Det ryktas att...

DeletedUser

Guest
Skratta bäst ni vill när ni har 280 adlar inc samtidigt. Har säkerligen slagit rekord på världen med flest enheter dödade på en dag.

Men grattis, ni fick som ni ville. Jag lämnar V24 och TW, fan va skönt det ska bli :)! Sista gången ni ser ser mig, hej svejs!

Lycka till med livet! :) Du har alltid varit en liten nagel i ögat på mig då vi legat vägg i vägg sedan dag 1 i stort sett.
Tycker synd om #TT som tappar 50% av deras bra spelare. Nu är det bara Gunilla kvar som kan hålla upp #TT's fana högt :)

Peace
 

DeletedUser

Guest
Pate, Gunilla och Nocturne e jag smygfan av, men shhhhh ^_^

Ska bli spännande och se vad som händer nu när ett av essen är borta. :)
 

DeletedUser

Guest
En bra OP av Svullo och GSS som satte TT på prov ordentligt. Bra resultat för oss, mindre bra för TT.
hoppas på ett fortsatt roligt krig.
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att externa på v24 äntligen är som externa bör vara :)
Ryktas att Hilden och Gss offensiv är soet.
Ryktas att både SVULLO och Gss hittills varit en enorm besvikelse.
Ryktas att jag ger Irebel 48 timmar till innan hen börjar torska by.
Ryktas att jag ger kontot 2 veckor innan mainklustret är borta eftersom Gss snart inte ha trupper nog att stacka upp den fronten längre.
Ryktas också att det premas murar hehe
Hoppas vi har levt upp till dina förväntningar nu. Och vad jag ser så står irebel starkt :)
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att du inte plockar fler byar med dina deffadlar mot mur 20 :thinking:
 

Mr L0L

Member
Reaktionspoäng
0
Ryktas att en trollkarl har invaderat TW
Ryktas även att denna trollkarl har ett minne som en guldfisk
 

P3kkl

Member
Reaktionspoäng
0
Ryktas att det dog en del adlar nu på morgonen... Är detta något ni i DGH kanske kan bekräfta? :rolleyes:
 

Cingeto

Member
Reaktionspoäng
0
Dementeras. De har endast gått vilse, och kan inte hitta tillbaks. De skulle aldrig överge mig.
 
Topp