Det ryktas att...

DeletedUser

Guest
Ryktas att en 54 poängs by någorlunda nyss blev adlad? ...

Pinsamt.
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att Dance ligger ca 100K före alla andra och ifall inte världen är beredda på att gangbanga dom snart är världen redan vunnen.

De kommer ta stam var 1 för sig. Hur tänker ni, Glad att jag inte spelar på denna världen..

Se till att få de done innan de är försent boys & girls.

Over n out!
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att Dance ligger ca 100K före alla andra och ifall inte världen är beredda på att gangbanga dom snart är världen redan vunnen.

De kommer ta stam var 1 för sig. Hur tänker ni, Glad att jag inte spelar på denna världen..

Se till att få de done innan de är försent boys & girls.

Over n out!

Tror fler stammar kommer ikapp för eller senare :)
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att Dance ligger ca 100K före alla andra och ifall inte världen är beredda på att gangbanga dom snart är världen redan vunnen.

De kommer ta stam var 1 för sig. Hur tänker ni, Glad att jag inte spelar på denna världen..

Se till att få de done innan de är försent boys & girls.

Over n out!

Eller så kanske folk i andra stammar borde sluta slacka och sedan ställa upp i ett rättvist krig? Förespråka gangbang är bara pinsamt.
 

DeletedUser

Guest
Eller så kanske folk i andra stammar borde sluta slacka och sedan ställa upp i ett rättvist krig? Förespråka gangbang är bara pinsamt.
Att förespråka gangbang är i många fall nödvändigt.
Trots att jag brukar befinna mig på sidan som gangbangas så måste jag säga att alla gånger har varit nödvändiga.
 

Boefst

Well-Known Member
Reaktionspoäng
25
Ryktas att jag är väldigt besviken på jaktens adling, trodde jag hade lärt dig allt jag kunde om att adla barbs.
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att jaktens adling är årets hetaste nyhet i teamchatten!
 

John Guidetti

Member
Reaktionspoäng
1
Eller så kanske folk i andra stammar borde sluta slacka och sedan ställa upp i ett rättvist krig? Förespråka gangbang är bara pinsamt.

Ryktas att rättvist krig enligt dig är 1 vs 1 stam även om ena stammen har 1 mille och den andra stammen bara 100k men det är inte rättvist när 5 100k stammar går ihop mot eran millestam, nääää.... då är det inte rättvist längre? Även fast ni fortfarande har dubbla poängen.
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att vi kan vara lugna, han har ju trots allt en CO som troligen ligger bakom detta! :)
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att rättvist krig enligt dig är 1 vs 1 stam även om ena stammen har 1 mille och den andra stammen bara 100k men det är inte rättvist när 5 100k stammar går ihop mot eran millestam, nääää.... då är det inte rättvist längre? Även fast ni fortfarande har dubbla poängen.

Ryktas att; det bara finns tre stammar på över 100k, att vi är ganska långt (803075 poäng i skrivande stund) ifrån en million poäng och att inga fem stammar har gått gemensamt mot oss.
 

Wrongway

Active Member
Reaktionspoäng
42
Ryktas att rättvist krig enligt dig är 1 vs 1 stam även om ena stammen har 1 mille och den andra stammen bara 100k men det är inte rättvist när 5 100k stammar går ihop mot eran millestam, nääää.... då är det inte rättvist längre? Även fast ni fortfarande har dubbla poängen.

Visst är det mer rättvist om stammarna har poäng närmre varandra och att det kan jämnas ut med hjälp utav andra stammar.

I samma stund ryktas det då om att de andra stammarna (speciellt på en värld där man kan assistera allt och alla) har måånga fler spelare och då förhoppningsvis mer aktiva timmar per dygn vilket ger en klar fördel även fall de är mindre i poäng.
Ryktas även att moralen är här just för detta ändamål, försvara de svagare lite extra gentemot de starka.
Spelet handlar om strategi, folkmord och heder.
 
Topp