Det ryktas att...

DeletedUser

Guest
Vid det här laget vet alla vad som gäller, men en kort genomgång för nya tittare följer:

I den här tråden är det enbart tillåtet att posta rykten, och posten ska inledas med orden "Det ryktas att".

Syftet är att ge en snabb, lättsmält överblick om vad som pågår på världen.

Övriga poster kommer raderas eller flyttas till lämplig tråd.
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att jag nu tar till drastiska metoder för att finna ett jämnt och bra krig. Frågan är om de spelare jag samlar är för bra?
 

DeletedUser

Guest
Jag har lärt mig av V40, handplockar man halva .se eliten i samma premade kanske det inte blir så rättvist. ^^
 

L.a.w

New Member
Reaktionspoäng
3
Det ryktas att V10:s bästa spelare samt ledare för vinnande stam nu gör en stillsam comeback efter typ 12 år. Många idag skulle säkert kalla han gubbe. Han missade att vara med denna värld från dag 1 men wtf jolo! :)
 

pias

Tribal Wars Teamet
Reaktionspoäng
40
Det ryktas att V10:s bästa spelare samt ledare för vinnande stam nu gör en stillsam comeback efter typ 12 år. Många idag skulle säkert kalla han gubbe. Han missade att vara med denna värld från dag 1 men wtf jolo! :)

Oh jag saknar den stammen ;) Även om ni ihop med de andra förintade oss. Men mitt samarbete med er var gott även om jag vägrade gå över när kriget startade. Men du var inte ledare när ING blev utslagna, eller hur?
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att Abel börjar bli gammal och senil och skrev detta under fel värld givetvis. Ryktas att Abel inte längre hanterar flera världar och servrar samtidigt.
 

-Vendetta

Member
Reaktionspoäng
7
Det ryktas att jag vill spela v46 med någon kul, gärna någon jag spelat med förut. Hör av er kanske.

/-V-
 

pias

Tribal Wars Teamet
Reaktionspoäng
40
Och genom att inaktivera adblockern ublock så har jag fått en helt annan hastighet på TribalWars och andra grejer....

Det ryktas att de små detaljerna kan göra storverk....
 
Topp