Det ryktas att...

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
Ryktas du helt plötsligt säger detta nu? Det finns alltid vägar till ta ner sin motståndare, motbevisa då om man inte kan tappa byar med tornet?
 

Näbb Ankka

Member
Reaktionspoäng
18
Håller lite med mesut här att det är ganska mycket onöditg gnäll om vakttornet. Att det är ju lika till alla och det ger en bättre fördel för de stammar som kan köra bra tillsammans och det tycker jag att är en viktig grej nu när .se är så liten server.
 

DeletedUser

Guest
ryktas att vakttornet är bara en ursäkt
ryktas vidare att den riktiga anledningen är att afk inte längre kan ta gratisbyar hos järn o därför börjar gråta
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att man inte behöver tajma snipes för bara att tagga vart det är adels, sen deffa ut dom och även deffa ut dom andra nuksen (som vakttornet ger dig info till) så har du inte förlorat något och lagt undan en hel offensiv som du antagligen inte skulle lyckats med utan vakttornet. Samma att man behöver inte ens va inne och tagga anfallet som är påväg utan räcker att man har ett vakttorn som är i nivå 20 i fronten utifall anfallen skickas mitt i natten så ser man när adel landar minst typ 8h innan ändå utan att tagga inksen

ryktas att internadlarn använde detta tips idag och det visade sig fungera utmärkt
 

Gabbvad

Member
Reaktionspoäng
5
Ryktas att Internadlarn fått för mycket gratisbyar och när det väl gäller faller som en sten.

Ryktas även att jag vill ge mitt tack till AFK för hjälpen att bli först till 20 miljoner OB.
 

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
Ryktas att det verkar som fler i afk har redan börjat kasta handduken, snackade om hur dålig järn var men får nu stryk av dem.
Ryktas att interadlaren brände 50k pp och sedan gav upp.

:confused:
 

Flying Duck

Active Member
Reaktionspoäng
12
Ryktas mycket om internadlarn nu. Jag kan bekräfta att killen var rätt stor i truten för han minsann aldrig någonsin tappat en by i hela sitt liv. Nu verkar det blivit mycket IRL. Tämligen egendomlig situation.

Ryktas att det går så när man adlar över hela fronten ^^
 

Jesperl95

Active Member
Reaktionspoäng
55
Ryktas att de som snackar skit om spelare som väljer att prioritera IRL över TW är hycklare. Det är dock enkelt att snacka när man sitter i en bekväm sits
 

Jesperl95

Active Member
Reaktionspoäng
55
Ja oj jävlar vad bekväm sits jag har haft med samtliga byar i front den senaste månaden ;)

Nejdå, är säker på att du har det jättejobbigt.

Faktum är att Nystam och Järnsk sitter i en vinnande sits, därför är det lätt att snacka, eftersom det är väldigt o-troligt att AFK ska kunna vända. Skiter väl i om du tror du haft det jobbigt eller inte.
 

Gabbvad

Member
Reaktionspoäng
5
Nejdå, är säker på att du har det jättejobbigt.

Faktum är att Nystam och Järnsk sitter i en vinnande sits, därför är det lätt att snacka, eftersom det är väldigt o-troligt att AFK ska kunna vända. Skiter väl i om du tror du haft det jobbigt eller inte.

Skulle nog säga att Järn har haft det jobbigast ändå, bara att ta en titt på OBT :cool:
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att de är lätt att få en fin OB: d när man får in deff till alla byar i sin front, jag vet jag har provat den taktiken.

Och som ni sa till bolaget, vi får se om de håller för en riktig offensiv, och vad jag vet har vi i afk enbart lyckats få iväg en riktig offensiv med ett högt deltagande och då vart du inte målet.

Ryktas även att det är lätt att mopsa när man inte behövt anstränga sig för att plocka byar av ett tomt konto :D

För att stoppa dig från att rykta om att jag inte gjort ngt kan jag göra det själv, ryktas om att jag legat död i ca3 veckor för att ta hand om allt utanför TW :D
 

eggeh

Active Member
Reaktionspoäng
26
Ryktas att de som snackar skit om spelare som väljer att prioritera IRL över TW är hycklare. Det är dock enkelt att snacka när man sitter i en bekväm sits

Du behöver nog kolla upp vad ordet hycklare betyder, eller förklara vad du menar. När man når en viss nivå handlar det bara om vem som pressar mest och gör minst korkade saker. Förlängningen av det är att dom som trycker mest har all rätt i världen att säga att dom är bäst, och alla som slutar sämst.

Jag har quittat 2 världar nu, så jag är en sopa. Inge mer med det. Anledningar spelar ingen roll. TW-stats kommer bara ihåg vem som vann.
 
Topp