Det ryktas att..

D.Ace

Member
Reaktionspoäng
0
Det ryktas att kära udiecry och löveexpert säger att denna värld inte var imponerande att vinna.

När dåliga spelare som de spelade här och ledde stammar så är det klart man tänker så. Men ryktas även att jag inte tänker säga att denna värld var enkelt att vinna eftersom det fanns personer som verkligen försökte till skillnad från dessa 2 uberdåliga spelare.

Lööveexpert du har en plats i mitt hjärta. Udiecry, du borde vakta din tunga innan du blir nollad.

Ryktas det
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att kära udiecry och löveexpert säger att denna värld inte var imponerande att vinna.

När dåliga spelare som de spelade här och ledde stammar så är det klart man tänker så. Men ryktas även att jag inte tänker säga att denna värld var enkelt att vinna eftersom det fanns personer som verkligen försökte till skillnad från dessa 2 uberdåliga spelare.

Lööveexpert du har en plats i mitt hjärta. Udiecry, du borde vakta din tunga innan du blir nollad.

Ryktas det

OH GOSH :D
Världen var generellt dålig iom starten av v.28, men grattis då! Skönt att vinna nåt någon gång ;D
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att herrarna och damerna i Aces inte vunnit världen än...
Jag har kanske tolkat allt fel men är det inte så att för att en stam ska kunna utnämnas till segrare måste körtiden ha varit mer än 365 dagar samt att över 80% av de spelarägda byarna ska vara under en enskild stams kontroll?! ;) I skrivande stund har V.27 varit öppen i 162 dagar och Aces är in command of cirkus 33% av de spelarägda byarna. Ganska långt kvar älllar?
Mycket kan iaf hända, speciellt när de tunga tentorna börjar trilla in. Mathlaben och arcusfunktionerna gör kanske att du inte kan lägga lika mycket fokus på denna drog! Men vad vet en stressad tomte som jag så här månaden innan jul...
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att Onomis är trött efter att ha fått tagga tidigt, likaså herrarna på några andra konton!
Ryktas att tråden varit död i månader och att jag vill väcka den till liv igen :D
/Vill hetZa lite :)
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att vi inte ens är inne i endgame!
Ryktas att jag tycker Ace borde orka adla, deffa och göra annat lite smått och gott då och då. Om världen bara är en "Casual" borde det inte uppta allt för mycket tid ;)
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att jag läst att Aces inte minsann var en "merge-stam". Någon som snott inlogget till lednings-nicket och släppt in Tide??
 

sucato

New Member
Reaktionspoäng
0
Ryktas dock att vi är mer socialt kompetenta än majoriteten på värld 27. Fast vad vet jag är ju en noob som det tog 1 timme för att komma in på externa.
 
Senast ändrad:
Topp