Det ryktas att...

mrde

Member
Reaktionspoäng
0
Ryktas att mer än hälften av HH gick med i ** för dom är för fega för att kriga, ryktas sedan att dom byggt en akademi likt ett invandrarhem där flyktingar kan bosätta sig hur länge de håller vet jag ej
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att farmrekordet slogs enkelt ska försöka klämma 50mille någon dag. 20mille 07-14 2rundor

Ryktas att i helgen kommer det smälla något så j*vulsk att jag nästan tycker synd om den personen :crybaby:

Ryktas vidare *Odens Korpar* numera tog tillbaks sin rättmättiga plats
 

Ripley

Member
Reaktionspoäng
0
Det ryktas att Stars & Co är en sorglig hop som måste locka med sig små spelare och små stammar för att få hjälp med deff.
Ryktas att Stars inte vågar möta fienden ensamma.
 

DeletedUser

Guest
Jadu vi är sorgliga och kassa ^_^

Ryktas att denna Classic är S-E-G
 

jarc

New Member
Reaktionspoäng
2
Det ryktas att Stars & Co är en sorglig hop som måste locka med sig små spelare och små stammar för att få hjälp med deff.
Ryktas att Stars inte vågar möta fienden ensamma.

..småspelare å småstammar.., mmmm.. ryktas att det är både roligt, som demokratiskt, å dessutom tillgodoser tw:s återväxt.. å de kan väl inte vara fy skam ;)
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att Stars & Co är en sorglig hop som måste locka med sig små spelare och små stammar för att få hjälp med deff.
Ryktas att Stars inte vågar möta fienden ensamma.

Blir du förvånad med tanke på vilka som lirar där? De har aldrig krigat solo emot någon och kommer aldrig göra. Då de vet att de förlorar en sådan kamp, om de inte är 20-30 gånger större än fiendestammen..
 

mrde

Member
Reaktionspoäng
0
Ryktas om att "lukascool" har 2 account, "Lukascool45" , Lukascool56 :thinking:


Mr King Bajskorv får ta o kolla upp sånt fuffels
 

DeletedUser

Guest
ryktas om en ny speed

#871 CTV 48HStart: fredag, 2012-09-14 18:30
Slut: söndag, 2012-09-16 18:30
Beskrivning: GIFTEMÅL

220 minuters nybörjarskydd med GLIDMEDEL
Paladin med DILDO.
ostBågar med kaffe
Spejare kan se allt.
5 spelare per fru.
Går att assistera MILF utanför stammen.
Går ej att attackera en Fru/MILF.
Går ej att lämna FRUN.
Går att välja startposition/samlagsställning.
Anfallsgräns 200 STÖTAR/MS
Antal MILFAR/bonusStrippor per spelare: 8/2
BarbarFRUAR- och bonusMILFAR växer till 120 kilo.
Guldmynt i PUNGEN.
Lojalitets sänkning per OTROHET: 30-40
Ingen Fejkgräns.
Ingen Farmlimit mot andra MILFAR.
Nattbonus: Aktivt mellan 23:00 - 09:00
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att *Stars* slår sig gula och blå i sina försök att påbörja Nerräkningen.

Själv lutar jag mej tillbaka i min barbar och njuter lite till av showen. -det är ett rent nöje måste jag säga :D
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att *Stars* slår sig gula och blå i sina försök att påbörja Nerräkningen.

Själv lutar jag mej tillbaka i min barbar och njuter lite till av showen. -det är ett rent nöje måste jag säga :D

Jaja jag la 70 off men man måste ju testa ;)

Du kan nog få sitta där och vänta ett bra tag
 

DeletedUser

Guest
Äntligen är sista hemligheten **.

Så skönt!

Grattis till vinsten (om 2veckor)!

Det var ju i och för sej ett ganska väntat resultat när HH-familjen vände kappan efter vinden och slöt upp på de starkares sida.
Men det tog en stund för er att nå dit iallafall :)

/mvh jikko
 

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
.

Grattis alla Pirater ni kämpade väl & grattis på *Stars* med ni krigade bra med när ni hade hela världen på er nästan, och fy på er i HH ni va fega och svek era ally :D jag tackar *Wadman* att jag fick spela med honom mvh //*kacka65*
 

DeletedUser

Guest
Utan dig och Wallarn hade denna värld vart slut för länge sen Jikko. ARRRGGGHHH ;)

Det var trevligt det. Hoppas det går fint på v.20 mesut!

Ryktas vidare att man kan få lite ro om 2veckor då?:confused:
 
Topp