Det ryktas att...

Erag

Member
Reaktionspoäng
8
Ryktas att man inte behöver tajma snipes för bara att tagga vart det är adels, sen deffa ut dom och även deffa ut dom andra nuksen (som vakttornet ger dig info till) så har du inte förlorat något och lagt undan en hel offensiv som du antagligen inte skulle lyckats med utan vakttornet. Samma att man behöver inte ens va inne och tagga anfallet som är påväg utan räcker att man har ett vakttorn som är i nivå 20 i fronten utifall anfallen skickas mitt i natten så ser man när adel landar minst typ 8h innan ändå utan att tagga inksen
 

Snuski

New Member
Reaktionspoäng
5
Varför ska vi varken neka eller bekräfta något vi inte gjort.

Vi har ett IAP avtal,och ni gar deffat ÄGG samt PRESSA. Medan vi (trots att vi vetat att ni deffat ägg och pressa) skitit i att bryta våran del.

Ryktas att vi ej har deffat PRESSA, att vi däremot deffade ägg mot SK är ingen hemlighet. Att ni sedan startar krig mot dem som V38'as egna lila Amerika?

Då vårat avtal inte verkar vara hemligt längre, så stod det att ni skulle låta oss ta hand om SK ifred, vilket ni bröt sekunden ni gick in mot Ägg.
 

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
Ryktas du snackat så mycket skit och är genomskinligt med det. HAR fått bekräftat från ABEL själv att ni deffat dem haha.

Ni bröt långt innan har bekräftat från abel han hade deff hos pressa 1 månad sen och den var kvar.
Bröt avtalet? Men snälla ni utnyttjar ägg så hårt det går. Vi deffade aldrig Järn huvudsaken var det med iapen.
 

Snuski

New Member
Reaktionspoäng
5
Ryktas du snackat så mycket skit och är genomskinligt med det. HAR fått bekräftat från ABEL själv att ni deffat dem haha.

Ni bröt långt innan har bekräftat från abel han hade deff hos pressa 1 månad sen och den var kvar.
Bröt avtalet? Men snälla ni utnyttjar ägg så hårt det går. Vi deffade aldrig Järn huvudsaken var det med iapen.


Det var då ingenting jag har vetat om:) I stand corrected.
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att man inte behöver tajma snipes för bara att tagga vart det är adels, sen deffa ut dom och även deffa ut dom andra nuksen (som vakttornet ger dig info till) så har du inte förlorat något och lagt undan en hel offensiv som du antagligen inte skulle lyckats med utan vakttornet. Samma att man behöver inte ens va inne och tagga anfallet som är påväg utan räcker att man har ett vakttorn som är i nivå 20 i fronten utifall anfallen skickas mitt i natten så ser man när adel landar minst typ 8h innan ändå utan att tagga inksen

Jag tar förgivet att ni inte förlorar en by sen då, grattis till vinsten.
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att vi ej har deffat PRESSA, att vi däremot deffade ägg mot SK är ingen hemlighet. Att ni sedan startar krig mot dem som V38'as egna lila Amerika?

Då vårat avtal inte verkar vara hemligt längre, så stod det att ni skulle låta oss ta hand om SK ifred, vilket ni bröt sekunden ni gick in mot Ägg.

Ryktas att ni visst deffade PRESSA. Sluta hitta på att du inte visste.

Vi lät er ta hand om Järn, och låter fortfarande er ta hand om Järn helt själva. Vi står för vårat löfte.

Och att avtalet skulle vara hemligt måste ju vara den längst bevarade myten pga din tröga kompis. Jag har tom klart och tydligt där DU svarar att du ska lägga upp avtalet i erat forum.
 

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
Ryktas att...

Försvarare: eskilx
Destination: 025 (501|488) K45

Kvantitet: 23039 19872 1206 500 586 514 112 20 0 1 0
Förluster: 15645 13495 819 340 398 349 76 14 0 1 0
Minst 1/3 av försvararens trupper har blivit besegrade. Fiendens försvarare är avslöjade!
Flagga: +5% Försvarsstyrka
Religion: Trupperna var religiösa. Stridsstyrka: 100%

Skada gjorda av Murbräckan: Muren har blivit skadad och nedgraderad från nivå 20 till nivå 0

:katt::troll:
 

Erag

Member
Reaktionspoäng
8
Jag tar förgivet att ni inte förlorar en by sen då, grattis till vinsten.
Ryktas att jag inte kommer vara med och vinna eller förlora då jag letar efter någon som kan ta över kontot för tw har gått från att vara ett strategispel till att ta bort all strategi med en byggnad typ
 

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
Ryktas jag fortfarande undrar då varför folk sitter och tappar byar ändå ifall det är så enkelt?
Tror detta är bra tillfälligt ursäkt för dig för det börjar gå bra för oss nu :(
 

Lundav

Active Member
Reaktionspoäng
58
Ryktas att jag inte kommer vara med och vinna eller förlora då jag letar efter någon som kan ta över kontot för tw har gått från att vara ett strategispel till att ta bort all strategi med en byggnad typ

Ryktas att det är smart att kliva av det sjunkande skeppet ;)
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att jag inte kommer vara med och vinna eller förlora då jag letar efter någon som kan ta över kontot för tw har gått från att vara ett strategispel till att ta bort all strategi med en byggnad typ

Nä, du lämnar walkover för att du vet hur det kommer sluta. Det enda som är värre än en förlust sötnos.
 

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
Ryktas AFK gör det igen de bryter mot allt och alla, de har redan brytit freden mellan Järn.
Hoppas ingen annan stam litar på dem :)
 

Erag

Member
Reaktionspoäng
8
Ryktas jag fortfarande undrar då varför folk sitter och tappar byar ändå ifall det är så enkelt?
Tror detta är bra tillfälligt ursäkt för dig för det börjar gå bra för oss nu :(
Ryktas vadå bra för er.? Vilka är ni? TLO,Nystam (Erag) som ni döpt om den till och JärnSK?

Ryktas AFK gör det igen de bryter mot allt och alla, de har redan brytit freden mellan Järn.
Hoppas ingen annan stam litar på dem :)

vad har vi ens brutit ryktas det? Då ingen attackerat
 

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
Ryktas jag menar vår egna stam.
Jo det har ni gjort? Bärsärk satt och tog ett front och under avtalet fick man inte göra?
Ni är vilsna som fan och har ingen aning om vad ni sysslar på med gg.
 

Erag

Member
Reaktionspoäng
8
Ryktas att jag inte slutar pga hur det går eller inte går i kriget, utan pga vakttornet vilket är det sämsta tw kunde göra det är fan värre än köpeadlar
 
Topp