Det ryktas...

jakten 100

Member
Reaktionspoäng
14
Ryktas att du borde gråa dig irl snarast möjliga ;)

Ryktas att jag ryktade i detta ryktande samhälle osv.
 

philip1300

Member
Reaktionspoäng
1
det ryktas att casual dags erövrings rekordet har blivit klått nu efter många många månader:)

det ryktas att spelaren var 10 gånger så liten som den med mest Point och denna spelare har nu lyckas bli först med att ta 70 byar på en och samma dag.
igen annan på casual har gjort det.

det ryktas att spelaren nu klådde det gamla rekordet med hela 2 byar det gamla rekordet sates
13.01.2014

det ryktas att spelaren som tagit rekordet är en som redan på 2007 talet låg 1 rankad i en tribal wars värd.
och som ofta sågs som en av de bästa spelarna genom tiderna.

det ryktas att han är ca 10 gånger så liten som de största spelarna men klarar utan större problem det de med mer poäng ej klarat:)
 
Senast ändrad:

jakten 100

Member
Reaktionspoäng
14
Ryktas att det inte är snyggt att adla 70 barbs på en dag, inget man skryter om direkt.... Vem som hellst kan spara adlar i några månader?............
En av de bästa? du ligger back på Casual -145 byar.. PÅ CASUAL en värld där man får 100 inks PER ÅR men aaaa hårt liv tydligen... Rank 1 2007? vilken server?... du var väll 10 sec tidigare att bygga marknaden på en ny värld så du var rankad 1:a i ca 10 sekunder?

Sen typ lite hets att Ryktas att Philip1300 e sämst och SuperNova e bäst där :D (heart) :cool:

Ryktas att jag köttar alla barbs dirr ist för att vänta måååånader för att ta 70 barbs? man ska lätt kötta spelare om man har hela 70 barbs hemma :D

//jakten
Casual Hetsare
 

GrisSlaktaren

Member
Reaktionspoäng
0
Bekräftar det gakten skrev före mig.

Ryktas vidare att det är konstigt att du kallar dig själv bäst när du har blandbyar?

//GS
 

korat99

Member
Reaktionspoäng
3
ryktas att det är kul att se att det fortfarande är samma spelare i toppen som senast jag tittade in, ryktas också att jag tycker det verkar väldigt tyst i forumet!
 

de soto

New Member
Reaktionspoäng
0
Ryktas att någon redan fått sina julklappar. Ryktas att paketen innehöll det man mest av allt önskar sig om man väljer att spela på Casual, dvs MASSOR av fina flaggor :)

God Jul önskas alla nya och gammla vänner (resten av mänskligheten ignoreras som vanligt)
 

ljudet

Member
Reaktionspoäng
0
Ryktas att jakten är den enda som är aktiv i detta forum. Är det för att han inte har några vänner? Förövrigt kommer jag träffa Jakten snart<3 kärlek<333333333333
 
Topp