Det ryktas att...

beatfreak

Member
Reaktionspoäng
7
Det ryktas att beatfreak inte bara har alkoholproblem. Det finns de som påstår att han även är drabbad av regelefterlevnadsvansinne. Finns medicin för det också, kan bekräftas!

Det rykats: Great personliga angrep nu också. säger mycket om en äcklig individ som dig teivil som kan sjunka så lågt, när dem börjar hoppa på en personligt.
har ingen respekt för såna människor.
 
Senast ändrad:

Teivil

Member
Reaktionspoäng
11
Jag kan bekräfta att jag tog bort det inlägg som beatfreak blev kränkt av och som tydligen skulle vara ett stort (great) personligt angrepp. Ryktena säger att han tydligen inte alls fattat vad det är för humor som används på Casual 3 mellan Apoteket för alkoholmissbruk och Spritstammarna, sedan lång tid tillbaka. Jag kan även bekräfta att jag slutar skriva här eftersom den enda som kommenterar är konstigt lättkränkt (oj, nu kom det visst ett nytt gigantiskt personligt angrepp?). Kan bekräfta att 114 14 är telefonnumret till polisen för att göra en polisanmälan. Ryktena säger att ärekränkningsbrott är när någon blir utsatt för ett angrepp mot någons person, frihet, frid eller ära.

// Teivil "Den äckliga individen"
 

beatfreak

Member
Reaktionspoäng
7
det ryktas att jag har värld sjukaste och torraste humor, men visar inte det för personer som jag inte respekterar. med andra ord teivil. jag kommer vara dryg mot dig eftersom du gick över gränsen!
Med den rykten bekräftat så hoppas att rykten om en tyst fiende kvarstår
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att det absolut inte var ett personangrepp från Teivil utan ett skämt, vilket en normal funtad människa hade förstått direkt. Hur ska Teivil ha koll på dina alkoholvanor?

Det är krig mellan 'Apoteket mot alkoholmissbruk' och 'Spritstammarna' om ingen missat det och hans inlägg var solklart ett skämt och inget annat. Skärp dig nu beatfreak eller gör oss alla en tjänst och lämna forumet ifred. Din nivå på alla dina inlägg är så sjukt låg, hur gammal är du egentligen, 15 år?
 
Senast redigerad av en moderator:

beatfreak

Member
Reaktionspoäng
7
Det ryktas att allt ni 2 säger är en "insult". hade nån annan skämtat så hade jag nog skrattat och skämtat tillbaka men du hultis och teivil har gått över gränsen och nu tas allt ni 2 säger på allvar.
ni får skylla er själva, hade ni kunnat diskutera nåt utan dra upp " ni förlorar", spritstammen gnäller för ni förlorar" i varje mening, så hade jag nog kunna fortsätta skoja med er och ta det som skämt.
Jag kan nu förstå varför svinfot och jakten hånade er hela tiden och inte respekterade er de minsta.

Ni är usla "vinnare".
 

RealTormentor

New Member
Reaktionspoäng
4
det ryktas att jag har värld sjukaste och torraste humor, men visar inte det för personer som jag inte respekterar. med andra ord teivil. jag kommer vara dryg mot dig eftersom du gick över gränsen!
Med den rykten bekräftat så hoppas att rykten om en tyst fiende kvarstår

Det ryktas att ovanstående, med tillämpning av normala gramatiska tolkningsregler, ska läsas så att beatfreak antingen respekterar Teivil (vilket är lite oväntat med tanke på övrigt innehåll, men trevligt om det stämmer, han är en riktigt trevlig prick och nu ska vi dricka öl ihop) eller också tycker att humorn i inlägget där Teivil beskylldes att vara äcklig är av världsklass... eller åtminstone av hyfsat hög kvalitet. Kan det ryktesvis bekräftas vilket av dessa båda tolkningsalternativ som är det rätta?

Sedan vore det trevligt att slippa höra att vi är usla vinnare, skulle hellre fortsätta hoppas att ”de allierade” satt och lurade på en väl genomtänkt överraskningsoffensiv som kan sätta lite fart på spelet! Vill inte höra att ni har gett upp ännu.
 

Limmo

New Member
Reaktionspoäng
1
Det ryktas att detta har spårat.
Det ryktas också om att båda sidorna borde säga förlåt! Även om man inte anser att man gjort något fel, för det kan ha missuppfattats eller liknande. Tror ingen ville smutskasta den andre men tror att skämt har missuppfattats och bästa sättet att lösa är genom att säga förlåt!
Det ryktas även om att jag hoppas på ett långt och intensivt fortsatt krig trots att endgame är inne, vi får göra det bästa av det!
Beatfreak jag vet hur det är att vara liten, men satsa på alla inaktiva på båda sidorna så kan du växa ikapp. Så kan du och jag ha en egen liten poängkapplöpning :)

Ha en trevlig helg och ett fortsatt krig!
 

beatfreak

Member
Reaktionspoäng
7
haha
Det ryktas att ovanstående, med tillämpning av normala gramatiska tolkningsregler, ska läsas så att beatfreak antingen respekterar Teivil (vilket är lite oväntat med tanke på övrigt innehåll, men trevligt om det stämmer, han är en riktigt trevlig prick och nu ska vi dricka öl ihop) eller också tycker att humorn i inlägget där Teivil beskylldes att vara äcklig är av världsklass... eller åtminstone av hyfsat hög kvalitet. Kan det ryktesvis bekräftas vilket av dessa båda tolkningsalternativ som är det rätta?

Sedan vore det trevligt att slippa höra att vi är usla vinnare, skulle hellre fortsätta hoppas att ”de allierade” satt och lurade på en väl genomtänkt överraskningsoffensiv som kan sätta lite fart på spelet! Vill inte höra att ni har gett upp ännu.


hahaha sarkasm =D för att bekräfta det "rykte" så är det sant, jag är trevlig om man är trevlig tillbaka, och ryktet angående respekten för teivil, är falsk, jag hyser ingen respekt för honom eller hultis.
inte nu längre.

Det ryktas att spritstammarna är fortfarande med i krig men kommer trötta, om inte ledaren för apotek och deras medlemmar slutar bete sig spydig mot oss.
 

pias

Tribal Wars Teamet
Reaktionspoäng
40
Gubbar, lugna ner er lite nu. Jag var kanske lite otydlig i mitt förra inlägg, det gäller alla inte en person. Läs igenom era inlägg och tänk efter om de är lämpliga. Om ni inte vill att mamma, syrran, flick/pojkvännen eller dylikt skall läsa det, RADERA... Ni börjar närma er min radera och ge straffnivå
 

RealTormentor

New Member
Reaktionspoäng
4
Gubbar, lugna ner er lite nu. Jag var kanske lite otydlig i mitt förra inlägg, det gäller alla inte en person. Läs igenom era inlägg och tänk efter om de är lämpliga. Om ni inte vill att mamma, syrran, flick/pojkvännen eller dylikt skall läsa det, RADERA... Ni börjar närma er min radera och ge straffnivå

Det ryktas att jag tar åt mig av tilltalet ”gubbe”, börjar närma mig (om jag inte redan är där) den ålder där åtminstone barnens kompisar tycket att man är gubbe (barnen själva tycket nog att man är lika ung och fräsch som när de var små). Jag vill därför framhålla hur otroligt lugn jag känner mig. Mina barn får gärna läsa mina inlägg här, de är nog vana vid grövre påhopp än vad vi får njuta av här...

Jag gillar att beatfreak läste mig rätt efter senaste inlägget, givetvis är vi allihop bara lite retsamt sarkastiska - vi har inte ens kommit i närheten av de psykningar som är standard inom t.ex. proffsboxning.

Det ryktas således att jag tycker denna tråd ska fortsätta i samma stil, kanske utan de allra grövsta tillmälena. Så länge saker och ting bara sprids ryktesvis behöver ju ingen ta åt sig personligen, eller hur?

Det ryktas också att ordet respekt missbrukas en hel del. Teivil och hultman förtjänar t.ex. en hel respekt för att de är två (vi har några till) av denna världs mest engagerade spelare med en makalös förmåga att sprida spelglädje hos sina kamrater (att man inte älskar dem när de smiskar en i ändan med yxor och katapulter är dock begripligt), medan beatfreak förtjänar respekt för att han står upp för sin sak (och är, såvitt jag ser i tråden, kanske den ende från spritisarna som gör det) (att man inte älskar beatfreak när hen kallar Teivil för en äcklig individ är dock begripligt).

Personligen respekterar jag alla människor, men tycker bara om en del av dem. De flesta har jag ingen uppfattning alls om och några få tycket jag illa om, men jag dömer ingen efter att ha läst några skämtsamma inlägg på ett TW-forum.

Pax vobiscum (eller snarare bellum vobiscum, inte sant?)

RT

PS. Hoppa gärna på mig med okvädinsord och skändligheter av alla slag - mitt riktiga namn är Teflonmannen och det mesta rinner av mig...
 

beatfreak

Member
Reaktionspoäng
7
Det ryktas att jag tar åt mig av tilltalet ”gubbe”, börjar närma mig (om jag inte redan är där) den ålder där åtminstone barnens kompisar tycket att man är gubbe (barnen själva tycket nog att man är lika ung och fräsch som när de var små). Jag vill därför framhålla hur otroligt lugn jag känner mig. Mina barn får gärna läsa mina inlägg här, de är nog vana vid grövre påhopp än vad vi får njuta av här...

Jag gillar att beatfreak läste mig rätt efter senaste inlägget, givetvis är vi allihop bara lite retsamt sarkastiska - vi har inte ens kommit i närheten av de psykningar som är standard inom t.ex. proffsboxning.

Det ryktas således att jag tycker denna tråd ska fortsätta i samma stil, kanske utan de allra grövsta tillmälena. Så länge saker och ting bara sprids ryktesvis behöver ju ingen ta åt sig personligen, eller hur?

Det ryktas också att ordet respekt missbrukas en hel del. Teivil och hultman förtjänar t.ex. en hel respekt för att de är två (vi har några till) av denna världs mest engagerade spelare med en makalös förmåga att sprida spelglädje hos sina kamrater (att man inte älskar dem när de smiskar en i ändan med yxor och katapulter är dock begripligt), medan beatfreak förtjänar respekt för att han står upp för sin sak (och är, såvitt jag ser i tråden, kanske den ende från spritisarna som gör det) (att man inte älskar beatfreak när hen kallar Teivil för en äcklig individ är dock begripligt).

Personligen respekterar jag alla människor, men tycker bara om en del av dem. De flesta har jag ingen uppfattning alls om och några få tycket jag illa om, men jag dömer ingen efter att ha läst några skämtsamma inlägg på ett TW-forum.

Pax vobiscum (eller snarare bellum vobiscum, inte sant?)

RT

PS. Hoppa gärna på mig med okvädinsord och skändligheter av alla slag - mitt riktiga namn är Teflonmannen och det mesta rinner av mig...

Jag vet att det var uncool av mig att kalla honom för det, så jag ber om ursäkt!
men jag kommer naturligtvis inte vara lika trevlig mot teivil och hultman som jag är mot andra!
 

beatfreak

Member
Reaktionspoäng
7
Det ryktas att beatfreak väljer att gå vidare och glömmer allt som har skrivits mellan spritstammen och apotekstammen.
By gone be by gone
 

beatfreak

Member
Reaktionspoäng
7
det ryktas att Med C och R desperat försöker samla genomsnitt poäng och ta brandys plats som rank 2 på topplistan :D
 

DeletedUser

Guest
Dementeras - detta kan vi fixa lätt om vi omfördelar spelare eller flyttar spelare från Med N(och Med R har inte ens fullt medlemsantal).

Ryktas dock att brandy inte har något särskilt att vara stolt över på C3, de har bara tagit 14 fiendebyar från oss totalt på 3 månader(står sammanlagt 831-302). ;)

 
Senast redigerad av en moderator:

beatfreak

Member
Reaktionspoäng
7
calva kom in i kriget mycke senare, just därför!
brandy har varit med ända sen kriget startade
 
Topp