Det ryktas att...

DeletedUser

Guest
Ryktas att man skämms över Rawr spelare nu för tiden. Vissa slutar aldrig förvåna mig!
Ryktas att det dock är hatten av för de spelare i Rawr som fortfarande håller standarden uppe.
Ryktas att jag lägger min röst på Nbnp!

Ryktas vidare att detta forum verkat dött ut.
 

start

Active Member
Reaktionspoäng
0
Ryktas att man skämms över Rawr spelare nu för tiden. Vissa slutar aldrig förvåna mig!
Ryktas att det dock är hatten av för de spelare i Rawr som fortfarande håller standarden uppe.
Ryktas att jag lägger min röst på Nbnp!

Ryktas vidare att detta forum verkat dött ut.

det har verkligen dött ut =) man försöker muntra upp resten med lite humor men inget fungerar.
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att jag just tappade respekten för Rawr. Vart tog alla klass-spelare vägen som dempap,fireside m.m?
Ni som jag har respekt för vet vilka ni är! Start ;)
 

Lawliet

<span style="color:#008080; font-weight: bold;">Vi
Reaktionspoäng
3
pinsamt är det iafl. fy och vale

Ryktas att det går an att kaxa livet ur sig på externa. Har inget emot dig personligen men det enda som kommer ur din mun nuförtiden är praktiskt taget bara skäll och/eller skällsord. Försök gärna vara lite ödmjuk istället, eller så kan du sluta skriva helt enligt mig.

Som jag brukar säga till de som jämnt är på sådant förbaskat humör - Du hatar för mycket :awsm:.

PS. Detta gäller även v21. Börjar undra vad tinglo tycker om det här, men hon kanske inte läser externa, vad vet jag.
 

Nicovichen

Member
Reaktionspoäng
1
Nejdå jag hatar inte ett dugg. Är nog en av få som faktiskt är glad jämt. :)

Jag är bara ärlig mot er och säger att Rawr är pinsamma. That's it.
 
Reaktionspoäng
0
Det ryktas att Grundbulten ska ha en stor eloge för sitt avsked till värld 20, att våga gå emot Lakozz tyranni och faktiskt göra slag i saken att anfalla NbNp som lakozz håller på att ge bort världssegern till. Grattis NbNp, de som vill kriga emot er vilket är 90% av rawr! kommer bli kickade, så där vinner ni världen rätt enkelt.
 

Lawliet

<span style="color:#008080; font-weight: bold;">Vi
Reaktionspoäng
3
Ryktas att jag är väldigt fundersam kring vad Arctic menar. Lakozz, tyranni? hmm.
 

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
jag hatar nbnp som är så fegisar, hahaha...

vågar ni inte kriga mot oss? förvånad? Nä...
vi vill ... så fort grundbulten rörde er ja vi såg vad som hände inget berättelse :)
 
Topp