Det ryktas att..

Victim

Member
Reaktionspoäng
0
Ryktas att LoL är lite barnsliga som trackar ner på spelare med inte lika mycket skill som dessa gudar i LoL har.
Ett förslag skicka lite tips på hur man gör i stället :)
Sen kanske det inte var en offensiv ;) mer en omfördelning av adelsgubbar.
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att LoL är lite barnsliga som trackar ner på spelare med inte lika mycket skill som dessa gudar i LoL har.
Ett förslag skicka lite tips på hur man gör i stället :)
Sen kanske det inte var en offensiv ;) mer en omfördelning av adelsgubbar.

Var den en omfördelning av offtrupper till defftrupper också eller? För det verkade verkligen som att ni ville bli av med offtrupperna iaf! ;)
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att jag är glad idag :)
Ryktas att vissa vill ha ersättning för 16lc pga att de adlat en barb vi farmat.
 

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
Ryktas LoL ska kanske lära sig snipra då många adlar har gått genom? då betyder väl att ni är sämre än oss, om vi skickar 5 h mellanrum + ni inte klarar det och skryter i forumen ha-ha patetisk.
 

Dreamus

New Member
Reaktionspoäng
0
-Legendary*
Om vi för en stund antar att jag verkligen är så dålig att jag lämnar 40 min mellan min och de andras adel utan att det är mening att det sak vara fejk. Hur kan det då komma sig att jag snipat alla er tåg som ni skickat och dessutom just tagit en by från er idag????
Ni får tror vad ni vill men som sagt varför i helvete skulle jag skicka 100 spjut och en adel 40 min efter den första om det inte vore fejk ????
Trevligt krig detta roligt att få bli av med ringrostigheten då det trots allt var ett tag sen jag spelade senast.
// Dreamus
 
Reaktionspoäng
0
-Legendary*
Om vi för en stund antar att jag verkligen är så dålig att jag lämnar 40 min mellan min och de andras adel utan att det är mening att det sak vara fejk. Hur kan det då komma sig att jag snipat alla er tåg som ni skickat och dessutom just tagit en by från er idag????
Ni får tror vad ni vill men som sagt varför i helvete skulle jag skicka 100 spjut och en adel 40 min efter den första om det inte vore fejk ????
Trevligt krig detta roligt att få bli av med ringrostigheten då det trots allt var ett tag sen jag spelade senast.
// Dreamus

Skulle med vilja säga att du har bara snijpat 3st tåg från mig och Resten har du fått deff från din stam och Deffat ut :)
Låt inte bättre än vad du är min Vän =)
 

Dreamus

New Member
Reaktionspoäng
0
Det ryktas om att jag kanske överdrev lite men i alla fall har det väggats en hel del tåg :)
Det ryktas också om att LoL kan få överaskningar i ryggen om de inte är försiktiga :)
Inga säkra källor än dock :D
Lev och må väl.
// Dreamus
 

viigoo

Member
Reaktionspoäng
1
Det ryktas om att jag kanske överdrev lite men i alla fall har det väggats en hel del tåg :)
Det ryktas också om att LoL kan få överaskningar i ryggen om de inte är försiktiga :)
Inga säkra källor än dock :D
Lev och må väl.
// Dreamus

Kan ju dementera det direkt då jag vet vad ni har försökt med.
 

Dreamus

New Member
Reaktionspoäng
0
Det ryktas att mycket jag säger är på skoj för att skapa reaktioner och det verkar som jag lyckats ;) Nu lugnar vi ner våra upprörda hängslen och gör so Funker Vogt säger :)
// Dreamus
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att *Biff* inte klarar av DT själva utan måste kalla in hjälp :thinking:
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att Darth Santa & The Fugitive kommer få en jobbig natt (morgon)..

Ryktas också att det är 2-0 till HM efter 38 min...
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att det blir kul att se vad som händer mellan 08-09! :)

Vänligen
Nico
 
Topp