvara.

Ryktas vidare att en classic värld aldrig förut varit så underhållande ingame!
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att båda sidorna säger att dom vinner, imponerande självförtroende från båda sidorna:)
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att Chaos tappar folk och tappar byar i kriget

Samt att en ny stam bildats ''BP'' får se om dom går in i kriget ?
 

DeletedUser

Guest
I BP är det ju många som deltog innan i kriget iaf.. Undrar om de tänker gå med på riktigt.. Vet inte vad som hände med chaos.. Stampe förlorade några byar och sen stack alla..
 

DeletedUser

Guest
Dom som gick till BP är bara för fega för att fortsätta kriga efter att ha fått minsta lilla motgång.

Och till nästa gång ni som var med i Chaos, Var inte så kaxiga !
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att spelarna som gått från chaos och startat den nya stammen är samma spelare som startade kriget från första början
 

Sneakerman

New Member
Reaktionspoäng
0
Ryktas att det är som det brukar på .se dom två största stammarna mergar och dödar världen..
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att med att krigstrycket försvinner så kallnar forumet också... Var är alla? :confused:
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att detta är nog det tråkigaste forumet och värld jag någonsin har spelat på.
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att du kan vara det tråkigaste forumet och värld du har spelat på
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att de som flydde kriget inte hade känt på några motgångar utan att de var dem det gick bäst för.. (På ''rebell'' sidan) :D Ryktas även att catlady tömde 5 off byar idag för att få en by
 

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
Ryktas att de som flydde kriget inte hade känt på några motgångar utan att de var dem det gick bäst för.. (På ''rebell'' sidan) :D Ryktas även att catlady tömde 5 off byar idag för att få en by

om de sant de sista du skriver är de ju bra? den stam med mest oba vinner? inte den stam som har mest deff så ;)??
 

kacka65

Member
Reaktionspoäng
0
Ryktas att de som flydde kriget inte hade känt på några motgångar utan att de var dem det gick bäst för.. (På ''rebell'' sidan) :D Ryktas även att catlady tömde 5 off byar idag för att få en by



Ryktas om att Maxzz glömt att jag har adlat av honom.
Ryktet dementeras gällande 5 offbyar ser ni på min OBA
 
Topp