Det ryktas att...

viigoo

Member
Reaktionspoäng
1
Anfallare: The Wolfman
Ursprung: |001| (491|485) K44

Kvantitet: 0 0 995 158 250 0 2 34 1 1
Förluster: 0 0 995 0 250 0 2 34 1 1


Ryktas.....







..... KOM MOT MIG BRUUUUR huehuehue.
 

DeletedUser

Guest
Ryktas om att de e gangbang påväg emot SB och stammar desperat går runt i hopp om hjälp.. :thinking::thinking:
 

DeletedUser

Guest
Stort F idag kl 08:20
vafan ska du hålla på så för?!
polkapojken idag kl 06:20
backtracka nu annars mobbar jag dej för allframtid
 

DeletedUser

Guest
.

det är inte kul mobba andra spelare.. och klaga hur '' dåliga de är och sånt '' jag har sätt hur de flesta SB kört de är otroliga bra.. som dempa / nils / jeppe / nico/ lakozz finns flera av de som är bra.. hoppas ni kan nu va trevliga lite mot de, när de inte har gjort ngt dumt..
 

DeletedUser

Guest
Hahahha du har en deffad by så sit inte på externa och jaga en attack från mig,

Roligt att du kallar mig noob då du har velat spela med mig tidigare, fast du kanse vill spela med noobs

haha har ni inte off för att dra ut 1700 spjut det är ju sorligt ja det är en irl polare som deffat plus mitt eget ni är jävligt pinsamt dålig!
 

DeletedUser

Guest
haha har ni inte off för att dra ut 1700 spjut det är ju sorligt ja det är en irl polare som deffat plus mitt eget ni är jävligt pinsamt dålig!

Jo, klart kontot har off till de, som jag sa så tycker jag det inte är värt det,

Om du vill ha förklaringen till det så kan du fråga privat,

Fast jag trodde du va en duktig spelare och borde fatta varför det inte är värt det.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
ryktas om att billy inte ens spelade denna seriöst assååÅ!!!!! SLUTA MOBBAS PÅ HAN HAN BLIR LEDSEN !!!!, MEN HAN SPELADE INTE SERIÖST, BARA SÅ NI VETA.
 
Topp