Det ryktas att...

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Ryktas att det finns folk som är avundsjuka då några valt fel sida. Ryktas även att andra gick in i världen redan ifrån start för att kriga emot OnC så varför klaga?


Ryktas att denna delvis ökända "merge" kommer vara fullbordad efter helgen!

I min värld så försöker man ju vinna & inte låter nån annan vinna o medans man själv står o kollar på & sen förlorar när de vinner.

Men de är kanske så när man känner mycket andra. "Ah, men vi kan ju inte kriga mot dem för ja känner dem & skulle vi anfalla dem skulle de känna sig besvikna vilket vi inte vill" Deras känslor kanske blir sårade liksom.

Eller så har tussen vart med alla i onc o inte vilat separera ?
 

DeletedUser

Guest
Dementeras! Spelare i dessa stammar blir förda bakom ljuset, men det kommer de inse snart och kämpa för en värld som inte är upplaggd för största stammen:cool:

De tråkiga "uppgjorda" världarna där första stammen kan dra iväg och vinna lätt beroende å att de små inte hjälps åt slutar här och nu :pO_O

Även alla bråk i alliansen mellan små stammarna dementeras, ett gott samarbete råder och vi kämpar ihop mot övermakten för att få till en rolig värld:p:D

Det ryktas även att adlande av spelare som slutat inte är något ovanligt, för de som inte vet om det! Det ryktas även om att alla spelare som vill kämpa för alliansens räkning mot de hänsylslösa och brutala OnC, som inte drar sig för att locka små stammar med falska förhoppningar om delad vinst. Är mer än välkommna att sluta upp till våra små men tappra krigare i söder:cool:;);)


Bra kämpat och krigat av alla i OnC och även bland oss i alliansen mot övermakten :p;)

Nu samlas vi små undernärda spelare under en fana och låter denna världen gå till historien som en värld där kämparna gick ihop och läxade upp de skoningslösa OnC:thinking:;)

Jag tror nog ingen kan påstå att "onc vinner lätt"
 

Tussen

Member
Reaktionspoäng
9
Oja Henke:D Klart man har klämt lite på karlarna och ungtupparna till lamkött i OnCO_O ryktas det!
 

hogans

Member
Reaktionspoäng
12
Kastat skit har vi inte gjort :) ta inte i så du skiter ner dig nu.
Är det ngn som har smutskastat OnC på både det ena och det andra sättet så är det SuSa-spelare.

Fuskanklagelser - fulspelsanklagelser - Co splande anklagelser - Spionanklagelser etc etc.

ryktas att det är samma visa som spelas upp av er i forumet på v28 som det var på på v21.. O_O

Bortförklarningar för och maskera erat fulspelande.

Ryktas vidare att CW är lacka på SuSa och att SuSa är lacka på CW vilket inom kort resulterar i ett krig mellan HoB/CW/CWC mot SuSa för att säkra sin 2a plats på v28. (enligt CW spelare)

ryktas även att de fredas ifall de återlämnar alla byar i k45 till OnC så de kan fokusera på en front :D



Ryktas att du har taskig attityd, men okej ingen nyhet....men visa mig vilka Susa spelare som suttit o kastat skit
på OnC efter v.21 , prylen är Start att det är ytterst sällan gamla Susa spelare skriver här inne över huvudtaget,
skulle vara mkt kul o se om du kan vaska fram ngt, eller är dt som vanligt några utomstående som påstått saker o sen har SuSa fått skulden...eller ngn som t.ex Udiecurry som var med 1 månad efter Sweden Empire rasade ihop, satt här inne o gick i fällan med gänget som fullkomligt bor här inne o va med i pajkastningar, ända gångerna man ruttnat det är när ni kastar felaktig skit på SuSa eller snackar skit om vår ledning. Det är jävligt onödigt o omoget, ni vet inte ett skit om den utan bara försöker göra er lustiga.....men karman slår tillbaks en dag, så är det o så kommer det bli.

Om ditt påstående att CW kommer gå ihop med Hob o nån mer o vända sig mot SuSa så blir jag inte förvånad iså fall, stabbing är ju vardagsmat idag ju, blir spännande då och se hur ni ställer er till det i så fall, har inte ni lovat JUMP o kanske MZ den placeringen, blir en rolig såpopera att följa iså fall....men hur det än blir så skiter jag fullständigt i andraplatsen, det är bara segern som räknas, jag krigar hellre schysst o kommer 10:a än stabbar eller mergar till mig en andraplats. Borde väl en sån smart kille som du fatta Start..:D lite mer kärlek kanske o mindre rusningsmedel <3
 

wallarn

Member
Reaktionspoäng
15
Var ju hemskt va här skrivs!

SuSa är trevliga spelare och har funnits med sedan jag satte mina knubbiga små fingrar på tangentbordet och byggde mitt första högkvarter för många år sedan, så ser gärna att SuSa dyker upp på fler världar och då spelar jag gärna på deras sida för en gångs skull!

Har varit ett intressant krig för mig, först från enfetgås från i februari och sedan från skogul sen en månad tillbaka om 2 dagar (dvs 12 april). Anar att vissa tyckte det var ett fegt val av mig att byta från fetgås till skogul pga att enfetgås fick så mycket stryk som det fick med hälften av byarna nerkattade osv, men jag personligen anser det vara ett av de bästa val som gjorts för stammen, och tror jag många håller med om då SuSafronten rör sig snabbare och snabbare frammåt :)

Har iaf haft kul här på v28 även om min tid snart är över så hoppas jag på några veckors krigande till iaf innan jag tar sommarlov och dyker upp igen till hösten!

Ryktas de ;)
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Var ju hemskt va här skrivs!

SuSa är trevliga spelare och har funnits med sedan jag satte mina knubbiga små fingrar på tangentbordet och byggde mitt första högkvarter för många år sedan, så ser gärna att SuSa dyker upp på fler världar och då spelar jag gärna på deras sida för en gångs skull!

Har varit ett intressant krig för mig, först från enfetgås från i februari och sedan från skogul sen en månad tillbaka om 2 dagar (dvs 12 april). Anar att vissa tyckte det var ett fegt val av mig att byta från fetgås till skogul pga att enfetgås fick så mycket stryk som det fick med hälften av byarna nerkattade osv, men jag personligen anser det vara ett av de bästa val som gjorts för stammen, och tror jag många håller med om då SuSafronten rör sig snabbare och snabbare frammåt :)

Har iaf haft kul här på v28 även om min tid snart är över så hoppas jag på några veckors krigande till iaf innan jag tar sommarlov och dyker upp igen till hösten!

Ryktas de ;)

(Cool) Andra gången du bytt konto för och slippa fronta mig ;)

Men ja, de va rätt beslut.
 

wallarn

Member
Reaktionspoäng
15
(Cool) Andra gången du bytt konto för och slippa fronta mig ;)

Men ja, de va rätt beslut.

haha snarare för att hela accet var så katapultat som det var och det var uppenbart att det var ett samordnat mål för både sparta och Cw, men ja eftersom du tillhör sparta så dels dig!
 

Tummar

Member
Reaktionspoäng
11
Ryktas att Orom premar murar för tusenlappar i månaden :D. TW-teamet kommer få en sommarpresent i form av bonuscheckar tack vare dig :)
 

Turnisse

Member
Reaktionspoäng
0
Det ryktas om att OnC har övergått till att bli baradar adlare! Man kollar in nattens adlingar och OnC krigar ju hårt med gråbyar nu för tiden ser jag ;-P

Men det är klart det blir ju så när man allierar sig med alla stammar runt om för att de skall hjälpa till mot oss små stackare nere i söder ;-) Ryktas det :-0
 
Topp