Det ryktas att..

DeletedUser

Guest
v20 har jag vunnit haha jag ser mig en grym spelare, mitt ego är lika bra som henriks.
Va inte avis på mig du lär inte bli grym som mig men jag lovar dig adla dig sist på v28 så du slipper skämmas först :)

Du är bara avundsjuk på de som verkligen är bättre än dig och kolla hur det gick för henrik.

Mesut UR ABOUT TO GET DOWN. Sluta smutsa ner tråden och vi ses ING ist
 

DeletedUser

Guest
När man ser ditt namn här så smutskastar du.
Jag sa aldrig jag gillade henke men han är x100 bättre än dig..

ni bättre? Hahhahaaha bästa som finns okej du vet vad jag nickar på v28 jag döljer inget till skillnad från dig vågar du säga vad du nickar? Bygg nu uppp din fint och snyggt inte över 10k helst, sen kommer jag och tar den! :)
 

DeletedUser

Guest
Okej men de har fortfarande vunnit världen och du gjorde inte ett skit.

Du är mesut och kommer föralltid att vara det.

Som sagt, vi ses på v28. Hoppas Neko kan försvara dig.
 

SniX

Member
Reaktionspoäng
1
Okej men de har fortfarande vunnit världen och du gjorde inte ett skit.

Du är mesut och kommer föralltid att vara det.

Som sagt, vi ses på v28. Hoppas Neko kan försvara dig.

v27 är inte ens avgjord på långa vägar, vad snackar du om? Bara o kolla på v26...vi trodde världen var över efter KOMPIS/Tank mergen, men icke sa nicke, HKI o TF har växt ikapp Tank och är nu påväg att komma i samma tråkiga världs sitution som v23.

Men om du tycker v27 av avgjord, fine, men jag tror det kommer hända saker.

...Ryktas det
 

DeletedUser

Guest
Okej men de har fortfarande vunnit världen och du gjorde inte ett skit.

Du är mesut och kommer föralltid att vara det.

Som sagt, vi ses på v28. Hoppas Neko kan försvara dig.

jag har gjort mer skit än dig aa jag är mesut den som plockar er alla i c1.
Hoppas du kan försvara dig iaf på v28 :)

Säg vad du nickar då, nej precis du vet jag kommer adla dig så du är rätt och att ingen gillar dig därför du fejknickar hela tiden..
 

DeletedUser

Guest
jag har gjort mer skit än dig aa jag är mesut den som plockar er alla i c1.
Hoppas du kan försvara dig iaf på v28 :)

Säg vad du nickar då, nej precis du vet jag kommer adla dig så du är rätt och att ingen gillar dig därför du fejknickar hela tiden..

Du är en av .Se mest hatade spelare och kommer föralltid att vara det. Jag spelar inte i C1.

Du är mesut, stor i orden men liten på jorden. Alla är bättre än dig och du har inte åstadkommit någonting. Såg inlägget D.ace gjorde i externa ing forumet och om vad Tjäder och resten av TW tyckte om dig och om hur "bra" du var. Så nyaa.. Du plockar direkt ingen.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
v27 är inte ens avgjord på långa vägar, vad snackar du om? Bara o kolla på v26...vi trodde världen var över efter KOMPIS/Tank mergen, men icke sa nicke, HKI o TF har växt ikapp Tank och är nu påväg att komma i samma tråkiga världs sitution som v23.

Men om du tycker v27 av avgjord, fine, men jag tror det kommer hända saker.

...Ryktas det

Ska du jämföra tank från V26 med Aces? herregud skärp dig.. du som var så kaxig i början av denna värld.. var tog du vägen?
 

DeletedUser

Guest
Jag slutade, världen var fan i mig den tråkigaste på länge!
Vad är skillnaden mellan Tank på v26 o Aces på v27? Att Tank har bättre spelare?

Hahah du var mig en rolig filur! Tank bättre än Aces? Lägg av nu va!

Du slutade inte, du blev adlad.
 

Flying Duck

Active Member
Reaktionspoäng
12
Ryktas att ni borde slåss ingame och inte på externa och visa vem som är bäst och inte vem som är störst i munnen...
 

DeletedUser

Guest
Alltid lika uppkäftig Mesut, du har stor käft för att gå i nian eller hur gammal är du? Herregud unge.

Verkar som att PIA sover när andra beter sig som idioter som Mesut.
 

DeletedUser

Guest
Kolla på er beteende först.
Men en fråga varför vågar ingen av er två säga era orginala nick?
nä juste rädd att bli bort adlade som vanligt :)
 

Flying Duck

Active Member
Reaktionspoäng
12
Jaeger du beter inte dig så bra du heller bara så du vet, och språket på någon av er är inte det finaste heller

Varningar inc
 

DeletedUser

Guest
Hahah du var mig en rolig filur! Tank bättre än Aces? Lägg av nu va!

Du slutade inte, du blev adlad.

Tank tog ut segern i förskott, dom började slappa och lät andra stammar växa ikapp och blir troligen deras undergång (inget är klart än dock) Och det var lite meningen och poängen i Snix inlägg som du inte förstod

Och som svar på din fråga till Snix:

Ja! Orginal Tank hade MYCKET bättre spelare än vad Aces någonsin haft.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Tank tog ut segern i förskott, dom började slappa och lät andra stammar växa ikapp och blir troligen deras undergång (inget är klart än dock) Och det var lite meningen och poängen i Snix inlägg som du inte förstod

Och som svar på din fråga till Snix:

Ja! Orginal Tank hade MYCKET bättre spelare än vad Aces någonsin haft.

Det ryktas att det är alltid kul att se andra tro att de är bättre än vad de egentligen är.

Tanks undergång är väl lika bra som UC undergång på v25. Spelare som tror att de är bättre än alla andra. Skillnaden är att UC föll och det kommer även TANK att göra. Man kan ha bortförklaringar osv men till sist är det enda som räknas är den som vinner världen. Aces må kanske inte säkrat sin plats på denna värld än men de har säkrat den och spelat bättre än vad UC och TANK gjort.

Synd att folk inte ser de riktiga vinnarna i spelet. Såsom TWO som aldrig gav upp. Men iofs så kan alla skylla på att de merga med PKG osv men det hör inte hit.

Så jag dementerar att tank har bättre spelare än Aces. Då jag sett båda spela och märkt att skillnaden är mycket stor. Båda har sina dåliga spelare och sina bra spelare. Men endast en har säkrat sin plats bättre än den andre.
 

DeletedUser

Guest

Hahaha precis!!! UC och Tank tog ut segern i förskott, vilket är själva poängen i Snix's inlägg.
Hade UC och Tank skött bättre diplomati så hade det blivit vinst, men när hela stammen blir inaktiv pga detta vinstsnack så leder det till en förlust. Så ta inte ut segern i förskott, för detta kan mycket väl hända er med :)
 
Topp