Det ryktas om att...

taipan9

Active Member
Reaktionspoäng
3
rycktas om stora BAD förluster under dagen
undrar allt hur mycket ni kan ha kvar när mina fåglar nämner både halva offbyar och deff i offbyar
 

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
.

rycktas om stora BAD förluster under dagen
undrar allt hur mycket ni kan ha kvar när mina fåglar nämner både halva offbyar och deff i offbyar


Ja riktig förluster.. trupper är ändå till användas. sen du tycker BaD är så dåliga, tänk att de dåliga BaD har nollat dig utan problem, hur det skulle gå för dig att möta bra spelare? :)
 

DeletedUser

Guest
....

rycktas om stora BAD förluster under dagen
undrar allt hur mycket ni kan ha kvar när mina fåglar nämner både halva offbyar och deff i offbyar

Ryktas om 12 nya byar till BaD på dom halva offbyarna... OPPPPS! Då måste fåglarna vara riktigt dåliga. :-D Hur många har andra sidan fått av BaD? Trupper ska dö fast det vet man inte om man bara adlar barbarer. Sen behöver vi inte deff längre så vi gör oss av med den nu...
 
Senast redigerad av en moderator:

taipan9

Active Member
Reaktionspoäng
3
Ryktas om 12 nya byar till BaD på dom halva offbyarna... OPPPPS! Då måste fåglarna vara riktigt dåliga. :-D Hur många har andra sidan fått av BaD? Trupper ska dö fast det vet man inte om man bara adlar barbarer. Sen behöver vi inte deff längre så vi gör oss av med den nu...

patetiskt försök att försvara dig

medans ursprungliga spelare som utgjorde grunden för BAD satt jag och stred i fronten medans de phorade och gjorde som jag vill
detta förnekas dock inte att jag adlade bb efter BAD s tillkomst

men så har även ett par BAD spelare gjort......

eller ska jag screen shoota alla bb adlingar gjort och lägga upp för det vore ett nöjje
 

DeletedUser

Guest
Finns typ ingen statistik som visar allt nu för folk lämnat osv, men vi tar i genomsnitt 10 byar om dagen eller nåt, innan kanske vi väggade 90% av off sen 50% nu är det snart nere i 30%, det mesta av offet klarar sig och det som dör byggs snabbt upp o är redo för nästa runda, kriget är inget krig längre heller, det är en invasion/förintelse. Det roliga är att alla i bad har ej kört 100% på alliansen någon gång ens, nu kör bara vissa på dom men dom flesta hittils och får genast resultat, tyst nu Bagdad Bob.
jätteära åt många i alliansen ändå, bra kämpat!! Men det oundvikliga slutet närmare sig allt snabbare, var bra fight i början av kriget dock! nice!

sen vaddå vi vägga nukes, skitmånga som ej väggas som skrivet och alliansen har ju alltid väggat 95% när dom anfaller oss..

det mesta du skriver är som vanligt ej sant,ska vrida om näsan på dig o bcb hälsa han det xd
Obs sweflash är min att bråka med! :Dbråka ej med en ur vår ledning grrrr!!


Senaste 2 veckorna...565 erövrade byar och 38 förlorade och många av dom är säkert retakes.
Adlingsvinnare

Från de senaste 7 dagarnaRank Stam Erövrade Byar
1 BaD 292
2 LMR 48
3 Spjut 32
4 SW 27
5 DG 8
6 KooSaa 5
7 RP 3
8 -V- 2
9 Gripen 1
10 Rom 1


Adlingsförlorare

Rank Stam Förlorade Byar
Rank Stam Förlorade Byar
1 DG 94
2 Spjut 70
3 LMR 35
4 KooSaa 32
5 Rom 14
6 BaD 9
7 BINC 5
8 SW 5
9 -V- 2
10 TR 1


Uppdaterat 04.10.12

Adlingsvinnare

Från de senaste 7 dagarnaRank Stam Erövrade Byar
1 BaD 273
2 SW 75
3 LMR 63
4 Spjut 37
5 BC 23
6 -V- 6
7 DG 4
8 Rom 2
9 KooSaa 2
10 RP 2


Adlingsförlorare

Rank Stam Förlorade Byar
1 LMR 69
2 Spjut 63
3 Rom 55
4 KooSaa 38
5 BC 32
6 BaD 29
7 SW 18
8 -V- 3
9 DVGI 2



StatistikAlla Stammar Spelare
Rank Namn Erövrade byar Förlorade byar Besegrade motståndare som anfallare Besegrade motståndare som försvarare
1 BlitzAttackers Deluxe 694 70 165.297.759 113.122.920
2 La Masia de la Rutina 35 310 29.022.875 123.186.643
3 600 Spjut 35 384 24.923.605 160.154.965

» Sammanfattning

Alla Stammar Spelare
Rank Namn Erövrade byar Förlorade byar Besegrade motståndare som anfallare Besegrade motståndare som försvarare
1 BlitzAttackers Deluxe 887 123 214.740.946 162.925.064
2 Bunnies Creed (upplöst) 55 193 25.619.790 100.825.967
3 600 Spjut 38 384 25.640.371 159.869.952
4 La Masia de la Rutina 36 312 30.281.060 123.716.935
5 Excidium (upplöst) 2 6 196.126 4.512.426
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
...

Finns inget att försvara vi tar byar av fienden och lede fi tar byar där dom kan dvs barbarer. Så man kan ju säga att vi bara adlar bb hela tiden i BaD eftersom 90 % av alliansens byar kommer från barbarer. Återvinning är kul. Tvål på orm någon?
 

DeletedUser

Guest
...

medans ursprungliga spelare som utgjorde grunden för BAD

Ryktas att du inte hittar någon mer ursprunglig spelare i BaD än mig(och några flera ingen nämnd ingen glömd). Uttala dig inte om sånt som du inte förstår. Dvs var tyst hela tiden.

Visst är det underligt att fienden fick plats i BaD men inte du...
 

butchers

Member
Reaktionspoäng
1
hmm? vilket av dem ska man välja ?? hmmm?

ryktas att det inte blir något av alternativen ! kommer kämpa in i det sista ! ^_^
 

soag.

New Member
Reaktionspoäng
0
Det ryktas att ovanstående konversation bara är ytterligare en tolkning av "Le plaidoyer d'un fou"
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
...

nog bra för att döda 400tusen+ av era trupper medans jag monterar möbler ;)
kankse skulle se över eran egen genpool före ni kollar på min ;)

Ryktas att det bra resultat med låg standard som mål! Vilket du inte vet allt om eftersom du inte vet något om hög standard.

Lycka till på Conex förresten! Konstigt nog var det svårare att ta byar av conex när han hade lagt ner än sen du tog över.

Hail Conex! :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att jag klickat på borttagning av kontot på v 16 nu, för mycket skitsnack, bråk och egoism i ledningen.
Detta kommer kanske dementeras men sant är det allt jag skrivit.
Finner ingen ära att avsluta världen med vissa där.
Ingen tillfällighet att folk har slutat där och blivit internadlade.
Finns dock ljus i tunneln och riktigt härliga personer i BaD också som jag hejar på!
För den som vill fortsätta spä på vinklingar och skit om mig, varsågod, läser inte här nåt mer.
 
Senast redigerad av en moderator:

Dark Halo

Member
Reaktionspoäng
0
Ryktas du fortfarnade kör med blitz attack på natt skydd mott deff spelare utan mb utan kattas o grät som ett barn o va trupplös. Ryktas oxxo att du adlades upp lika lätt som min son lika med kan inte spelet rytkas oxxo att du e inget forums troll helt enkelt bara korkad o fatta inte att folk enbart skratta åt dig inte med dig så kom med fallskärms jägarna nu ska de få mina katter efter sig Sopan ;)
 

taipan9

Active Member
Reaktionspoäng
3
rycktas om fin slakt av adel nästan roande och se era trupper dö
och vill ni diskutera historia står min dörr öppen för diskution bara komma förbi
 
Topp