Det ryktas...

DeletedUser

Guest
Kära "pirlo"...

Om jock är/var inaktiv eller inte har du tydligen inte en aning om - han plockade sina, kanske sista, barbarer i början av juli men/och jag vet att han lagrat & byggt trupper sedan dess. Han har iofs varit väldigt/helt inaktiv sedan vi startade anfallen men innan vetifan... ;)

Vi anfaller INTE jdr för att bevisa något speciellt och det är långtifrån alla i Bringt som är delaktiga - tror dessutom att dom flesta i stammen inte behöver bevisa speciellt mkt.

Fint av dig att du står på jocks sida men jag tror det är försent...:eek:

Berätta om löftet - jag "dör" av nyfikenhet...:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Om jock är/var inaktiv eller inte har du tydligen inte en aning om - han plockade sina, kanske sista, barbarer i början av juli men/och jag vet att han lagrat & byggt trupper sedan dess. Han har iofs varit väldigt/helt inaktiv sedan vi startade anfallen men innan vetifan...

Skrev aldrig NÄR han blev inaktiv, skrev bara att han var det ;)

Vi anfaller INTE jdr för att bevisa något speciellt och det är långtifrån alla i Bringt som är delaktiga - tror dessutom att dom flesta i stammen inte behöver bevisa speciellt mkt.

Jag skrev ett "/inte inte bevisar" något också, då Brobeck skrev, i någon tråd (kanske blev borttaget?), att de ville bevisa att JDR kanske inte var den bästa spelaren på v2. Därav att de inte inte bevisar att han är bäst, han är ju inaktiv ;)

Fint av dig att du står på jocks sida men jag tror det är försent...

Aldrig för sent :)

Berätta om löftet - jag "dör" av nyfikenhet...

Det, min vän, är en sak mellan mig och Brobeck :p
 

DeletedUser

Guest
Skrev aldrig NÄR han blev inaktiv, skrev bara att han var det ;)

Jag skrev ett "/inte inte bevisar" något också, då Brobeck skrev, i någon tråd (kanske blev borttaget?), att de ville bevisa att JDR kanske inte var den bästa spelaren på v2. Därav att de inte inte bevisar att han är bäst, han är ju inaktiv ;)

Aldrig för sent :)

Det, min vän, är en sak mellan mig och Brobeck :p
mmmm.. kanske finns en anledning när man har ink. och då pratar vi inte om 5k sen är det så klart aldrig för sent för något förutom att se var man själv är och vad gör?
 

DeletedUser

Guest
Nu vill jag ha lite fler goa rykten här , vill ni diskutera JDR o allt det får ni göra det någon annanstans :)
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att första platsen på servern tagits över av en ny spelare, och att ett grattis vore på sin plats... ;)
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att om den nya första platsen på spelarankingen ryktas bli gratulerad, så ryktas det även att vi har en ny nr1 på stamrankingen.
 

Golonmo

Member
Reaktionspoäng
0
Då gratulerar jag TCO till första platsen på stamrankingen, ryktas även att jag gratulerar Elohim till första platsen! :)
 

Danney

Active Member
Reaktionspoäng
0
Det ryktas att jag fick gratis OBa :)

Försvarare: *****
By: ****

Kvantitet: 0 0 19792 0 0 0 0 0 0
Förluster: 0 0 19792 0 0 0 0 0 0

Försvarare: *****
By: ****

Kvantitet: 0 0 0 0 4948 0 0 0 0
Förluster: 0 0 0 0 4948 0 0 0 0

Försvarare: *****
By: ****

Kvantitet: 0 0 19792 0 0 0 0 0 0
Förluster: 0 0 19792 0 0 0 0 0 0

Försvarare: *****
By: ****

Kvantitet: 2595 4156 3109 734 498 553 50 363 0
Förluster: 2328 3729 2789 659 447 496 45 326 0

Den sved lite dock :/.



Om ni undrar vart Murbräckorna är så hittade jag dem i en annan by :).


Försvarare: *****
By: ****

Kvantitet: 0 0 0 0 0 0 1224 1709 0
Förluster: 0 0 0 0 0 0 1224 1709 0


Update:

Försvarare: *****
By: ****
Kvantitet: 0 0 19792 0 0 0 0 0 0
Förluster: 0 0 19792 0 0 0 0 0 0

Försvarare: *****
By: ****
Kvantitet: 0 0 19792 0 0 0 0 0 0
Förluster: 0 0 19792 0 0 0 0 0 0
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Ryktas att MR planerar att ta över världen, med sina oändliga styrkor till sitt förfogande kan nog detta rykte innehålla mer sanningshalt än de flesta rykten.
 

DeletedUser

Guest
det rycktas att nalle är tvingad å kommer förbi på en öl
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att en noob funderar på att göra comeback på värld 2. ^^
 
Topp