Det ryktas att...

cicuet

Member
Reaktionspoäng
1
Ryktas att det är väldigt roligt att Dance sa att de bara skulle gå in på denna värld för att hålla kontakten med vissa spelare och bara ha det kul. Nu blev det istället mäster planer och stabbing :) Men kul för er, nu ska vi se hur resten av världen spelar ut
 

gavleantifa

Member
Reaktionspoäng
0
Ryktas att det är lite konstigt att folk från "alliansen" är upprörda över "förrädare" osv... Hur hedersfulla har ni ansett er vara egentligen när ni gått ihop ett helt gäng stammar (inklusive familjestammar) mot en stam? :confused:
 

DeletedUser

Guest
Ryktas...

2f01bef239f6bd6f397dfe75e7930430.png
 

Nocturne

Member
Reaktionspoäng
6
ryktas att hela uppenbar sket i byxan tidigare ikväll när deras kära gangbang allians visade sig vara något helt annat än just det!
så vem är torsken som vill ha mina nukes på sig först?


först att kommentera blir först på slaktbordet om du ligger inom rimliga avstånd för mina adlar!
 

Tophee

Member
Reaktionspoäng
9
Det ryktas vidare att MASH inte deltog i kriget emot plzzzz då de "krigade" emot STARK,

ryktas att deras prestationer emot STARK visar hur duktiga MASH verkligen är :sneaky:
 

DeletedUser

Guest
Fan alla mina favoriter samlade ju. Kan nästan inte bli bättre! Bara hogans och fräsarn som ska släpa sig hit också :crybaby:

Märkte inte att det var sånt drag här hehe, men nu så är man här ;)

Ryktas att jag undrar vad som hänt? Spelar inte världen så hänger inte riktigt med :v(
 

DeletedUser

Guest
Fan alla mina favoriter samlade ju. Kan nästan inte bli bättre! Bara hogans och fräsarn som ska släpa sig hit också :crybaby:

Den mindre trevliga varelsen är ju fetbannad på externa nu, ryktas det.

Ryktas att grejer händer när jag drar :(
Ryktas att det är synd om alliansen nu när de möter hela 27 konton. Nästan de som blir GBade nu?! Och vadå backstab? plzzz(he..he..), är ni så sorgliga?
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att det är väldigt roligt att Dance sa att de bara skulle gå in på denna värld för att hålla kontakten med vissa spelare och bara ha det kul. Nu blev det istället mäster planer och stabbing :) Men kul för er, nu ska vi se hur resten av världen spelar ut

Ryktas att det nog fortfarande e så, förutsättningarna förändrades lite med tanke på hur ni lirar, men tror detta var det bästa för att världen ska vara så jämn som möjligt, sedan kan man alltid resonera om tillvägagångssättet det blev så, men otvivelaktigt har ni byggt grunden till detta själva, en stam vinner ska de stammarna som hjälpt er bara dra ner brallorna om en 3 månader???? Funkar ju inte att utlova plats till 4 ggr fler konton i vinnarstammen än vad där finns plats för och tro att ingen utgår från att de kommer bli stabbade av er ist, så lägg ner med backstabbsnacket och gör en nykter analys av uppkommna situationen, så kör vi på och har kul för nu har detta jämnats ut, med tanke på vilka konton ni faktiskt har i er topp, det e f...n inga nybörjare direkt, ILikeMyChairs analys från tidigare var korrekt gällande stammarnas grundstyrkor, nu fick ett antal konton ta stryk på vägen hit och en jämn fight från start kunde möjliggjorts men ni valde ju en annan väg, nu kommer aktivitet och strategi vara avgörande ist för normalinloggningar från skickliga spelare, så bara steppa upp ett par snäpp så kommer detta bli riktigt spännande....
 

DeletedUser

Guest
Bättre sent än aldrig.

herrreeegud vad kul att se att ni gråter, shit.. Torka tårarna och testa fightas på nästan lika villkor nu... Ryktas det.
 

Tophee

Member
Reaktionspoäng
9
Det ryktas att ni kan räkna bort alla MASHs byar (kanske inte iStab och gorre47) i kriget då hela deras stam presterade lägre i OBA än Kjellson kontot :) Allt de gjorde var att "kriga emot STARK" och "etablera ett kluster bakom Plzzzz", eller var det en semester ort när de skulle bli adlade av oss efter att de gick över till Plzzzz? Ryktet fortsätter....
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att du missat hur jämn världen faktiskt var.

Ryktas att snarare du missat det faktum att det är väldigt stor skillnad att vara påslagen konstant men ändå lyckas hålla jämna steg och kunna slököra logga in tre ggr om dagen och skicka offensiver, då har folk inte tiden och folk droppar av pga olika anledningar, har man 200 konton märks det inte men ligger en stam på 20 + sä märks det, så börjar närma sig jämnhet nu.... rekommenderade en nykter analys ta det tipset på allvar ;)
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att det vallfärdar riktigt bra twspelare från alla håll och kanter för att kötta ner fegisarna
 
Topp