Det ryktas att...

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
Rycktas att Mesut skriker när han får inks :p

You wish :woooot:

Ryktas att 2 spelare lämnade Otori och joinade TC :katt:

Voxniq, man kan checka genom som assisterade.

Ryktas jag ville bara säga med detta han inte ska låta andra göra allt och hjälpa också.
menmen 0 byar tagna av sina fiender, hela 0. Medans det finns mycket mindre spelare som tar byar och kämpar betydligt mer.
 
Senast ändrad:

TheMaGoth

Member
Reaktionspoäng
2
Rycktas att arga människor rider på björnar:

47637445595a2a386f2561add17826040271727d_1441877599.jpg
 

Marre276

New Member
Reaktionspoäng
0
Det ryktas att... irl hot kommer från en spelare ur Fin till en spelare i TC!

Det ryktas att mesut är mesut
 

Flying Duck

Active Member
Reaktionspoäng
12
You wish :woooot:

Ryktas att 2 spelare lämnade Otori och joinade TC :katt:

Voxniq, man kan checka genom som assisterade.

Ryktas jag ville bara säga med detta han inte ska låta andra göra allt och hjälpa också.
menmen 0 byar tagna av sina fiender, hela 0. Medans det finns mycket mindre spelare som tar byar och kämpar betydligt mer.

Betyder inte att han inte håller på deffen, den kan lika gärna stå i fronten, men haft oturen att inte bli träffad :)

Älskar förövrigt när du skriver Voxniq för då vet jag att du är arg :troll:
 
Senast ändrad:

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
Betyder inte att han inte håller på deffen, den kan lika gärna stå i fronten, men haft oturen att inte bli träffad :)

Ryktas det kan stämma men jag fortfarande tror på han inte deffat så mycket, låt oss säga han även gör det så är det inte jobbigt grej han skiter ju ha front utom 2 byar mot slayer sen gör han inget mer än fortsätta adla alla barbs/rim spelare medans det finns över 1k fiende byar, till och med themagoths konto som har bara 320k jämfört med hans storlek har gjort mycket mer jobb.
 

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
Ryktas att nybörjaren trodde han skulle få gratisbyar, you wish rip all your trains. btw du upplever för ditt nicknamn verkligen :cool:
 
Topp