Det ryktas att...

Tussen

Member
Reaktionspoäng
9
Ryktas att turnisse är på jakt efter nygamla diplomatiska relationer^_^
Ryktas att turnisse´s vänner sakar hyfs och tafsar på stackars försvarslösa kvinnor:crybaby:
 

Fireside

Member
Reaktionspoäng
0
Det ryktas om att OnC har övergått till att bli baradar adlare! Man kollar in nattens adlingar och OnC krigar ju hårt med gråbyar nu för tiden ser jag ;-P

Men det är klart det blir ju så när man allierar sig med alla stammar runt om för att de skall hjälpa till mot oss små stackare nere i söder ;-) Ryktas det :-0

Jo måste ju svida fruktansvärt när det inte finns bb eller internadlingar å adla för er själva :D
 

Turnisse

Member
Reaktionspoäng
0
Ryktas att turnisse är på jakt efter nygamla diplomatiska relationer^_^
Ryktas att turnisse´s vänner sakar hyfs och tafsar på stackars försvarslösa kvinnor:crybaby:

A) Bekräftas
B) Dementeras, Det finns inga försvars lösa kvinnor ;-)

Men det ryktas om att det är kul att få igång lite tugg här innan solen tar all uppmärksamhet, man måste ju tänka på brännan :-0
 

Tummar

Member
Reaktionspoäng
11
Ryktas att Orom har gjort det igen. Muren flyger upp från 0-20 på 1h 2 ggr irad på samma by :D.
 

carolusrex

New Member
Reaktionspoäng
0
RyktAs om att AAKarna försvinner mer och åter mer från .se.. Någon kanin där ute?

Har tråkigt.....
 

wallarn

Member
Reaktionspoäng
15
ryktas att 90 procent av spelarna har tagit sommarlov och i denna takten kommer de båda sidorna fortfarande ha lika mycket poäng när hösten smyger sig på
 

Wrongway

Active Member
Reaktionspoäng
42
Ryktas att susa vill säkerhetsställa sin retake. :awsm:

93122e9026.png
 

super mario2

New Member
Reaktionspoäng
1
Ryktas att det bl.a. ska ha förekommit upprepade "förföljelser och trakasserier" från en spelare som ni även har under era vingars skydd i er stam på värld 29. Denne spelare ska ha kunnat fortsätta trots att den blivit blockad då den suttit på flera kökonton och då kunnat fortsätta på det ena efter det andra. Någon/några har tagit väldigt illa vid sig av detta beteende. Tråkigt om detta är en av anledningarna och att man genom detta beteende forcerar fram detta beslut och att mobbing ska vinna. Men vet inte vad som blivit sagt så detta är bara ett rykte som nått fram till oss.
 

Wrongway

Active Member
Reaktionspoäng
42
Ryktas att det bl.a. ska ha förekommit upprepade "förföljelser och trakasserier" från en spelare som ni även har under era vingars skydd i er stam på värld 29. Denne spelare ska ha kunnat fortsätta trots att den blivit blockad då den suttit på flera kökonton och då kunnat fortsätta på det ena efter det andra. Någon/några har tagit väldigt illa vid sig av detta beteende. Tråkigt om detta är en av anledningarna och att man genom detta beteende forcerar fram detta beslut och att mobbing ska vinna. Men vet inte vad som blivit sagt så detta är bara ett rykte som nått fram till oss.

Låter tråkigt. Bara skippa läsa pms från motparten om dem inte lär sig och flyr reglerna genom kö konton!
Dock spelar inte jag v29. Vet dock nu vem ni tänker på!
Må väl :) Lyssna inte på skit över internet det var det första mina föräldrar lärde mig när de satte mig framför en datorskärm!
 

super mario2

New Member
Reaktionspoäng
1
Låter tråkigt. Bara skippa läsa pms från motparten om dem inte lär sig och flyr reglerna genom kö konton!
Dock spelar inte jag v29. Vet dock nu vem ni tänker på!
Må väl :) Lyssna inte på skit över internet det var det första mina föräldrar lärde mig när de satte mig framför en datorskärm!

Intressant att höra att du direkt visste vem det syftades på. Då ligger det troligen en hel del i detta. Ja, hoppas att teamet tar tag i detta. Undviker själv att öppna alla pm då man vet vad som skrivs från en del.
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att det bl.a. ska ha förekommit upprepade "förföljelser och trakasserier" från en spelare som ni även har under era vingars skydd i er stam på värld 29. .

OnC och OenSe är två helt olika stammar, med olika ledare och olika medlemmar.
Sluta blanda ihop dessa 2.
 

pias

Tribal Wars Teamet
Reaktionspoäng
40
Snälla, skicka in till supporten på de sätt som ni kan ingame istället för att föra en diskussion här. Det här är inte riktigt rätt ställe. Fortsätter ni så blir det bortplockningar OCH straffpoäng.
 
Topp