Det ryktas....

DeletedUser

Guest
Ryktas att det skulle vara kul med lite statistik samt en egen tråd angående "någonting?"
 

DeletedUser

Guest
Ryktas om väldigt lite motstånd från UWS..

Sida 1:
Stammar: UWS
Sida 2:
Stammar: Turtle

Timeframe: Senaste 48 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 29
Sida 2: 24
Skillnad: 5

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 264,887
Sida 2: 214,516
Skillnad: 50,371

chart


Tycker det är ganska jämt senaste 48 h, sett till antalet adlingar senaste 48 h :)
 

DeletedUser

Guest
Sida 1:
Stammar: UWS
Sida 2:
Stammar: Turtle

Timeframe: Senaste 48 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 29
Sida 2: 24
Skillnad: 5

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 264,887
Sida 2: 214,516
Skillnad: 50,371

chart


Tycker det är ganska jämt senaste 48 h, sett till antalet adlingar senaste 48 h :)

Var ett försök att starta debatt snarare än att kasta skit, bara så att du vet. Vidare ryktas det att första dygnens adlingsstats inte speglar vilka som har övertaget i kriget:D
 

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
de avgjort som lawliet sa dock inte för summerfg kör där utan ajzpain ;)

hade dock fireside kört i UWS hade ju fan han piskat halva turtle själv.
 

crille011

Member
Reaktionspoäng
4
Ryktas att Turtle mött större motstånd än förväntat och nu vacklar. 06Fredrikh har brutit ut i panik då antalet inkommande snart nått tvåsiffrigt D:
 

DeletedUser

Guest
haha ironi där kanske? Verkar som uws skulle haft en till stam på deras sida så det skulle bli ett mer jämnt, långt, roligt och ärofullt krig.
Men hoppas att det iaf blir ett bra krig. ryktas.
 

DeletedUser

Guest
haha ironi där kanske? Verkar som uws skulle haft en till stam på deras sida så det skulle bli ett mer jämnt, långt, roligt och ärofullt krig.
Men hoppas att det iaf blir ett bra krig. ryktas.

För rank 1-stammen att gå på rank 2-stammen är väl såpass ärofyllt rank 1-stammen kan göra saker? Ska vi vara dumma och förklara krig mot hela världen, eller vad behöver man göra för att få ryktet om sig att vara ärofylld?

Ang andra rykten som cirkulerar, såsom min panik så stämmer det. Jag är allergisk mot inkommande, och tvåsiffrigt (vilket det var ett tag igår) är nästan för mycket. Om det håller sig över 10 idag igen så kommer jag nog gråa är jag rädd.

Ryktas vidare att en av de mindre framgångsrika i UWS har anlitat en mindre stam till att hjälpa honom. Hans beskydd av stammen i fråga har nu lett till att sagda stam också ligger i krig med Turtle, och kommer få möta sitt öde. Winter is Coming my friends, winter is coming. Ryktas det i alla fall.

/F
 

DeletedUser

Guest
För rank 1-stammen att gå på rank 2-stammen är väl såpass ärofyllt rank 1-stammen kan göra saker? Ska vi vara dumma och förklara krig mot hela världen, eller vad behöver man göra för att få ryktet om sig att vara ärofylld?

Ang andra rykten som cirkulerar, såsom min panik så stämmer det. Jag är allergisk mot inkommande, och tvåsiffrigt (vilket det var ett tag igår) är nästan för mycket. Om det håller sig över 10 idag igen så kommer jag nog gråa är jag rädd.

Ryktas vidare att en av de mindre framgångsrika i UWS har anlitat en mindre stam till att hjälpa honom. Hans beskydd av stammen i fråga har nu lett till att sagda stam också ligger i krig med Turtle, och kommer få möta sitt öde. Winter is Coming my friends, winter is coming. Ryktas det i alla fall.

/F

hahaha Hoppas du klarar dig! Håll ut! Försök hinna med att tagga dom!!!
Ja du har rätt i det du säger, ligger i allas intresse att det blir jämnt och roligt krig menade jag bara, Är ju krigsspel som ska vara kul.
Men såklart får man vara lite smart och inte anfalla hela världen!
Ni är ju nästan lika stora med så, kötta på!
 

Emilio Lopez

Member
Reaktionspoäng
0
Ryktas att jag vill säga grattis till er här nedanför som är värdiga vinnare av v22. Kommer signa off det var trevligt och få spela med er, yes jag förlorade sådant händer :). Nu blir det ett par jobbdagar för att sedan supa bort förlusten i Alanya ^^. Way to go peace out!

skogul

klixo

Sir Hero

Mr. Serious

Sweca95

Lootrux

AwesomeNinjaTurtleSlap

hallonsoda

dogginator

HipsterTurtle

Ett litet citat från denna fina låt.

"Hope you, hope you don't look back, always do what you decide
Don't let them control your life, that's just how I feel"

http://www.youtube.com/watch?v=3EkA4YOu69M
 
Senast ändrad:
Topp