Det ryktas...

DeletedUser

Guest
Ryktas att det ska bli riktigt spännande och också kul att spela på denna värld, detta är verkligen en värld gjord för mig tackar TW =-)
 

DeletedUser

Guest
Är ni med alla som ska spela? får jag höra WHOOOOA ?, WHOOOOA , WHOOOOA. YEAH!'' Sjukt taggad adrenalinet/testosteron bara pumpar inom mig, jävla häftigt det ska bli men 1 fråga hur fan går man me'???
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att du får två val när du blir adlad på en vanlig värld att börja om eller gå med i casual..
 

DeletedUser

Guest
ryktas att jag undrar om nånon behöver en co spelare? :sneaky:
 

DeletedUser

Guest
Man kan ju börja här om man har 1 by kvar, ryktas att jag undrar om man kan bygga upp den byn till de bästa som går t-tåg sen börja med den byn på världen ryktas det
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att majoriteten av spelare på världen hitils valt att gå med i samma stam och adla 80p barbarer istället för att försöka kötta varandra :sneaky:
 

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
Ryktas att majoriteten av spelare på världen hitils valt att gå med i samma stam och adla 80p barbarer istället för att försöka kötta varandra :sneaky:

Ryktas att jag kommer inte gå med i samma stam som de, och kommer börja på casual om 50 min :awsm:
 

DeletedUser

Guest
Att jag undrar om någon kan svara på min fråga.och ryktas att jag undrarhur man lyckas gå med
 

DeletedUser

Guest
Att jag undrar om någon kan svara på min fråga.och ryktas att jag undrarhur man lyckas gå med

Jag har faktiskt missat din fråga, förmodligen för du missat sätta ett "?". Men jag gissar att det är det här under du menar skulle vara en fråga. (Gissar jag fel så får du helt enkelt ta din fråga igen...)

Man kan ju börja här om man har 1 by kvar, ryktas att jag undrar om man kan bygga upp den byn till de bästa som går t-tåg sen börja med den byn på världen ryktas det

Du "flyttar" med dig den by sista by du har kvar, eller rättare sagt en kopia av den. Vilket betyder att du kan lyckas få med dig en fullt utbyggd by när du startar. Däremot tror jag du kommer få det svårt att med en by adla dig själv, fast jag kanske missuppfattade den delen.

Det enda sätt du kan "gå med" på Casual världen, är då alltså att bli totalt bortadlad på någon av de andra världarna. Helt bortadlad är du när din sista by blivit adlad, och det är då du får valet att antingen börja om, eller flytta en kopia av din sista by till Casual världen.

Nu tycker jag ni kan återgå till rykten, och skapa en ny tråd för just frågor istället om det behövs.
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att jag behöver en co!
 
Senast redigerad av en moderator:

lolmanned

Member
Reaktionspoäng
0
Ryktas att jag anländer på värld casual inom några dagar, max en vecka. Ryktas även att jag då kommer behöva en co-spelare som betalar mitt premium, ty jag är en snål jävel. :)
 

DeletedUser

Guest
ryktas att casual är en usel värld. Ryktas också att jag blev sjukt besviken när jag kom in på den...:/
 
Topp