Det ryktas att

DeletedUser

Guest
Ryktas också att Svettgunnar fått ett par meddelande från nico.

Nico kan du bekräfta detta?
 

P3kkl

Member
Reaktionspoäng
0
noobkill vilken fjolla du är, håll igen munn.
go nick du får upp offen imorn igen :D
 

DeletedUser

Guest
Vi får hoppas på att han får det så han kan dra ett tåg !:)
eller så tar han väll hjälp av sina stammisar ! :)

äh ni är som sagt snart adlade :)

ni lever ju på svettgunnar, han btar och ni andra kör deff. kommer gå som vanligt för er :D
 

DeletedUser

Guest
äh ni är som sagt snart adlade :)

ni lever ju på svettgunnar, han btar och ni andra kör deff. kommer gå som vanligt för er :D

Exakt^^ svårt o slå ut hur mkt som helst. Speciellt när man får anfalla själv hela tiden :O

Vore inte förvånad om jag lägger av snart dock ska jag sänka så mkt trupper som möjligt innan dess :D
 

DeletedUser

Guest
äh ni är som sagt snart adlade :)

ni lever ju på svettgunnar, han btar och ni andra kör deff. kommer gå som vanligt för er :D


Jo svettgunnar är vår källa!
vad är det dåliga med deff?:)
har aldrig sagt att det går speciellt bra heller eller har jag?:eek:
Det går väll som vanligt för er med när ni använder Premium poängen för att vinna ;)
 

P3kkl

Member
Reaktionspoäng
0
Jo svettgunnar är vår källa!
vad är det dåliga med deff?:)
har aldrig sagt att det går speciellt bra heller eller har jag?:eek:
Det går väll som vanligt för er med när ni använder Premium poängen för att vinna ;)

Vad är det för fel med att nyttja premium poäng? De finns väll för att man ska använda de. Dock har väll inte alla råd men inte innogames problem.
 

DeletedUser

Guest
Darför nico och dom skryter om att dom alltid vinner?

Dom betalar för att vinna. High skills
 

DeletedUser

Guest
Haha självklart!

skrattar alltid lika mycket åt att!

betalar för att vinna <3

säkerligen därför jag har 400 byar plus på v21, jag har helt enkelt köpt alla byar :) alltid undrat hur de kommer sig, men jag får tacka för svaret. makes perfect sence
 

Pepes Bodega

New Member
Reaktionspoäng
0
Ryktas att Sir Hallon blev extremt förvånad (?) när -Done trängde igenom hans murar och döda allt som fanns där och erövrade byarna
 

Rbin

Member
Reaktionspoäng
4
Det ryktas att det är pinsamt hur äckligt dåliga spelare det kan finnas på en värld :)
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Det ryktas att stammarna Ash.K och Guzz har samlat sina krafter för att utplåna ett av de större hoten på denna servern.
 
Topp