Det ryktas att

DeletedUser

Guest
Ryktas att Rapi prem *** sig till toppen och blockerar mina meddelande då jag talar om för honom vad han egentligen är. Patetiskt

HAAHAHAHHAH!!

Sitter och snackar med Afro (din boss) atm, rätt kul då du visst gråtit hela den för att jag har premium och spendera på spelets inbyggda funktioner.

Du är rent av pinsam "milkman". Du är ju i en klass för sig :D känner mig lite hedrad att du inte har något liv alls utan söker upp mig ingame och skriver sen blockar jag dig så då måste du ut i externa. Sjukt hög klass på dig alltså! hahaha

GUZZ
 

DeletedUser

Guest
Jag är inte karatebananmannen men jag kan iaf dementera detta rykte.

Jag känner honom, han är rätt noob faktiskt. Milkman har väl stalkat honom lite mer då han också utnyttjat detta spelets funktioner.

Så milkman får mer än gärna ge en rapport på top 10 spelarna. jag vill veta deras riktiga nick, andra världar, off/deff.

fixar du det milkman? Eller är du totalt inkapabel att göra någon som helst nytta här i världen? :)

EDIT: ryktas det ( vill ju inte att de ska gå offtopic )
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
HAAHAHAHHAH!!

Sitter och snackar med Afro (din boss) atm, rätt kul då du visst gråtit hela den för att jag har premium och spendera på spelets inbyggda funktioner.

Du är rent av pinsam "milkman". Du är ju i en klass för sig :D känner mig lite hedrad att du inte har något liv alls utan söker upp mig ingame och skriver sen blockar jag dig så då måste du ut i externa. Sjukt hög klass på dig alltså! hahaha

GUZZ

Snarare du som gråter för att du inte har något liv. Förmodligen en arbetslös snubbe på 40+ som fortfarande bor hemma hos sin mamma.

RapiDoodles Playstyle:
Oj jag behöver mer järn - Byhandlaren här kommer jag!
Kostar för mycket att uppgradera byggnaderna - -20% ress
Tar för långt tid att uppgradera. Halverar byggnadstiden några gånger

Rapi du vet lika väl som jag att funktionerna finns till för att innogames vill få in pengar. Det är även dessa funktioner som har lockat bort de flesta spelarna får .se. Men vissa spelare behöver tydligen dem för att stärka sitt ego.

Du gör min kväll, pateisk som du är :)
 

DeletedUser

Guest
Snarare du som gråter för att du inte har något liv. Förmodligen en arbetslös snubbe på 40+ som fortfarande bor hemma hos sin mamma.

RapiDoodles Playstyle:
Oj jag behöver mer järn - Byhandlaren här kommer jag!
Kostar för mycket att uppgradera byggnaderna - -20% ress
Tar för långt tid att uppgradera. Halverar byggnadstiden några gånger

Rapi du vet lika väl som jag att funktionerna finns till för att innogames vill få in pengar. Det är även dessa funktioner som har lockat bort de flesta spelarna får .se. Men vissa spelare behöver tydligen dem för att stärka sitt ego.

Du gör min kväll, pateisk som du är :)

Nja timanställd och nyfylld 21åring :)

Jajamensan! byhandlaren är totalt underbar!
20% ress aktiveras såfort världen öppnar!
Vad vore världen utan halvering? jo slö och tråkig.

Jag bryr mig inte ett skit om de "lockat" (lockat betyder för övrigt dra till sig) bort spelarna. .net har samma funktioner.

Du är söt, jag gillar dig mer än solen!

ryktas det
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att den 10 juli kommer flera om inte mga se 2 dagars spelande fullt förstört :O
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att karatebananmannen aldrig spelat tw förut..

Och det måste du nödvändigtvis hänga ut här?

Antingen använder du informationen till din egen fördel ingame eller är tyst.

Det vore väl fantastiskt kul OM denna var noob, och hamnat i ett gött gäng som kan lära opp vederbörande.

Nytt blod smakar gott!
 

P3kkl

Member
Reaktionspoäng
0
Och det måste du nödvändigtvis hänga ut här?

Antingen använder du informationen till din egen fördel ingame eller är tyst.

Det vore väl fantastiskt kul OM denna var noob, och hamnat i ett gött gäng som kan lära opp vederbörande.

Nytt blod smakar gott!

Detta är en ryktestråd så det är ett bara ett rykte om du nu vet vad det är.

Och tänk om det var till min fördel då?

herregud-.-
 

DeletedUser

Guest
Detta är en ryktestråd så det är ett bara ett rykte om du nu vet vad det är.

Och tänk om det var till min fördel då?

herregud-.-

Knappast till din fördel. Ryktas att sympatierna går t banankaraten vare sig denna e ny eller ej, dej vill man få bort.
 
Topp