Det ryktas....

DeletedUser

Guest
Ryktas vidare att Delete med redan ett poängövertag i kriget fortsätter värva in stammar i kriget mot Turtle.

Ryktas vidare att You? bröt mot uppsägningstiden av iapn.

Ryktas att Delete har även försökt få med *WH* i gangbang kriget men misslyckats.

Ryktas om att det skrivs för mkt och bevisas för lite..
 

DeletedUser

Guest
Nu har jag städat upp lite i den här tråden. Nu tycker jag ni kan hålla er till trådens ämne, alltså rykten gällande v22.
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att SuperNova tystade ner allting.
Ryktas att Justin Bieber hade konser igår, antar att han firade 4/20 i danmark där det är enkelt att få ut ********.
Ryktas att mina ess i rockärmen börjar närma sig spelbordet.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
ryktas att ni tjötar mer än mig.

kriga istället, gema lite stats också tack :)

kärlek
 

vrål-åke

Member
Reaktionspoäng
0
Ryktas att detta spel bara blir tråkigare och tråkigare för varje värld. Återigen en värld som bara handlar om vilken storstam som kan **** mest för de mindre och få dem på sin sida. Sedan när kriget väger över åt ett håll så börjar den storstammen säga upp allianser och iap´s med de mindre, plockar in de största/ledarna för att plocka stammarna en efter en.

Fattar inte att dessa mindre stammar aldrig lär sig och går på samma skit varje gång. Förmodligen för att ledarna i stammarna hoppar över till de större.

Tråkigt men sant.

Hejja måndag!
 

xeM xeT

Member
Reaktionspoäng
0
Ryktas att detta spel bara blir tråkigare och tråkigare för varje värld. Återigen en värld som bara handlar om vilken storstam som kan **** mest för de mindre och få dem på sin sida. Sedan när kriget väger över åt ett håll så börjar den storstammen säga upp allianser och iap´s med de mindre, plockar in de största/ledarna för att plocka stammarna en efter en.

Fattar inte att dessa mindre stammar aldrig lär sig och går på samma skit varje gång. Förmodligen för att ledarna i stammarna hoppar över till de större.


Tråkigt men sant.


Hejja måndag!

Dementeras
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att utan ohederlig, orättvist co-spelande på flera stora konton så skulle det se väldigt annorlunda i världen..
 

xeM xeT

Member
Reaktionspoäng
0
[2013-02-20 23:42:35] Lukas Jönsson: Hejhej
[2013-02-20 23:42:46] Mathilda tw: Snäll?
[2013-02-20 23:42:55] Lukas Jönsson: Ond
[2013-02-20 23:43:03] Lukas Jönsson: :)
[2013-02-20 23:43:03] Mathilda tw: Då kommer vi nog bra överens <3

Ryktas att det var så den romansen fick en början..
 

DeletedUser

Guest
[2013-02-20 23:42:35] Lukas Jönsson: Hejhej
[2013-02-20 23:42:46] Mathilda tw: Snäll?
[2013-02-20 23:42:55] Lukas Jönsson: Ond
[2013-02-20 23:43:03] Lukas Jönsson: :)
[2013-02-20 23:43:03] Mathilda tw: Då kommer vi nog bra överens <3

Ryktas att det var så den romansen fick en början..

You're mental.
 
Topp