Det ryktas att..

start

Active Member
Reaktionspoäng
0
Ryktas att Onc och OBEY slutit fred och "adlar" av varandra utan att få ob (överrenskommelse för att det ska se snyggt ut utåt?) . Detta är även OnC's enda "adlingar", tsm med SMSMB, sedan friden tog slut. #Hamstrar #Gangbang #Myspys

Dementeras!

OBEY och OnC är fortfarande i krig.
 

Tussen

Member
Reaktionspoäng
9
Ryktas att jag känner för att vara generös så här årets sista dagar:p Sitter på en hög sparade rapporter om Susas byar (mest offbyar) som kan glädja nån annan nu när jag inte behöver dem sjäv längre.

Ryktas att det bara är till att höra av sig...
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att du nu visar ditt sanna jag:)
Det som vi alla redan visste i ledningen visar du nu öppet för hela .se :)
 

Tussen

Member
Reaktionspoäng
9
Ryktas att du nu visar ditt sanna jag:)
Det som vi alla redan visste i ledningen visar du nu öppet för hela .se :)


Självklart ryktas det^_^ får ju anpassa nivån till er:p

Och förresten så ingick ni inte i ledningen utan det var bara Tinglos tre närmaste vänner officiellt.

Men eftersom jag är ett rent svin så får jag försöka leva upp till det också så ni blir nöjda:) och att de i ledningen kallar folk rent svin var ju som sagt helt OK för Tinglo och inget att bry sig om ryktas det.
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Ryktas att jag känner för att vara generös så här årets sista dagar:p Sitter på en hög sparade rapporter om Susas byar (mest offbyar) som kan glädja nån annan nu när jag inte behöver dem sjäv längre.

Ryktas att det bara är till att höra av sig...

Jag tycker verkligen synd om dig :( tragiskt att inte kunna inse att detta är ett spel - hoppas verkligen ingen sjunker till din nivå.
 

DeletedUser

Guest
Självklart ryktas det^_^ får ju anpassa nivån till er:p

Och förresten så ingick ni inte i ledningen utan det var bara Tinglos tre närmaste vänner officiellt.

Men eftersom jag är ett rent svin så får jag försöka leva upp till det också så ni blir nöjda:) och att de i ledningen kallar folk rent svin var ju som sagt helt OK för Tinglo och inget att bry sig om ryktas det.

Bara att skicka dom till mig! :)
 

DeletedUser

Guest
Jag har då tamejfan aldrig sagt att jag ska hålla mig borta från detta forum. Endast detta spel.
Du kan va svag.

ryktas att jag är svag.

ryktas även att jag är oerhört tacksam för att du påpekar detta oxå!

ryktas även att du likt en person med -7400 poäng i jeopardy som vägrar ställa frågan "vad är" ännu inte insett att detta är en ryktes tråd och således inleds ett svar i denna tråd med just orden "det ryktas".

ryktas vidare att jag må va svag, men att list övervinner styrka varje dag i veckan !
 

DeletedUser

Guest
ryktas att jag är svag.

ryktas även att jag är oerhört tacksam för att du påpekar detta oxå!

ryktas även att du likt en person med -7400 poäng i jeopardy som vägrar ställa frågan "vad är" ännu inte insett att detta är en ryktes tråd och således inleds ett svar i denna tråd med just orden "det ryktas".

ryktas vidare att jag må va svag, men att list övervinner styrka varje dag i veckan !

Du är bra smart du.
Sen, för att gå tillbaka till din förra post så kan jag säga att de flesta skulle tolka "Ryktas att gå ut med folks problem kanske inte är en lösning heller." att någon då har berättat om folkets problem.
 

Tussen

Member
Reaktionspoäng
9
Jag tycker verkligen synd om dig :( tragiskt att inte kunna inse att detta är ett spel - hoppas verkligen ingen sjunker till din nivå.

Eftersom du inte vet nåt egentligen så behöver du inte heller döma. Men har man gett sig in i leken så får man leken tåla också... det borde de största egona som går i ett par skor tänkt på före. Just nu är det "rea" och då på bägge hållen ryktas det.
 

DeletedUser

Guest
Du är bra smart du.
Sen, för att gå tillbaka till din förra post så kan jag säga att de flesta skulle tolka "Ryktas att gå ut med folks problem kanske inte är en lösning heller." att någon då har berättat om folkets problem.

ryktas då att jag undrar hur du kan föra majoritetens talan ?
 
Topp