Det ryktas att...

lakozz

Member
Reaktionspoäng
2
Rädda rabbit

Ryktas räd rabbit borde ha koll med vilka han spelar med då JAG fortfarnade inte outar de i hans stam som sa detta
Ryktas oxxo Räd rabbit att P horning inte e de bästa sättet o växa i slutändan ;)
 
Reaktionspoäng
18
och du va en av dom som hjälpte dom så sluta lipa, klart som fan dom skulle stabba er sen, bara 1 stam som kan vinna
 

viigoo

Member
Reaktionspoäng
1
ser ut som att jag får en 9k by:)

Beror på om du får renshjälp eller inte du har ju väggat i stort sett all din off :) Du attackerar ju utan murbräckor kanske drf din off dött som flugor nuub ;)

Anfallare: TeddyBearBOX
Ursprung: 05 Sprite (497|515) K54

Kvantitet: 0 693 0 0 0 0 0 0 0 0
Förluster: 0 693 0 0 0 0 0 0 0 0

Kungen som förmodligen tar min mainby :D
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Nä! Har mycket kvar :) det var mina byar som jag inte hade mb i dock. haha, hade råkat bygga deff i en off by ^^
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Nä! Har mycket kvar :) det var mina byar som jag inte hade mb i dock. haha, hade råkat bygga deff i en off by ^^

Beror på om du får renshjälp eller inte du har ju väggat i stort sett all din off :) Du attackerar ju utan murbräckor kanske drf din off dött som flugor nuub ;)

Anfallare: TeddyBearBOX
Ursprung: 05 Sprite (497|515) K54

Kvantitet: 0 693 0 0 0 0 0 0 0 0
Förluster: 0 693 0 0 0 0 0 0 0 0

Kungen som förmodligen tar min mainby :D

Du är en värdig motståndare.:awsm:
 

DeletedUser

Guest
Lite gammalt kanske, men ryktas att jag skrattar lika mycket varje gång jag kollar på TeddyBearBOX profil.:D

Ryktas att det är väldigt ont om rykten i denna chat eller samtal i sig :crybaby:
 
Topp