Det ryktas att...

Victorinox

New Member
Reaktionspoäng
3
Ryktas att jag endast tittade förbi för att säga haj. Ryktas även att lundav bad mig skicka 13-14 adlar på s.abel
 

hogans

Member
Reaktionspoäng
12
Ryktas att det är Gangbang på v45 , ryktas vidare att vissa delar gör det även på Classic, deras mammor måste va stolta... :D:D
 

super mario2

New Member
Reaktionspoäng
1
Det ryktas att du är sent ute hogans. Gangbangen mot Shel har pågått ett par månader redan. Om deras mammor är stolta? Det får de själva svara på.
 

hogans

Member
Reaktionspoäng
12
Ska väl ryktas att jag inte är så insatt då, det va bara ett rykte, så jag dementerar ordet Gangbang och byter ut det mot Fulspel då, hoppas morsorna är nöjda nu då och riktigt stolta, men jag är ej förvånad...GT flesta spelare har fulspelat förr, och kommer göra det igen.....dom är rätt duktiga på att få folk o tröttna på TW ;):p
 

LetsBeFriends

New Member
Reaktionspoäng
5
Hej William, jag fick ditt meddelande i vår gemensamma Discord kanal.
"@Tjäder https//gyazo.com/ca960002f195d88711c44780f6272f48
in och rå dissa mig
typ vem e ENS du"

Vill vänligt meddela att jag inte är den elaka människan längre. Mvh
 

Tummar

Member
Reaktionspoäng
11
Ryktas att världen lever och att detta var det enda roliga för världens slutspurt. Annars hade världen redan varit avgjord! Ni är fortfarande den största sidan så vill ni kan detta bli ett roligt krig. För er som anklagar GT kan ta det med mig då jag tog detta beslut att strunta i uppsägningstiden på 3 dagar!

Tummen J
 

DeletedUser

Guest
Världen är död sedan länge och ni försöker sparka liv i något samtidigt som .se samlar ihop sig för att enas om att vinna något som faktiskt har prestige, w100.

Men kör på ni. Sitta och göra ingenting hela världen och sen köra när ingen annan gör det är en utmärkt strategi för att vinna. Hoppas ni får ut någonting utav det (y)
 

Tummar

Member
Reaktionspoäng
11
Alla världar kräver olika spelsätt. Tålamod, tajming och taktik är lika viktigt som att sitta vaken om nätterna och skicka ut attacker :)
Lycka till på w.100!
 

hogans

Member
Reaktionspoäng
12
Ryktas att Tummars taktik varit......ta IAP, hugg dom i ryggen......ta IAP, hugg dom i ryggen.........ta IAP, skit i uppsägningstiden + hugg dom i ryggen :D:D

Come on, bättre kan du väl Tummars ;)
 

Tummar

Member
Reaktionspoäng
11
Ryktas att alla vet att stamrelationer är begränsade i tiden, eftersom bara en stam kan vinna vilket även du vet Hogans :). En diplomatisk relation är bra om de gynnar två stammar att nå en ny nivå. Tillslut kommer den relationen behöva brytas för att spelets inställningar bara tillåter en stam vinsten med 14-15 spelare. Sen att vi enbart med detta sista krig struntade i uppsägningstiden var för att ni är så stora och överlägsna. Shel är sönderslagna och vi kommer in som ett wildcard som jobbat oss uppåt i världen på ett föredömligt sätt för att se om ni är några krigare eller gnällspikar.
 
Topp