Det ryktas att...

DeletedUser

Guest
Ryktas att vi är många som väntar på nästa lias o blixt inlägg.
Snälla ha med uttrycket "sitt ner i båten" igen så vi alla vet hur mkt till imbecill du är :3
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att jag tror någon på v40 försöker adla mig, jag är inte helt säker, men jag tror det.
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att jag ej skriver i forumet för jag är den enda som har rätt och ingen vågar gå mot mig.
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att kungen sålde resuser för 3k i ett skev. 126=1 PP. Ryktas att kungen har ett script till mobilen som skickar ett sms ifall det blir så igen!=)


JAG ÄR FUCKING KUNGEN NI ALLA ÄR BAJSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
 

DeletedUser

Guest
JAG ÄR FUCKING KUNGEN NI ALLA ÄR BAJSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

Det ryktas att detta säkerligen tangerar rekordet i mest mogna, genomtänkta och konstruktiva post i forumet någonsin. :confused:

Nog för det är trevligt med aktivitet, men nu är det nog dags att ta huvudet ur ICA-kassen och peta upp nivån ett par pinnhål...
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att detta säkerligen tangerar rekordet i mest mogna, genomtänkta och konstruktiva post i forumet någonsin. :confused:

Nog för det är trevligt med aktivitet, men nu är det nog dags att ta huvudet ur ICA-kassen och peta upp nivån ett par pinnhål...


Hahahah söta Supernova, kritiserar ICA jobbet meanwhile arbetar som en ''support'' på ett webblässpel :DDDD :ppPPpxppxpdpdpdpdp pp pp pp

DAB LÄSTE FEL men comebacken var bra så har kvar den,ryktas det

Ryktas det.
 

DeletedUser

Guest
Hahahah söta Supernova, kritiserar ICA jobbet meanwhile arbetar som en ''support'' på ett webblässpel :DDDD :ppPPpxppxpdpdpdpdp pp pp pp

Kära du, ryktas det, du misstar dig å det grövsta - för det första älskar jag ICA, även om jag föredrar att inte ha huvudet i deras plastpåsar eftersom det förefaller ha en besynnerligt negativ effekt inte bara på tankeförmågan utan rent kroppsliga funktioner i allmänhet efter en stund.

Sen jobbar jag inte här. Det här är min hobby, jag älskar Tribal Wars spelarna så mycket att det blir ett lagbrott att se det som något annan är ett rent nöje :katt:
 

DeletedUser

Guest
Kära du, ryktas det, du misstar dig å det grövsta - för det första älskar jag ICA, även om jag föredrar att inte ha huvudet i deras plastpåsar eftersom det förefaller ha en besynnerligt negativ effekt inte bara på tankeförmågan utan rent kroppsliga funktioner i allmänhet efter en stund.

Sen jobbar jag inte här. Det här är min hobby, jag älskar Tribal Wars spelarna så mycket att det blir ett lagbrott att se det som något annan är ett rent nöje :katt:



Därför du supportar vissa av spelarna med resuser vid start =)))) Ryktas det,
 

Bilagor

  • 084.png
    084.png
    297,7 KB · Visningar: 2

Jesperl95

Active Member
Reaktionspoäng
55
Hur var det nu igen med att anklaga andra spelare eller mods för fusk eller liknande offentligt?

Kan vi inte bara göra oss av med Bliixt så alla slipper läsa hans skit?
 

DeletedUser

Guest
Därför du supportar vissa av spelarna med resuser vid start =)))) Ryktas det,
Det ryktas att även om man nu har huvudet i en plastpåse, så kan man nog räkna ut att det i själva verket är så att en del är bättre på det här med att själva skaffa sig resurser vid start än andra. Det ska knappast jag ha nån cred för...

Hur var det nu igen med att anklaga andra spelare eller mods för fusk eller liknande offentligt?

Kan vi inte bara göra oss av med Bliixt så alla slipper läsa hans skit?

Det ryktas att det är så långsökt i alla fall, men man väljer ju själv vad man vill tro på. För en årsförbrukning pizza, en Koenigsegg Regera och en utnämning till Kung av Skåne skulle jag kanske överväga att hjälpa någon...

Det ryktas vidare att jag är säker på att du klarar av att hantera detta ingame istället, att hela denna diskussion är lagom offtopic och jag snart måste stänga av mig...
 

bajstank

Member
Reaktionspoäng
24
Det ryktas att allt man skriver inte blir ett rykte bara för att man skriver "det ryktas" framför det man skriver eller "ryktas det" efter det man har skrivit. Framförallt ser jag inte hur en uppmaning skulle kunna bli ett rykte bara för att man slentrianmässigt lägger på ett "ryktas det".
 

Lundav

Active Member
Reaktionspoäng
58
Det ryktas att allt man skriver inte blir ett rykte bara för att man skriver "det ryktas" framför det man skriver eller "ryktas det" efter det man har skrivit. Framförallt ser jag inte hur en uppmaning skulle kunna bli ett rykte bara för att man slentrianmässigt lägger på ett "ryktas det".

Det är en teknik många adopterat i samband med att inlägg blev flyttade till off-topic. Slänger man in ett "ryktas det" så får dom vara kvar av någon anledning, ryktas det ;) Denna tråden är mer off-topic än off-topic tråden
 

pias

Tribal Wars Teamet
Reaktionspoäng
40
Har någon någonsin påstått att ett rykte måste vara en absolut sanning? Ett rykte är ju oftast en sanning som förvanskats så till den milda grad att bara en liten del finns kvar ;)

Det ryktas att fler borde komma ihåg lärdomen från Viskleken...
 

DeletedUser

Guest
Svårt att va högst upp i stammen när man har första käng på internadlarna!!!))(( #Vendetta xddD Keppo, still best player in v40, ryktas det
 

kizmoz

New Member
Reaktionspoäng
1
Ryktas att det är lätt att va kaxig som anonym, bland det mest patetiska man kan göra ryktas det. Ha de fint hej
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att folk jag är kommenterar som anonym?
Om du inte vet vilket konto jag sitter på är du ej relevant./end
ryktas det,
 

Bilagor

  • 084.png
    084.png
    297,7 KB · Visningar: 1
Topp