Det ryktas att...

DeletedUser

Guest
Usch, ryktas det alltså att jag spelade jag med det där på v32? kan någon berätta konto både där och här tack!
 

DeletedUser

Guest
Achilles ;) ryktas det.
Han va alltså ngn avlägsen co på ett tamt konto som först GBade oss sen bönade och kämpade för liv och lem för att BSa sin stam och gå med oss? Och han påstå att Jeppe är dålig? Herregud... Blir det samma visa på denna värld?
 

Lundav

Active Member
Reaktionspoäng
58
Han va alltså ngn avlägsen co på ett tamt konto som först GBade oss sen bönade och kämpade för liv och lem för att BSa sin stam och gå med oss? Och han påstå att Jeppe är dålig? Herregud... Blir det samma visa på denna värld?

Ryktas att din summering av det hela är väldigt accurate. Nej, det lär inte hända här.

1. Ni har för många spelare som aldrig skulle tillåta den typen av fulspel.
2. Blixt är ytterst värdelös.
3. Blixt är ytterst värdelös.
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att din summering av det hela är väldigt accurate. Nej, det lär inte hända här.

1. Ni har för många spelare som aldrig skulle tillåta den typen av fulspel.
2. Blixt är ytterst värdelös.
3. Blixt är ytterst värdelös.

Kan lugna dig med att jag kommer inte tillåta någon av dem att gå med oss, det är inte ett rykte. Menar mest om han kommer vända kappan och be om att backstaba sin stam så fort det lutar åt att hans sidas GB misslyckas. Lite annorlunda denna gång också, vad jag minns så hade vi ingen IAP som attackerade oss med "bryr mig inte om världen" som motivering på 32. Ryktas att jag undrar om resten av DSS om hur det här gick till?
 
Senast redigerad av en moderator:

Lundav

Active Member
Reaktionspoäng
58
Kan lugna dig med att jag kommer inte tillåta någon av dem att gå med oss, det är inte ett rykte. Menar mest om han kommer vända kappan och be om att backstaba sin stam så fort det lutar åt att hans sidas GB misslyckas. Lite annorlunda denna gång också, vad jag minns så hade vi ingen IAP som attackerade oss med "bryr mig inte om världen" som motivering på 32. Ryktas att jag undrar om resten av DSS om hur det här gick till?

Ryktas att det är något du får fråga DSS ;)
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att folk är triggerd för att dom inte är mig, kom tbx när ni är relevanta, ni som är relevanta vet vart jag sitter ;)

Mvh
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att folk är triggerd för att dom inte är mig, kom tbx när ni är relevanta, ni som är relevanta vet vart jag sitter ;)

Mvh
Ryktas att enda sättet för dig att ha någon att spela med i framtiden är att behålla ditt nick hemligt, så det gör du rätt i.

Snorri, annars är ju forumet helt dött. Tur att det finns såpass svåromtyckta personer så det blir lite fart. :)
 

DeletedUser

Guest
Lite statistik, en krigstråd?! ÄR DET FÖR MYCKET BEGÄRT ELLER?!? :(

Heja Jonas och Linus!
 

DeletedUser

Guest
Hmmm ryktas om att jag sitter på ett konto av dom 3 medlemmarna som gick över, resten vet ni själv =)


Mad Because bad?
 

pias

Tribal Wars Teamet
Reaktionspoäng
40
Skall ni fortsätta? I så fall så för jag över till Off topic
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att folk är arga för att dom inte är mig!?=)==?=?!"?!!==!


Find me <3!
 
Topp