Det ryktas...

DeletedUser

Guest
Det ryktas att Solace delvis, förutom den normala skörden av barbarer, börjat ta byar av spelare som faktiskt inte tillhör deras egen stam... :eek: ;)
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att Solace delvis, förutom den normala skörden av barbarer, börjat ta byar av spelare som faktiskt inte tillhör deras egen stam... :eek: ;)

Som representant för Solace måste jag förneka alla rykten om aggresivt beteende från vår sida :p

(vissa undantag kan dock inträffa mot byar som är så gott som grå)
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att jag vill ha ännu mer fokus på just V2, lite mindre på vem som spelar på vilket konto, och ännu mindre på vilka forum som existerar.

Mer V2, mer krig, mer händelser! :)
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att jag vill ha ännu mer fokus på just V2, lite mindre på vem som spelar på vilket konto, och ännu mindre på vilka forum som existerar.

Mer V2, mer krig, mer händelser! :)

Inte så mkt krig just nu iaf, måste få bort barbarerna först :):p
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas om att barbaren åker på stor stryke med 666 666 mot 0.. dock gang bang på barbaren så den verkar gett upp för den flyttar ingen deff :D
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att jag vill ha ännu mer fokus på just V2, lite mindre på vem som spelar på vilket konto, och ännu mindre på vilka forum som existerar.

Mer V2, mer krig, mer händelser! :)

Det ryktas att du får unbanna någon för att få action på forumet igen :)
 

Ripley

Member
Reaktionspoäng
0
Det ryktas att jag vill ha ännu mer fokus på just V2, lite mindre på vem som spelar på vilket konto, och ännu mindre på vilka forum som existerar.

Mer V2, mer krig, mer händelser! :)

tyvärr händer det inte så mycket på v2 just nu.. Finns inte mycket att prata om. Har dock hört ett rykte om att detta ev kan upphöra efter att alla semestrar/sommarlov är slut.
 

DeletedUser

Guest
ryktas att nisse fått ny dator, och kommer kunna klara få in 4adlar inom samma minut igen xD
 

Golonmo

Member
Reaktionspoäng
0
oj herregud, vilka skillz! ;o

Kan du skicka PM om hur man får in 4 adels inom samma minut, måste skriva i koordinaterna varje gång ;<
 
Topp