Det ryktas om att...

DeletedUser

Guest
Om så en hämndlysten ****** rest sig från graven så räds vi ej då världen är vunnen för länge sen ryktas det...

får man inte skriva H I T L E R????? hahahahahahhaahha varför inte?? Ok att skriva STALIN då?? japp det var det..Kommunismen har väl dödat 300 miljoner eller nåt mot nazismens 30 miljoner era nötter. Visst ej bra sätta andra raser över andra men ej heller döda alla oliktänkande som stalin, sen är ju H I T L E R en historisk person ffs. hmm detta ägs väl av tyskarna iofs...
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
haha finns väldigt få hjältar där ;) och jo det är visst klart även om det fins 30 "hjältar" kvar spelar ingen roll nu ;)
 

taipan9

Active Member
Reaktionspoäng
3
mången strid vunnen med få och trötta mannar

kolla enbart på första korstågen och erövríngen av jerusalem

slagen vid Al Bira

slaget vid stalingrad
 

DeletedUser

Guest
leonardo dicapriodas mäktiga 300 med, eller slaget efter som dom vann, jaja förstår vad du menar, gulligt osv, men nu är detta ej någon film/spel elelr historia som varit, det är tw och det är omöjligt att vinna för alliansen, tro mig det har varit klart länge..sluta hetsa på skype jag ska skriva med dig här nu xd.
 

taipan9

Active Member
Reaktionspoäng
3
slaget vid helvetets portar krossade fienden moral

ja qola en skalle ska man tänka med inte använda som murbräcka mot mina murar som kö ;)
 

DeletedUser

Guest
historia

de som händer nu liknar inte stalingrad eller något av de du räknar upp ,, utan slutstriden om berlin ..900 000 tyskar mot 3 miljoner ryssar

inget hopp om hjälp .. bara ett slut .. alliansen kan fortsätta ta små barbarer överallt för å hålla antalet byar uppe (soldater) men dom små byarna kommer aldrig bli stora män å få se världen (tyskarna skickade 13-14 åringar till fronten i berlin)
 

taipan9

Active Member
Reaktionspoäng
3
de som händer nu liknar inte stalingrad eller något av de du räknar upp ,, utan slutstriden om berlin ..900 000 tyskar mot 3 miljoner ryssar

inget hopp om hjälp .. bara ett slut .. alliansen kan fortsätta ta små barbarer överallt för å hålla antalet byar uppe (soldater) men dom små byarna kommer aldrig bli stora män å få se världen (tyskarna skickade 13-14 åringar till fronten i berlin)

dementeras mina utsända raportörer vid alliansens fronter har enbart raporterad stora BAD förluster mot vad de har erövrat.
 

DeletedUser

Guest
......

dementeras mina utsända raportörer vid alliansens fronter har enbart raporterad stora BAD förluster mot vad de har erövrat.

Ryktas att trupper ska dö... +250 byar tagna från alliansen och 0 förlorade. Dyrt? HA! Men som sagt tänka är inte din starka sida men det har du ju inga alls. Så det är din svagaste svaga sida...
 

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
..

Ryktas att trupper ska dö... +250 byar tagna från alliansen och 0 förlorade. Dyrt? HA! Men som sagt tänka är inte din starka sida men det har du ju inga alls. Så det är din svagaste svaga sida...

+1 hans grej är ändå att adla barbar och göra alla byar till deff :)
 

taipan9

Active Member
Reaktionspoäng
3
dementeras
och mesut lilla stämmer inte byggde även off men med fiender vid alla hörn varför bygga stora mängder off bara lättare mål och oB för fienden

och kan min matte qola kan du din ?
 

DeletedUser

Guest
.....

Ryktas att 250 vunna byar mot 0 tappade ger 250 mer till BaD och 250 mindre för alliansen. Borde vara förståeligt även för en chokladmjölksdryck...
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
dementeras
och mesut lilla stämmer inte byggde även off men med fiender vid alla hörn varför bygga stora mängder off bara lättare mål och oB för fienden

och kan min matte qola kan du din ?

Trupper är en förbrukningsvara, det är inte byar... Ryktas det
 

taipan9

Active Member
Reaktionspoäng
3
nope med rycktas att jag väl vet hur man slaktar dina och din stams trupper.
kommer komma tillbaka innan ni e klara med södern
 
Topp