Det ryktas att...

Agamemnon

Member
Reaktionspoäng
0
Ryktet bekräftas, med det sagt vill jag passa på att lyfta spelarna på Lundav o säga att ni har bjudit på ett bra motstånd. Tycker ni har fått oförtjänt mycket skit, men det är ju så i krig.

Har även hittat ett litet klipp som skulle kunna beskriva er dag:
Some days you just can't get rid of a bomb!
 

Nocturne

Member
Reaktionspoäng
6
förövrigt ryktas det att lundav som varit väldigt stor i käften över att han är så duktig som ''gick + trots att vi stabba med mash'' fick svar på tal


man ska inte hålla på och yttra sig om att man är bäst störst och vackrast när man sitter utan incs och tryck på sig... det är sådant jag kan göra då jag skulle lösa en sån där offensiv...

du borde ha lärt dig från ditt misstag första gången, detta tapp var ju fan ännu mer pinsamt än det första
håll käft nästa gång och börja lära dig spelet


jag vill inte behöva ha lika lätt mostånd på nästa värld jag lirar
 

Lundav

Active Member
Reaktionspoäng
58
Ryktet bekräftas, med det sagt vill jag passa på att lyfta spelarna på Lundav o säga att ni har bjudit på ett bra motstånd. Tycker ni har fått oförtjänt mycket skit, men det är ju så i krig.

Har även hittat ett litet klipp som skulle kunna beskriva er dag:
Some days you just can't get rid of a bomb!

Ryktas att vi gjorde det bästa vi kunde med de resurser som fanns tillgänliga. Får även ta tillfället i akt och passa på att ge cred till hjärnan bakom offensiven. Väl genomtänkt och bra utförande.
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att fram tills iLight går plus i kriget tycker jag vi ska lugna ned oss med att kasta runt förolämpningar.
Ryktas också att fndno snipade en hel del tåg och hade otur med sina retakes emot mig. Annars hade han även efter vända två gått +-0 vilket är mer än de flesta på världen har gjort hittills :)
 
Senast redigerad av en moderator:

Pastapompa

New Member
Reaktionspoäng
0
Ryktas att 23-7 med det läget ni hade är väl under all kritik :thinking:
 
Senast ändrad:

Ogiltigt

Well-Known Member
Reaktionspoäng
26
En majoritet av de inlägg som publicerats de senaste dagarna har tagits bort. Anledning: Saknar relevans för v32 alternativt ej rykten.
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att mer "mergigt" blir det inte än så här :^)

Diskuterar varken regelbrott eller straff, bara påpekar.
 
Topp