Det ryktas att..

Tussen

Member
Reaktionspoäng
9
Jag vet (tyvärr) en hel del och jag tycker fortfarande synd om dig :( och de som sjunker till din nivå.
Ryktas att jag undrar vart du vill komma? Ryktas även att jag undrar varför du är så feg att du inte vågar använda ditt riktiga nick.
Ryktas även att du inte behöver tycka synd om mig heller
Ryktas att jag fortfarande funderar på vem som sjunker till vems nivå och vem som kastade tärningen först.
Sist men inte minst ryktas det att jag inte bryr mig för det hela har bara visat vilka fega uslingar susa är och vad allt handlar om... vem som står och slickar nån i örat i IRL som hundvalpar gör för att visa sin underlägsenhet.
 

DeletedUser

Guest
Tussen, må jag påminna dig att det var du som gick med SuSa. Du har redan spelat ihop med detta gäng sedan v14 och om du nu vet hur det har varit, varför agerar du såhär sent?
I ett argument kommer det alltid finnas två olika synvinklar på saker och ting och jag måste bara säga att jag tycker du överreagerar väldigt mycket.
När du gick med SuSa här i värld 21 så måste du fan i mig kunnat tänka dig vad som skulle vänta ifall bara "tinglo's knähundar fick sin röst hörd".
 

Tussen

Member
Reaktionspoäng
9
Har varit är en sak och är en annan.. tyvärr har det bara rasat utför... ryktas det. Och sa man nåt så var man dum i huvudet och när man höll käften som man blev ombedd av ifrån hennes knähundar så var man dum i huvudet för det.

Kvittar hur du vänder dig så har du ändan bak ryktas det även om inte alla fattat det
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att jag undrar vart du vill komma? Ryktas även att jag undrar varför du är så feg att du inte vågar använda ditt riktiga nick.
Ryktas även att du inte behöver tycka synd om mig heller
Ryktas att jag fortfarande funderar på vem som sjunker till vems nivå och vem som kastade tärningen först.
Sist men inte minst ryktas det att jag inte bryr mig för det hela har bara visat vilka fega uslingar susa är och vad allt handlar om... vem som står och slickar nån i örat i IRL som hundvalpar gör för att visa sin underlägsenhet.
Det ryktas att jag tycker att du sjunker till deras (i dina ögon) låga nivå och det ryktas att anledningen till att jag tycker så synd om dig är att du kan lägga ner så mycket energi att vara bitter i ett SPEL???
 

Lawliet

<span style="color:#008080; font-weight: bold;">Vi
Reaktionspoäng
3
Ryktas att detta känns som den hundrade gången jag ser en liknande diskussion.

För att lätta lite på trycket ska jag länka något roligt.

Dagens anfallare
Du besegrade flest enheter i den här världen som anfallare Idag (109 enheter)!
Håll detta rekord fram till midnatt för att få utmärkelsen!

Har inte särskilt mycket med "världen" att göra, men är ändå en rolig grej, enligt mig. :awsm:

Och nej, detta länkas inte för att skryta, så snälla, se det inte så D::(.
 

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
Ryktas att detta känns som den hundrade gången jag ser en liknande diskussion.

För att lätta lite på trycket ska jag länka något roligt.

Dagens anfallare
Du besegrade flest enheter i den här världen som anfallare Idag (109 enheter)!
Håll detta rekord fram till midnatt för att få utmärkelsen!

Har inte särskilt mycket med "världen" att göra, men är ändå en rolig grej, enligt mig. :awsm:

Och nej, detta länkas inte för att skryta, så snälla, se det inte så D::(.

haha japp sånt är roligt :) håller med dig.
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att detta känns som den hundrade gången jag ser en liknande diskussion.

För att lätta lite på trycket ska jag länka något roligt.

Dagens anfallare
Du besegrade flest enheter i den här världen som anfallare Idag (109 enheter)!
Håll detta rekord fram till midnatt för att få utmärkelsen!

Har inte särskilt mycket med "världen" att göra, men är ändå en rolig grej, enligt mig. :awsm:

Och nej, detta länkas inte för att skryta, så snälla, se det inte så D::(.
skryta kan väl alla ;) gott nytt år till dig och alla andra.. :)
 
Senast redigerad av en moderator:

Lawliet

<span style="color:#008080; font-weight: bold;">Vi
Reaktionspoäng
3
Gott nytt år Lukas, och gott nytt år och god fortsättning på alla er andra!

Nej nu jefflar äre sängen.
 

DeletedUser

Guest
ryktas att pias gärna får låsa den här tråden eller döpa om den som jag tidigare föreslagit till nått i stil med "ryktestråd utan rykten, off topic, paj kastning och allmänt nonsens tråd"

ryktas att jag inte är ett dugg tacksam för alla nötter som ska förstöra externa gång på gång!

ryktas att jag snart drar en svordomskombination för att bli avstäng från det här skitforumet då det ändå saknar nytta att sitta här numera, det blir f*n bara värre för varje värld som går !
 
Topp