Det ryktas att...

SvinFot

Member
Reaktionspoäng
22
ryktas också att herr realterminator sitter och skickar resurser:2.833 2.361 2.361 till fiendesidan. :cool:jupp shit just got weird
 

SvinFot

Member
Reaktionspoäng
22
Hört rykten om att badone lever upp till sitt namn? Ryktas även att badone försökt läxa upp en bra spelare i hur man bygger kluster? ryktas också att jag behöver konfirmering på detta :troll:
 

pias

Tribal Wars Teamet
Reaktionspoäng
40
Det ryktas att någon skulle vilja ha solskydd ;) hmm och nattskydd
 

beatfreak

Member
Reaktionspoäng
7
Det ryktas att NR verkar vara totalt ointresserad att hjälpa alliansen mot nark stammen (apotek)
 

beatfreak

Member
Reaktionspoäng
7
Det ryktas att apotek har mutat NR att vara neutrala!
Det ryktas även att ingen kommer överleva när attackblocken försvinner.
Det ryktas också att SRB Stammen är jätte jätte inaktiva och växer inte
 

Teivil

Member
Reaktionspoäng
11
Det ryktas att apotek har mutat NR att vara neutrala!
Det ryktas även att ingen kommer överleva när attackblocken försvinner.
Det ryktas också att SRB Stammen är jätte jätte inaktiva och växer inte

Kan bekräfta att Apoteket för alkoholmissbruk haft NR som klienter ett längre tag. De har varit mycket duktiga och inmundigat de preparat vi ordinerat dem, så att de till slut tagit sig ur sitt missbruk. De är helt enkelt nyktra alkoholister idag. Jag kan även bekräfta eventuella rykten att vi har ett långsiktigt vårdprogram för alla inom spritstamsalliansfamiljen eller vad de nu registrerat sig som hos vår vårdmottagning. Håll hoppet vid liv, ni ska också få hjälp!

Ditt missbruk - vårt uppdrag!
 

beatfreak

Member
Reaktionspoäng
7
Det ryktas att du glömde skriva "Det Ryktas" vilket betyder att du är missbrukat lek reglerna och är diskvalificerad från denna lek !!
 

pias

Tribal Wars Teamet
Reaktionspoäng
40
Det ryktas att du glömde skriva "Det Ryktas" vilket betyder att du är missbrukat lek reglerna och är diskvalificerad från denna lek !!
Man får även kort bekräfta utan att använda sig av Det ryktas... men längre inlägg hör hemma i Off topictråden
 

Teivil

Member
Reaktionspoäng
11
Rykten säger att SuperNova också gråat sig för att visa sitt missnöje mot end-game-inställningarna på Casual 3. Inte alls av någon annan anledning...
 

pias

Tribal Wars Teamet
Reaktionspoäng
40
Personangrepp irl, även om det är rykten är inte ok... chans finns att själv redigera
 

DeletedUser

Guest
Rykten säger att SuperNova också gråat sig för att visa sitt missnöje mot end-game-inställningarna på Casual 3. Inte alls av någon annan anledning...

Nja, det ryktet är nog bara kafferepskvaller. Redan under diskussionen gällande C2 insåg att jag en del spelare alltid kommer hävda att jag är jävig och saknar objektivitet. Jag informerade redan då om att kontona på båda Casual världarna skulle avslutas eftersom min uppfattning är att det drabbar stammen jag är medlem i negativt. Sen ville jag hänga kvar på C3 för att ha en lätt möjlighet att kontrollera att ändringarna fungerade som tänkt men det går att lösa ändå, hellre än att jag bränner tid jag inte har på att försöka hålla ett konto jag redan meddelat att det kommer gråas. Så för all del, jag har gråat kontot ett par dagar innan ändringen gjordes tack vare att det blev attackerat. Om det inte blivit attackerat hade det inte blivit gråat förrän på onsdag...
 
Topp