Det ryktas att...

DeletedUser

Guest
Det ryktas att detta blir vår nionde serverstart med konceptet för ryktestrådar.

Vid det här laget vet alla vad som gäller, men en kort genomgång följer:

I den här tråden är det enbart tillåtet att posta rykten, och posten ska inledas med orden "Det ryktas att".

Syftet är att ge en snabb, lättsmält överblick om vad som pågår på världen.

Övriga poster kommer raderas eller flyttas till lämplig tråd.
 

Lundav

Active Member
Reaktionspoäng
58
Ryktas att världen är lite väl liten för akademistammar, men vad vet jag? ;)
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att det var helt sant - ingen nattbonus var aktiverad.
Kan inte se var den försvunnit i loggarna, om jag möjligen har klantat mig (vilket verkar lite orimligt när det är ytterligare två som dubbelkollar), eller om det spökar i servrarna.
Jag har aktiverat den, och skulle någon stött på problem tack vara detta så hojta i supporten så kollar vi på det!
 

Jesperl95

Active Member
Reaktionspoäng
55
Ryktas att eller så lirar de .net där det är ännu mer p2w. Innogames vet att ni/vi twtorskar stannar oavsett hur mycket p2w funktioner de lägger till. Så länge som det går att tjäna ihop prem genom att vara aktiv.

Det som jag finner mer troligt är att folk helt enkelt tröttnar på spel och går vidare till andra. Och när servrarna blir mindre är folk inte lika sugna på att återvända, eftersom spelet helt enkelt blivit sämre än vad de kan minnas tidigare.
 

DeletedUser

Guest
True, Most servers can't even fill the first 4 continents... It used to be 100 ...

-
Take me back to 2003 - 2006 best times.
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att PP förstör TW. Lirade W1 på NET servern och inget kommet i närheten av den världen. Sen att alla tidigare världar varit mycket mer befolkat och aktivare gör det inte bättre
 

majskolv

Member
Reaktionspoäng
0
Ryktas att eller så lirar de .net där det är ännu mer p2w. Innogames vet att ni/vi twtorskar stannar oavsett hur mycket p2w funktioner de lägger till. Så länge som det går att tjäna ihop prem genom att vara aktiv.
På vilket sätt menar du att det är ännu mer p2w på .net? Där kan man iaf inte köpa adelplatser...
Dock om man ska lira idag, ska man köra .net.
 

Jesperl95

Active Member
Reaktionspoäng
55
På vilket sätt menar du att det är ännu mer p2w på .net? Där kan man iaf inte köpa adelplatser...
Dock om man ska lira idag, ska man köra .net.
Betydligt fler tyngre premare. Adelsplatserna är egentligen inte så värst p2w, alla kan sälja ress på börsen och köpa 100 adelsplatser istället för att prägla. När någon däremot lägger in 200k prem för att köpa resurser, och få ett övertag. Det är svårslaget.

Köpadlar förstör dock mängder med andra aspekter av spelet, don't get me wrong. Det är en totalt efterbliven funktion.
 

majskolv

Member
Reaktionspoäng
0
Betydligt fler tyngre premare. Adelsplatserna är egentligen inte så värst p2w, alla kan sälja ress på börsen och köpa 100 adelsplatser istället för att prägla. När någon däremot lägger in 200k prem för att köpa resurser, och få ett övertag. Det är svårslaget.

Köpadlar förstör dock mängder med andra aspekter av spelet, don't get me wrong. Det är en totalt efterbliven funktion.
Precis som du säger alla kan sälja res på servern.... Likadant på .net. Är exakt likadant bara att .se har adelköp som är som du säger helt konstigt. Dock är fortfarande inte .net mer p2w då det finns färre p2w funktioner där.
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att CBP får stryk av BAN/Finsk.
Det ryktas att WWW kommer ge sig in på CBP sida.

Det ryktas även att RIKET får stryk av Loyal
 
Topp