Det ryktas att...

Nocturne

Member
Reaktionspoäng
6
Ryktas att Nocturne kom 2a till 2mille grattis till oss vi är så jävla bra! <3

GG enkelt match
 

Tummar

Member
Reaktionspoäng
11
Hört rykten om att nocturne aldrig vinner en värld, måste bero på hans sjuuuuuuka mängder av internadlingar. Visst noc blir större men hans motståndare blir fan inte mindre. Ska bli kul att se han fortsätta internadla sen när han börjar tappa byar också, tror inte han kan låta bli de utmanande byarna..

Måste även säga något positivt om noc: Gillar hans otroliga 2 milles oba i kriget, han måste vara duktig med att använda offen.. cred till den duden!

Rank:25 Nocturne F M (tagna byar)8 (tappade byar)3 OBA: 2.045.244 OBF: 2.240.676
 

Nocturne

Member
Reaktionspoäng
6
Hört rykten om att nocturne aldrig vinner en värld, måste bero på hans sjuuuuuuka mängder av internadlingar. Visst noc blir större men hans motståndare blir fan inte mindre. Ska bli kul att se han fortsätta internadla sen när han börjar tappa byar också, tror inte han kan låta bli de utmanande byarna..

Måste även säga något positivt om noc: Gillar hans otroliga 2 milles oba i kriget, han måste vara duktig med att använda offen.. cred till den duden!

Rank:25 Nocturne F M (tagna byar)8 (tappade byar)3 OBA: 2.045.244 OBF: 2.240.676



ryktas att din info inte stämmer överens med verkligheten
men du får tro dig själv om du vill <3
 

Tummar

Member
Reaktionspoäng
11
ryktas att din info inte stämmer överens med verkligheten
men du får tro dig själv om du vill <3

Kan du snälla vara mer specifik på vilken info som inte stämmer överens med verkligheten av mitt tidigare inlägg?

Men din OBA i kriget vad säger du om den? Speciellt med tanke på hur stor du varit/är!
 

Nocturne

Member
Reaktionspoäng
6
Kan du snälla vara mer specifik på vilken info som inte stämmer överens med verkligheten av mitt tidigare inlägg?

Men din OBA i kriget vad säger du om den? Speciellt med tanke på hur stor du varit/är!



att jag aldrig vinner en värld är inte sant^^
vunnit ca 3-4 stycken tror jag ^^



angående min OBA så sitter jag och gråter och skrattar en skvätt varje gång jag tittar på den :D
riktigt jävla grymt asså

dock kan det förklaras med 2 enkla saker

1, jag är lat
2, varje gång jag skickat har jag gått in i en stenmur
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att jag hejjar på Nocturne, stop hatin'. Fast ni luktar fortfarande illa tyvärr...
 
Topp