Det ryktas att...

DeletedUser

Guest
Kan väl säga det att SB och Looser är EN stam delad i TVÅ och har varit sen starten av denna HP runda. Så det blir snart en liten "merge" då det försvinner spelare från våra små stammar :)

Herrejisses så tråkigt. Finns det en endaste liten löjlig bra anledning till det?
 

DeletedUser

Guest
Frågan är då om några stammar egentligen var ett hot mot SB som ensam stam?
 

Nicovichen

Member
Reaktionspoäng
1
Frågan är då om några stammar egentligen var ett hot mot SB som ensam stam?

Vi har inte stött på några hot ännu, kanske dyker det upp snart vem vet.

Kan passa på och ge er lite stats på vårt nuvarande krig som startade inatt -

Allians Stor Bokstav
Motståndare Amazing race
Sons Of Anarchy
Amazing Race Akademi
Titel Nybyggarna utökar
Start idag kl 00:02:22
Slut ---
Varaktighet 20:35:16
Forumtråd Offensiv
Förklaring Hej Sötisar!

Tyvärr så är en byar så glänsande och fina så vi kan bara inte motstå dem!
Lär er att man måste kräva uppsägningstid för att förhindra sånt här! Ett tips till fortsättningen ;)

Now.. Let's kött!!



Rank Namn Erövrade byar Förlorade byar Besegrade motståndare som anfallare Besegrade motståndare som försvarare
1 Stor Bokstav 10 0 59.128 64.756
2 Amazing Race Akademi 0 3 1.642 14.567
3 Amazing race 0 7 64.961 18.086
 

DeletedUser

Guest
ryktet är bekräftat.. Hela världen kommer att gå fölorad om inte SB kan stoppas av små stammar som är helt försvarslösa annars om de inte samarbetar.

Alla små stammar bör göra sitt för få ett slut på detta mergande för att bilda en topp 1 stam.


Ryktet säger att det är fan ingen idé att spela classic längre om man ska kunna merga för att bilda en topp 1 stam.

Förbjud mergandet till nästa classic, så blir det mer krigande som förr, detta med mergande är inte classic, ägde nästa aldrig rum förr om åren.

Ryktas att jag önskar i fel tråd men vet att det kommer luftas till nästa möte, Önskan till nästa classic, går man in i en stam blir man kvar där. Så man inte kan byta stam.

Rytas att det där lär aldrig hända men ändå enda tråden mods läser .)
 

DeletedUser

Guest
Svårt att förbjuda mergande. Men man kan ju lätt sätta stopp för det med att ha en stamgräns på 5 som jag har velat på de senaste HP världarna.
 

DeletedUser

Guest
Vi har inte stött på några hot ännu, kanske dyker det upp snart vem vet.

Kan passa på och ge er lite stats på vårt nuvarande krig som startade inatt -

Allians Stor Bokstav
Motståndare Amazing race
Sons Of Anarchy
Amazing Race Akademi
Titel Nybyggarna utökar
Start idag kl 00:02:22
Slut ---
Varaktighet 20:35:16
Forumtråd Offensiv
Förklaring Hej Sötisar!

Tyvärr så är en byar så glänsande och fina så vi kan bara inte motstå dem!
Lär er att man måste kräva uppsägningstid för att förhindra sånt här! Ett tips till fortsättningen ;)

Now.. Let's kött!!



Rank Namn Erövrade byar Förlorade byar Besegrade motståndare som anfallare Besegrade motståndare som försvarare
1 Stor Bokstav 10 0 59.128 64.756
2 Amazing Race Akademi 0 3 1.642 14.567
3 Amazing race 0 7 64.961 18.086


Blir inte förvånad om hela världen startar krig mot er stam, det borde dom tycker jag för ni kaxxar för mycket i forumet, men vist ja ni är ju 3 pers på varje konto, lätt att vara kaxxande då när man kan gömma sig bakom 2 andra spelare och sen hävda att man inte var själv inne när man blev adlad....

Hoppas hela världen förenar sig emot er, det förtjänar ni så fjuniga som ni är. PUSS!!!

:thinking: RYKTAS DET..........HÄR ELLER?
 

DeletedUser

Guest
..

Blir ju lite svårt för att deras största spelare har ju 23 byar? O_O
 
Reaktionspoäng
0
Ryktat och klart världen är avslutad. SB är en merge från segern och stängningen av världen. Ska Looser gå med och merga eller ska du nu äntligen börja göra skäl för sitt rykte som topp stam. Och kriga mot SB och inte med som det varit fram tills nu...

Ryktet säger alltså att Looser är vågmåstare i det pågående kriget och kommer kunna vara den avgörande brickan som kan fälla avgörandet för världen.

Looser har en dröm sits om de jobbar på med SB som de gjort och deras 4 bästa får en utlovad plats i SB, men när ett fåtal 2-3 mindre stammar återstår, löper looser spelarna risken att bli stabbade...

Looser ni kanske redan har börjat planera ett krig mot SB :) men ni kommer ju inte klara er själva, men att gama är det rätt metodik för att hjälpa okända spelare i SB.

Tänk om looser började tänka mer långsiktigt än kortsiktigt.

På kort sikt= Jätte bra att hjälpa SB så looser kan merga snart efter vissa visat sig värdiga... men inte en enda att räkna med från SB, deras ord är som vatten, tillsist sinar det.

På lång sikt= skulle looser tjäna mer på att kriga mot SB än samarbeta med dom... Ja absolut, vi blir en jämnstark stam med övriga istället för en lakej åt SB som stabbar de som *host* ledstab anser opaqssande i organisationen.

loosers ni vill väl inte bli stabbade av en stamledning som bara tänker på sig själva i första hand och de få den mot förmodan kan känna minsta lilla medmänskliga känsla med.

Tror nog vissa spelare i SB bör se sig om efter en ny miljö eftersom riskerna för att bli stabbade är högre med tanke på vilka de okända spelarna är.


:thinking: Vad kommer looser att välja, största världsmakten SB eller stötta den så framgångsrikt de nu har gjort för att själva bli offer för stabbers senare. Vilka ska de då vända sig till för att få hjälp om de redan nu har sett till att få SB i en riktigt fin guld sits, den lär dom väl aldrig släppa...



Ryktet säger en hel del vill mina öron höra mera kommer dom höra mer än några okända vill höra .)

Du är ute och cyklar :)
 

DeletedUser

Guest
sb suger pinsamt att dom är rank1 dom kan inte ens backtrack förutom vår käre lukkeboii som är den enda vettiga.
 
Reaktionspoäng
0
Blir inte förvånad om hela världen startar krig mot er stam, det borde dom tycker jag för ni kaxxar för mycket i forumet, men vist ja ni är ju 3 pers på varje konto, lätt att vara kaxxande då när man kan gömma sig bakom 2 andra spelare och sen hävda att man inte var själv inne när man blev adlad....

Hoppas hela världen förenar sig emot er, det förtjänar ni så fjuniga som ni är. PUSS!!!

:thinking: RYKTAS DET..........HÄR ELLER?

Kolla fakta innan du uttalar dig. Verkligen inte alla konton har 3 spelare.
 

DeletedUser

Guest
.

tack vare mig -,- sry Lukas va dum mot dig.. Tack att du gav en chans iallafall de va en ära.
 

DeletedUser

Guest
Oj så bitter någon är att man failade STENHÅRT på ytterliggare en värld och att de andra på polkapojken nu spelar i SB.. Stackars dampen är inte omtyckt :(

Hahhaha kul att jag inte spelade classic förutom att en annan byggde upp byn på skoj..
och ska vi mäta *** så kan vi gärna göra det när jag börjar igen din lilla horunge
 

DeletedUser

Guest
Vi är 2 stammar som är goda kamrater från tidigare världar och då alla söker gangbang mot oss måste vi göra något vi med.

Vi har inte stött på några hot ännu, kanske dyker det upp snart vem vet.

Så de två stammarna som på pappret ser absolut starkast ut går ihop och planerar öppet en merg eftersom en massa stammar som inte utgör ett hot går ihop mot er? Jag skulle vilja påstå att det är ganska löjligt.
 
Topp