Det ryktas att...

DeletedUser

Guest
Ryktas f.ö. att Sen väggade en topp-5 spelare relativt enkelt idag. Ska bli intressant att se om han fortsätter använda kortet för att hålla huvudet över ytan eller om han nu sjunker som en sten :cool:

Bekräftar att det blir intressant att se.

Ryktas att jag bygger vidare ditt rykte med att macco ryktas vara den första som har dödat en adel på världen :awsm:
 

Drugge

New Member
Reaktionspoäng
0
Ryktas om att pandastammen måste vara största skämtet någonsin...... 2 adlingar och båda är internadlingar..........
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att mitt noobskydd släpper idag och att jag snart måste börja bygga trupper :( suck, jag som trivdes så bra att bara chillspela och trycka byggnader :(:(
 

Wrongway

Active Member
Reaktionspoäng
42
Ryktas att stora planer smidits egenom hela landet att en by med en hövding vid namnet Abel skall plundras utav barbarer D:
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att Drugge är sämst och ger upp när han får lite inks
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att många i pokemon har haft det tungt de senaste 48 timmarna, rip in pieces
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att Jarl Jockerino har lite väl många fiender atm :awsm:
 

hampus204

Active Member
Reaktionspoäng
12
Ryktas att man lätt för många fiender samt riskerar att förlora off och adlar om man inte sitter och adlar barbarer och stammedlemmar. Kanske något för vissa i tråden att tänka på.

Ryktas att ljudet hittat ett nytt konto? :sneaky:
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att man lätt för många fiender samt riskerar att förlora off och adlar om man inte sitter och adlar barbarer och stammedlemmar. Kanske något för vissa i tråden att tänka på.

Ryktas att ljudet hittat ett nytt konto? :sneaky:

Beror på vem syftar på när du säger ljudet.. Jag har ju varit en del av det kontot ;)
 
Topp