Det ryktas....

Alexex

Member
Reaktionspoäng
0
Ryktas att skalet har hållt ganska bra trotts sköldpaddornas förutsättningar. Men men, vi alla har nog hört talas om sköldpaddan och haren :sneaky:

Motivera tack..
Ni börjar attackera era våra spelare och deffar inte upp era egna utsatta sen? Ni hade dagar på er, så nej. Väldigt dåligt med tanke på förutsättningarna.
 

ruscam

Member
Reaktionspoäng
1
Ryktas att lilla Ticket har dödat stora mängder off trupper och adlar för Turtle och wh, särkilt Turtle.
Ryktas att Turtle gör deffbyar till off byar för att kötta mer?
Ryktas att jag gillar Turtle och wh och tycker detta är synd! :(
Ryktas att ingen cred kommer från skogul bara arga soldater :(

Ryktas att det varit mycket slarv från den manliga delen av skogul så den kvinnliga fått det onödigt svårt. Men självklart skall ni ha cred för deffandet.
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att det varit mycket slarv från den manliga delen av skogul så den kvinnliga fått det onödigt svårt. Men självklart skall ni ha cred för deffandet.

Tack, stort att erkänna, du har min respekt nu.
Du är en väldigt duktig spelare :)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Det ryktas att kriget så äntligen börjar komma igång. Bara att börja på 120% och öka.
 

Psykovic

Member
Reaktionspoäng
0
Det ryktas att jag hört rykten om att HoH's ledare är beredd att offra hela stammen för sin personliga vendetta mot mig :D
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att missnöjet hos HOH gick i taket och att spelare lämnade. Är det bråk om deffen måntro? Vi har ju fått lära oss vilka i den stammen som får deff. :D

Ryktas vidare om allmänt missnöje om missnöje om incs.
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att offen ska användas? :O


Rytas att det dock finns 2 spelare på "keiserboi"... Just sayin'

Ryktas vidare att man hittar fler och fler stackade byar utan spejare.
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att denna latmask äntligen orkat registrera sig för att inte bara kunna läsa men även vara med här bland alla :)
 
Topp