Det ryktas....

DeletedUser

Guest
Kan ju tillägga att det även är en del attacker från TICKET.

Japp, jag spelar även på det kontot och vi är själva mot dessa gangbangers ;)
 

DeletedUser

Guest
Kan ju tillägga att det även är en del attacker från TICKET.

Japp, jag spelar även på det kontot och vi är själva mot dessa gangbangers ;)

Tack för dagens skratt "Gangbangers".
Ticket har knappt skickat något och gör dom det kommer du med snyfthistoria att dom är backstabbers osv osv, du gjort med minst 2. Är många i tyrant som inte ens skickar.
Du är en av dom som verkligen inte har rent mjöl i påsen så lite pinsamt att du klagar på andra då.

besegrade motståndare som anfallare TICKET 76
 

DeletedUser

Guest
Är många i tyrant som inte ens skickar.

Det ryktas Nej, det är bara 8 av era 10 bästa spelare. Dem som inte attackerar på "top10" är Wervin som ligger 100 timmar bort och stay frosty har det nog ganska körigt mot turtle..

Om du ska vara så noggrann angående TICKET. 47.429.
 

DeletedUser

Guest
Tack för dagens skratt "Gangbangers".
Ticket har knappt skickat något och gör dom det kommer du med snyfthistoria att dom är backstabbers osv osv, du gjort med minst 2. Är många i tyrant som inte ens skickar.
Du är en av dom som verkligen inte har rent mjöl i påsen så lite pinsamt att du klagar på andra då.

besegrade motståndare som anfallare TICKET 76

Såsom crille sa, fejks genererar inte OB. Men samtidigt, vad vet Tyrant om OB egentligen? :sneaky:

Och vad definierar du detta agerande som då? Backstabb följt utav gangbang skulle jag säga
 

DeletedUser

Guest
Aldrig kul när något sådant händer :(

Det ryktas att jag gjorde ett ny tråd så vi slipper diskutera detta här och kan fortsätta (om ni vill) diskussionen på andra tråden.
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas Nej, det är bara 8 av era 10 bästa spelare. Dem som inte attackerar på "top10" är Wervin som ligger 100 timmar bort och stay frosty har det nog ganska körigt mot turtle..

Om du ska vara så noggrann angående TICKET. 47.429.

Jag var nogrann och det VAR 76 när jag skrev, nu är det däremot 88.060 INTE 47.429 så var lite nogrann gärna?? haha nej då, men är liksom när man skriver som gäller, men aja.
Ej många aktiva som sagt jusst nu, men vi snackar pm det är bättre, skickar till dig ingame.
Fejks kan generera oba, beror på vilken fejks det är, vanlig fejk 1 mb nej, men orka tjabba, vet vad ni menar, så rätt så rätt.
någon hade dödat 76 spjytt nånstans.
 

crille011

Member
Reaktionspoäng
4
Jag var nogrann och det VAR 76 när jag skrev, nu är det däremot 88.060 INTE 47.429 så var lite nogrann gärna?? haha nej då, men är liksom när man skriver som gäller, men aja.
Ej många aktiva som sagt jusst nu, men vi snackar pm det är bättre, skickar till dig ingame.
Fejks kan generera oba, beror på vilken fejks det är, vanlig fejk 1 mb nej, men orka tjabba, vet vad ni menar, så rätt så rätt.
någon hade dödat 76 spjytt nånstans.

Du gör många tankehopp, nästan så du skriver i "inre monolog". Lite coolt, du måste ha många år på nacken om du lärt dig sådana litterära knep!

Angående fejks så genererar dem ingen OBA att tala om, det du refererar till kallas fangfejks. Har du trupper som genererar OBA så är de uppenbarligen inte "fejks", eftersom dessa hänvisar till 'blanka skott'. De låter och ser ut som riktiga skott, men gör ingen skada.

Mvh
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Du gör många tankehopp, nästan så du skriver i "inre monolog". Lite coolt, du måste ha många år på nacken om du lärt dig sådana litterära knep!

Angående fejks så genererar dem ingen OBA att tala om, det du refererar till kallas fangfejks. Har du trupper som genererar OBA så är de uppenbarligen inte "fejks", eftersom dessa hänvisar till 'blanka skott'. De låter och ser ut som riktiga skott, men gör ingen skada.

Mvh

Ryktas att jag svarade dig ingame så gör mer än ett tankehopp dit när du har tid :).
Rykten här nu ingen jäkla chatt.
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att alla levande spelare i UWS ska göra varsitt krigsvrål i denna tråd under morgondagen.
 
Topp