Det ryktas att...

DeletedUser

Guest
Sist men inte minst ryktas det att jag vill sända lite kärlek till spelare som enligt mig utmärkt sig exemplariskt och helt enkelt varit solklart bäst, trevligast eller sötast världen igenom. Skulle utan tvekan svänga yxor ihop med er i framtiden!

Var väldigt roligt att lära känna dig med Niclas, även om du är Marklundare! We keep in touch :cool:
8-1
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Synd bara att diplomatin förstörde en till början väldigt trevlig värld!
Ryktas vidare att det är så sjukt lustigt hur många som trott på henkes tafatta propagerande om att vi i Mörkret skulle ha varit en elitstam etc, när där i självaverket inte alls var så många gamla rävar!

Nej, ja kan hålla med om att ni inte ska räknas som en 'elit'stamm, men nu var det så att ni var den bästa stammen på världen & många insåg det också. Vår spelskicklighet/aktivitet var knappast i närheten av eran (Vissa utav oss, var ju faktiskt bättre än er :cool: )

Så därav var ni eliten för vår värld, tyvärr var er diplomati den sämsta man sett på länge - T.o.m jag lyckades bättre än er & ja är aldrig diplomat i vanliga fall.........
 

DeletedUser

Guest
Mycket trevligt att spela med dig också Niclas, vi kanske ses på v.21 vid ett senare tillfälle:)
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Ryktas att man inte ska sno någons krigsbyte, de blir...lätt krig över sånt :rolleyes:

Uh, who am i kidding. Världen är ju redan död... :crybaby:
 

DeletedUser

Guest
Nu kommer ett sånthär långt inlägg, läs på egen risk.
Kommer ge ut lite rosor till folk med en sammanfattning i slutet.

Börjar SJÄLVKLART med min älskade lilla Niclas som redan tackat mig! En stor bukett rosor till dig!

Jag måste erkänna att jag aldrig varit såhär glad när jag läst v19 forumet. Så mycket att läsa! Såhär skulle det vara hela tiden men ingen förstod det. Förutom henke såklart! Du har alltid varit söt och skrivit 4-5 inlägg på rad när det varit tyst även fast du inte fått respons. Alltid försökt vara din vän och kommenterat dina inlägg lite spydigt men blev mycket "irl" (kommer du ihåg den konversationen?) då och då så du fick klara dig själv. Skickar en bukett med rosor till dig och hoppas du förlåter mig. :*

Måste erkänna henke, trodde aldrig detta skulle hända helt seriöst. Inget offensivt mot dig eller din stam men trodde att vi skulle vinna från dag 1 tills idag. Trodde aldrig vi skulle förlora. Förstår inte vart det vände riktigt kom perioder när något konto tappade lite byar och så men var aldrig något stort. Ni bara adlade på i rimmen min egen stam till och från. 2 buketter rosor OCH en porsche pamanera till varje spelare som är och varit med i MÖRKRET mer än en månad!

Trinity får vi absolut inte glömma, Dansken, vad hände med att du skulle komma tillbaka? Alla saknade dina veckobrev. Du som höll igång mycket positivt i stammen. Bukett rosor skickat till Danmark.

Får ju inte glömma lilla V.L.A! Ni hade (har) några duktiga spelare som gjort ett bra jobb mot Nuts men ni har även några ägg som jag gnällde lite över. Ni hade iallafall några duktiga spelare, speciellt AnderReturn. 1 ros var till alla i V.L.A och en bukett rosor till AnderReturn.

Ni körde iallafall ett säkert spel nuts. Mycket diplomati i det hela. Alltid fokus på fienden och resten som allierade/IAP. En bukett rosor till er as well! Men nu ska vi inte glömma dom andra spelarna. En bukett rosor till alla i följande stammar: Herrar, GRILL, BTS, RAV. Jasså har alla mergat med Nuts? Missade det! My bad! Rosor till Nuts bara isåfall!

Sammanfattning:
-m- spelare: 2 buketter rosor, 1 porsche panamera
Nuts/Herrar/GRILL/BTS/RAV spelare: 1 bukett rosor
V.L.A spelare: 1 ros var
Henke: 2 buketter rosor (Alltså 1 bukett rosor då du fick enskilt + var med i Nuts)
Niclas: 3 buketter rosor, 1 porsche panamera (Alltså 1 till bukett rosor då du fick enskilt + var med i -m-)
Trinity: 3 buketter rosor, 1 porsche panamera (Alltså 1 till bukett rosor då du fick enskilt + var med i -m-)
AnderReturn: 1 bukett rosor

Missade jag någon så är det bara att börja gnälla. Back to the invandringspolitik projekt. :cool:
 

DeletedUser

Guest
erik kommer huggarej om du inte editerar och lägger till mig

ajz din kahpe du får en fucking panamera och gnäller fortfarande. Kolla brevlådan om en vecka sen kan du snacka och JAAA jag har fått tag på din adress.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
disco sven får väl tacka för rosen! Vet inte om jag var en du gnällde på eller inte.


Vill även tacka AnderReturn som gjorde ett bra jobb med V.L.A!


/M
 
Senast redigerad av en moderator:

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Nu kommer ett sånthär långt inlägg, läs på egen risk.
Kommer ge ut lite rosor till folk med en sammanfattning i slutet.

Börjar SJÄLVKLART med min älskade lilla Niclas som redan tackat mig! En stor bukett rosor till dig!

Jag måste erkänna att jag aldrig varit såhär glad när jag läst v19 forumet. Så mycket att läsa! Såhär skulle det vara hela tiden men ingen förstod det. Förutom henke såklart! Du har alltid varit söt och skrivit 4-5 inlägg på rad när det varit tyst även fast du inte fått respons. Alltid försökt vara din vän och kommenterat dina inlägg lite spydigt men blev mycket "irl" (kommer du ihåg den konversationen?) då och då så du fick klara dig själv. Skickar en bukett med rosor till dig och hoppas du förlåter mig. :*

Måste erkänna henke, trodde aldrig detta skulle hända helt seriöst. Inget offensivt mot dig eller din stam men trodde att vi skulle vinna från dag 1 tills idag. Trodde aldrig vi skulle förlora. Förstår inte vart det vände riktigt kom perioder när något konto tappade lite byar och så men var aldrig något stort. Ni bara adlade på i rimmen min egen stam till och från. 2 buketter rosor OCH en porsche pamanera till varje spelare som är och varit med i MÖRKRET mer än en månad!

Trinity får vi absolut inte glömma, Dansken, vad hände med att du skulle komma tillbaka? Alla saknade dina veckobrev. Du som höll igång mycket positivt i stammen. Bukett rosor skickat till Danmark.

Får ju inte glömma lilla V.L.A! Ni hade (har) några duktiga spelare som gjort ett bra jobb mot Nuts men ni har även några ägg som jag gnällde lite över. Ni hade iallafall några duktiga spelare, speciellt AnderReturn. 1 ros var till alla i V.L.A och en bukett rosor till AnderReturn.

Ni körde iallafall ett säkert spel nuts. Mycket diplomati i det hela. Alltid fokus på fienden och resten som allierade/IAP. En bukett rosor till er as well! Men nu ska vi inte glömma dom andra spelarna. En bukett rosor till alla i följande stammar: Herrar, GRILL, BTS, RAV. Jasså har alla mergat med Nuts? Missade det! My bad! Rosor till Nuts bara isåfall!

Sammanfattning:
-m- spelare: 2 buketter rosor, 1 porsche panamera
Nuts/Herrar/GRILL/BTS/RAV spelare: 1 bukett rosor
V.L.A spelare: 1 ros var
Henke: 2 buketter rosor (Alltså 1 bukett rosor då du fick enskilt + var med i Nuts)
Niclas: 3 buketter rosor, 1 porsche panamera (Alltså 1 till bukett rosor då du fick enskilt + var med i -m-)
Trinity: 3 buketter rosor, 1 porsche panamera (Alltså 1 till bukett rosor då du fick enskilt + var med i -m-)
AnderReturn: 1 bukett rosor

Missade jag någon så är det bara att börja gnälla. Back to the invandringspolitik projekt. :cool:

Finns det något att förlåta? ;)

Va kan man säga, -M- var från första början till slutet väldigt självsäkra på sig själva. Problemet var just jag, Jag förstod exakt hur ni fungerade & hur vi skulle sänka er med ett slag. Diplomati, haha ja. Ni klagar, men om vi inte rekryterat så hade vi gått under av våran egna inaktivitet. Det var...bra nära att man kasta in handuken & "De går fan int" pga så mycket inaktivt. Men gång på gång påmindes jag om Varför ja inte fick ge upp. Ja kunde bara inte ge er segern, de fanns inte på kartan. Så mycket ni premat lös, ja kunde bara inte göra samma sak så...för mig kändes det lite viktigare & kämpa tills det var inget mer att kämpa för. Gött folk på skypen som stöttat mig när man vart nere & nästan slutat, tror inte dom förstår hur viktiga dem vart =P

Men som sagt, ni gjorde fler taktiska misstag än vi, därav segrar vi. Vi hade fantastiska allierade dessutom, vilket ni saknade.

Jag spelar ju fortfarande, så jag delar inte ut rosor & ris än ;-) Men du kan få en låt av henke, erik - Så kanske du blir på bättre humör :)

http://www.youtube.com/watch?v=eu-xFvLaE68
 

DeletedUser

Guest
Oj va härligt det var för engångsskull att läsa forumet, har inte tittat på ett tag då det ALLTID varit samma typ av inlägg, eller inga alls..

Disco tack för rosen, vet att merg inte gillas, men hade inte riktigt tiden att fortsätta leda RAV och kände att det blev bästa utgången för mig och mina undersåtar om vi ville vinna världen. Ni har gjort ett OTROLIGT jobb, även om henke inte tycker ni var en elit stam så tycker ja de, finns inte många som klarar av att stå emot så länge som ni gjorde och mot så många/stora stammar!. Visst alla kanske inte var de bästa, men större delen.

Stor eloge till er alla!

//Mjukis
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att folk inte längre spelar TW för att det är roligt att kriga, utan för att till 100% vinna genom merge, merge och merge. Vad hände med de gamla goda tiderna när man fick kämpa sig till världen genom att kriga för det?

Aja jag ska inte vara en dålig förlorare. Grattis till henke och resten av Nuts och Tull, Henke förtjänar faktiskt att vinna så mycket tid han lagt ner.
Bra kämpat alla, ser fram emot att kanske kriga med/mot er på någon annan värld i framtiden.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Ryktas att folk inte längre spelar TW för att det är roligt att kriga, utan för att till 100% vinna genom merge, merge och merge. Vad hände med de gamla goda tiderna när man fick kämpa sig till världen genom att kriga för det?...

Det har jag frågat mig också.

On topic:

Ryktas att henke inte får låna min perspektivmålning...
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Ryktas att folk inte längre spelar TW för att det är roligt att kriga, utan för att till 100% vinna genom merge, merge och merge. Vad hände med de gamla goda tiderna när man fick kämpa sig till världen genom att kriga för det?

Aja jag ska inte vara en dålig förlorare. Grattis till henke och resten av Nuts och Tull, Henke förtjänar faktiskt att vinna så mycket tid han lagt ner.
Bra kämpat alla, ser fram emot att kanske kriga med/mot er på någon annan värld i framtiden.

Ja, jag kommer ihåg dom gamla goda tiderna när det var en spelare per konto. När man blev internadlad, för de fanns såååå mycket folk man kunde rekrytera.

Vi har inte mergat för att vinna nån gång, vi merga med Grill för att hålla oss kvar i spelet. BTS var för att få upp våra medlemssiffror, RAV för dem tänkte lägga ner om de ej fick kliva med (på så sätt rädda kriget...) Ja ångrar inget ihopslag, hade vi inte gjort dem så hade vi vart nere på 10 pers om vi vart kvar, de kan man ej gå runt på.

-M- gick runt på X antal spelare dem med, sluta nån kom en ny in. Skillnaden på våra olika sätt är att vi kan sätta en siffra på hur mycket folk vi har totalt på våra konton/utbytta - -M- kan man bara gissa sig till.

Så ska ni dömma oss medans ni gör på samma sätt, fast bara skyfflar personer & inte konton? Nejdu, båda sätten är lika 'illa' om de är det du vill framföra, vi får ej nya spelare & våra konton minskar medans ni håller samma nivå? ^^

Ja vet inte va folk tror om mig, men alla påstår min aktivitet är skyhög. (Nu förvisso är den det ;) ) Men i somras låg den väl på nån minut på morgonen & nån timme på eftermiddan etc. Tackar -M- för att ni hade sån respekt för mig & inte anföll, När ni gjorde det så får ja tacka Tjäder för de underbara arbete han la ner. Kommer ihåg när Generaalen låg 1-2 timmar ifrån mina ODEFFADE byar, ja va ju knappt aktiv heller & Ja hade, helt ärligt lagt ner om ni börjat adla mig (Omöjligt & stoppa just då, för all deff va hos fränder) Men, ni trodde ja va 24/7 aktiv :D Så ni anföll mig aldrig :cool:

Ska man förtjäna vinsten med tid man lagt ner så får man ju bara gratulera Dollars & Znap, dem kunde man chatta med dygnet runt oavsett natt, dag, morgon, eftermiddag - Va bara & dra iväg ett pm... Men tyvär så blev dem gråa idag ;)

Mace, va nickade du då?
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Ryktas att Tull och Nuts börjar merga.

Bekräftast.

Ryktas att det blir Nuts vs världen. Tror vi käkar upp de svaga först & spar de spelare som tror sig vara 'bra' så vi får läsa lite roliga inlägg där dem 'Hade inte tid, så ja fick lov och sluta' Medans vi räknar ner tiden tills vi vinner ;-)
 

DeletedUser

Guest
Händer inte så mycket på forumet så man måste liva upp det lite! Varit roligt att följa era debatter men nu tog jag mig tiden att börja skriva själv.
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Ryktas att en efter en ger förlorarsidan nu upp. När vi är klara med alla gratisbyar, kommer det finnas några som kan stå upp mot Nötterna en sissta gång? Blir det total slakt då må tro? Ger dem upp när de ser inksen rada upp sig? :cool:

Något som är sant iaf, det kommer bli ett sant nöje & inka Nats iaf, se hur snabbt dom ger upp :)

VLA, tja de har så förbannat med inaktiva så de är väl inga hot. Dessvärre så har dom ju 2 flaggor vi lär ta ;-) Anar att inka deras ledare & större spelare lär ge den effekt vi önskar skapligt snabbt, så inga problem där.

Resterande krims krams lär väl vara göörenkla byar ;-) Bara för vi kan! Så tar vi dem med.
 
Topp