Det ryktas att..

pias

Tribal Wars Teamet
Reaktionspoäng
40
Det ryktas att er kära moderator har haft mycket stor förståelse över hur turbulent en del har tyckt att det sista dygnet har varit men nu skulle jag vilja att alla går tillbaka till att i alla fall något mer troget följa trådarnas intentioner.
Kram Pia
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att jag vill ha en kram.

Ryktas att jag fick en kram.

Ryktas att OnC kommer avlägsna 8 spelare för förräderi.
 

masaka

Member
Reaktionspoäng
5
Ryktas att Malzahar har farmat mest på en dag :)

Bekräftas ;)
9a490ee7f160808ba719a1c545f44e54.png
 

RBUU

Member
Reaktionspoäng
0
Det som hände var att för nån månad som skrev en spelare " Du får 200pp om du inte attackerar mig". VI svarade ja då vi inte trodde honom men han skickad eöver premen. VI hade inte heller några tankar på att anfalla honom.


att vi hotat någon det kan jag bevisa med det brevet som vi har kvar. Men nu tackar vi för oss.

/wadman


Fruktansvärt tråkigt får jag säga...
Även om ni leder världen, är det roligt att följa hur mycket ni utklassar alla andra.

Hoppas vi ses.
 

Lawliet

<span style="color:#008080; font-weight: bold;">Vi
Reaktionspoäng
3
Ryktas om att Zirzamuel spelar i SuSa... detta är ett rykte utan grunder, men om han gör det så lär han känna sig träffad :D.
 

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
Det ryktas att LoL är rädda för att SuSa skall gå på dem efter att LoL igår förklarade krig mot Lagrad igår
 

viigoo

Member
Reaktionspoäng
1
Dementeras..

Ryktas dock att de inte lätt när motståndaren är mycket större.
Dock leder ni med 2-0, om du kallar det bli tagen på sängen så säger vi så.

dementerar din demetering och bekräftar Anything:

GaleenPanda idag kl 15:51
Vad sägs som en mini fred i ca 5 dagar eller liknande och göra kriget ärligt och rent och inte ta oss nakna på sängen?

Mvh
Galeenpanda

Adlar man en by av LoL och sen förväntar sig att vi skall kolla på så får man skylla sig själv om man blir "tagen naken på sängen".
 

Victim

Member
Reaktionspoäng
0
dementerar din demetering och bekräftar Anything:



Adlar man en by av LoL och sen förväntar sig att vi skall kolla på så får man skylla sig själv om man blir "tagen naken på sängen".

Ryktas att man är lite stöddig bara för man är större och tror man kan skicka anfall på Lagrad hur som helst. Men om så är fallet så blir vi gärna tagna på sängen nakna, Väntar på alla 4 O_O
 

DeletedUser

Guest
dementerar din demetering och bekräftar Anything:



Adlar man en by av LoL och sen förväntar sig att vi skall kolla på så får man skylla sig själv om man blir "tagen naken på sängen".

Ryktas att det är självklart att vi adlar från er när ni tar byar från spelare som vi internadlar. Sedan vägrar lämna tillbaka den när rensen kom från en lagrad spelare.
Ryktas vidare att du är sliskig och hoppas på att du tar LoL med dig till grunden som du gjort med alla andra stammar du har varit ledare för. Hoppas även att jag får vara den som gör det.

För förr eller senare kommer sanningarna om att du förhandlar iap med stammar samtidigt som du försöker fixa gangbang emot dem ;)

TheWall (500|569) K55 4,165 nutta Lunkenn [LoL] 2013-01-05 05:12:50
SweetOrSour (483|569) K54 9,182 Jayce [LoL] LooseYourTroops [Lagrad] 2013-01-06 20:06:11
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att LoL inte kommer finnas kvar på rank 2 inom en snar framtid....
 
Topp