Att jag undrar om någon kan svara på min fråga.och ryktas att jag undrarhur man lyckas gå med
Jag har faktiskt missat din fråga, förmodligen för du missat sätta ett "?". Men jag gissar att det är det här under du menar skulle vara en fråga. (Gissar jag fel så får du helt enkelt ta din fråga igen...)
Man kan ju börja här om man har 1 by kvar, ryktas att jag undrar om man kan bygga upp den byn till de bästa som går t-tåg sen börja med den byn på världen ryktas det
Du "flyttar" med dig den by sista by du har kvar, eller rättare sagt en kopia av den. Vilket betyder att du kan lyckas få med dig en fullt utbyggd by när du startar. Däremot tror jag du kommer få det svårt att med en by adla dig själv, fast jag kanske missuppfattade den delen.
Det enda sätt du kan "gå med" på Casual världen, är då alltså att bli totalt bortadlad på någon av de andra världarna. Helt bortadlad är du när din sista by blivit adlad, och det är då du får valet att antingen börja om, eller flytta en kopia av din sista by till Casual världen.
Nu tycker jag ni kan återgå till rykten, och skapa en ny tråd för just frågor istället om det behövs.