Det ryktas att...

DeletedUser

Guest
Ber om ursäkt 'Nörden' har inte vart tillgänglig över jul.

God jul på dig, hoppas det får dig på bättre tankar.

God jul allesammans :D

Det va en väldans kort jul du hade. Stiga opp vid 08 på JULdagen och säga att du inte varit tillgänglig över JULEN. Ja du är för söt :)

Vänligen
Nico
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Ryktas att henke blockar mig efter ett meddelande till honom!

leandersen jan 09,2013 15:58
Du jag undrar om jag kan gå med i eran stam? Äger ut alla och kommer adla upp VLA å vem vill missa en sån chans? Inte jag iallafall. Och när jag får gå med borde jag få ta ledarrollen då jag är erfaren med de sen andra stammar. Om ni attackerar mig är ni fega!

Tror du jag orkar skriva till dryga p12or? Förlåt, men de gör jag inte.
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Ryktas att VLA faller samman utan några större påtryckningar från Nuts :eek: Spelare efter spelare går barbarvägen, kan VLA internadla ikapp allt & Vända? Självklart inte, så frågan är då hur länge har dem prem till att fortsätta ^^
 

DeletedUser

Guest
Inte så svårt att förstå varför vi faller samman. Nuts har ju "lite" mera poäng. Sen finns det ju en annan sak som jag inte vill gå in på.
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Så kan det mycket väl vara. Men om poängen hade varit lite jämnare kunde det här sett ut på ett helt annat sätt.

HAHAHAHAHAHA

Best joke of the week. Du har 70% av Nuts som är nästintill helt inaktiva, många seglirar bara för att stänga världen.

Du tror inte det fanns en anledning till att vi aldrig rörde er under kriget? Att vi knappt deffade fronterna mot er? Att vi inte såg er som en fiende, mer bara lite ohyra som vi måste adla bort för att vinna? När -M- föll vann vi. De var de enda som kunde ha gjort något mot vår vinst, inte VLA.

Dom få gånger vi sätter press på era spelare så faller dem ihop inom samma dag. Murray, har du ens fått ob i försvar än? LOL Sätter endel på att du sitter med 50+% i deff - Som resten ur er stam. "Vi behöver deff för att överleva" PRECIS en strateg hade förstått läget & gått all in. Deff kommer aldrig att erövra världen........ Men, som någon skrev ovanför här så har VLA "Mindre" bra spelare.

Sett ut på annat sätt, Haha. Good one.
 

DeletedUser

Guest
HAHAHAHAHAHA

Best joke of the week. Du har 70% av Nuts som är nästintill helt inaktiva, många seglirar bara för att stänga världen.

Du tror inte det fanns en anledning till att vi aldrig rörde er under kriget? Att vi knappt deffade fronterna mot er? Att vi inte såg er som en fiende, mer bara lite ohyra som vi måste adla bort för att vinna? När -M- föll vann vi. De var de enda som kunde ha gjort något mot vår vinst, inte VLA.

Dom få gånger vi sätter press på era spelare så faller dem ihop inom samma dag. Murray, har du ens fått ob i försvar än? LOL Sätter endel på att du sitter med 50+% i deff - Som resten ur er stam. "Vi behöver deff för att överleva" PRECIS en strateg hade förstått läget & gått all in. Deff kommer aldrig att erövra världen........ Men, som någon skrev ovanför här så har VLA "Mindre" bra spelare.

Sett ut på annat sätt, Haha. Good one.


Så du säger att VLA spelar faller när ni sätter lite press på dom. Kanske för att dom ni nu anfaller själv inte är så aktiv. Hur fan ska jag kunna ha ob i försvar om jag inte har fått lika mycket anfall på mig som dig.

Enligt dig svek vi er när vi hjälpte -M- men fattar inte varför du brydde dig så mycket om vi nu är ohyra.

Tror du verkligen att jag trodde vi skulle vinna när -M- försvann? Varför många har mycket deff är för att varför ha off när det ändå är kört?

För det sista, hur ska jag kunna vara lika bra som dig när du har spelat det här spelet flera år å flera timmar per dag?
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Så du säger att VLA spelar faller när ni sätter lite press på dom. Kanske för att dom ni nu anfaller själv inte är så aktiv. Hur fan ska jag kunna ha ob i försvar om jag inte har fått lika mycket anfall på mig som dig.

Enligt dig svek vi er när vi hjälpte -M- men fattar inte varför du brydde dig så mycket om vi nu är ohyra.

Tror du verkligen att jag trodde vi skulle vinna när -M- försvann? Varför många har mycket deff är för att varför ha off när det ändå är kört?

För det sista, hur ska jag kunna vara lika bra som dig när du har spelat det här spelet flera år å flera timmar per dag?

Point has been made.

Ni saknar en bra General som förstår sig på spelet på en högre nivå än på by till by nivå. Ja menar den ända chansen VLA kunde ha gjort något var att kapitalisera på överraskningsanfallet. 80% off hos er hade kunnat göra SÅN skada på oss att vi förmodligen tappat en hel drös med byar. En utmärkt plan med -M- hade säkerligen förvärrat vår situation ännu mer. Ni borde ha vetat att vi ej deffat mot er, vilket en någolunda lirare hade förstått.

Hade ja fått leda VLA mot oss i nuts, då hade nog K45 brunnit ända in mot mina gränser. Nu var det ju så att VLA saknade bra lirare, så de skedde aldrig. Ni tog några byar (Värt att offra, för att dämpa avancemanget) Men vi togs mer eller mindre på sängen.

Det är strategi Murray, något du inte förstår dig på. & ja, för TW är SÅ svårt och förstå sig på. x) Planerar du din tid på tw kommer du undan billigare än vad du tror. 4-5 h i streck gör dig ingen nytta om de är va du nu sitter & tror ;) Ett litet gratis tips från Henke.
 

DeletedUser

Guest
Så jag vet inte vad strategi är nu heller, jag har heller inte förstått spelet finns mycket jag måste lära mig då ;) Varför ska jag sitta 4-5 timmar i streck på tw ett spel jag inte förstår? Jag har aldrig haft något med ledarnas planer att göra.

Sånt här dödar tw då nybörjare är ohyra som ingen vill ha enligt dig. Vad ska få dom att fortsätta spela? Du gör ju inte saken bättre iallafall.


Men tydligen kan vi nå 13 miljoner poäng för att vara en stam gjord av spelare som ingen vill ha. Så 70% utav mina nuts grannar är inaktiv konstigt då att dom vaknar till liv när man skickar off mot dom.

Hade gärna sett dig försöka leda VLA. Du kanske skulle ha kunnat merga ihop ett skapligt gäng ändå "henke balboa"
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Så jag vet inte vad strategi är nu heller, jag har heller inte förstått spelet finns mycket jag måste lära mig då ;) Varför ska jag sitta 4-5 timmar i streck på tw ett spel jag inte förstår? Jag har aldrig haft något med ledarnas planer att göra.

Sånt här dödar tw då nybörjare är ohyra som ingen vill ha enligt dig. Vad ska få dom att fortsätta spela? Du gör ju inte saken bättre iallafall.


Men tydligen kan vi nå 13 miljoner poäng för att vara en stam gjord av spelare som ingen vill ha. Så 70% utav mina nuts grannar är inaktiv konstigt då att dom vaknar till liv när man skickar off mot dom.

Hade gärna sett dig försöka leda VLA. Du kanske skulle ha kunnat merga ihop ett skapligt gäng ändå "henke balboa"

Hmm intressanta slutsatser du gör, ja anser inte nybörjare vara ohyra? VLA är ohyra i mina ögon, jämfört med -M-

Ja det är ett svårt spel och förstå; Man har offensiva trupper & deffensiva trupper sen har du adelsmän som erövrar byar. Haha ja, 13M på att adla barbarbyar, de är riktigt snyggt jobbat hörru :) Nu ska vi inte tracka hela VLA, alla stammar som 'blir' något har ju alltid en kärna. Det hade väl VLA också innan dem la ner. 3 spelare eller va det va x)

Tja, ni lyckades ju merga rätt bra ändå kan tyckas. Och ändå lyckades ni aldrig åstakomma något :/ Tragiskt.

"Sånt här dödar tw" Ja, om alla inte får vinna då ska vi alla samlas & gråta en skvätt för dem som inte vann? Patetiskt. Kom inte och tro att du kan uttala dig bäst du vill utan att du får svara för de du sagt. Du sa vad du tyckte, ja gav en verklighets bild på det hela. Självklart krossades ditt ego & nu vill du gråta lite ? My lord. Gör oss alla en stor tjänst, sluta med TW.
 

wallarn

Member
Reaktionspoäng
15
Hmm intressanta slutsatser du gör, ja anser inte nybörjare vara ohyra? VLA är ohyra i mina ögon, jämfört med -M-

Ja det är ett svårt spel och förstå; Man har offensiva trupper & deffensiva trupper sen har du adelsmän som erövrar byar. Haha ja, 13M på att adla barbarbyar, de är riktigt snyggt jobbat hörru :) Nu ska vi inte tracka hela VLA, alla stammar som 'blir' något har ju alltid en kärna. Det hade väl VLA också innan dem la ner. 3 spelare eller va det va x)

Tja, ni lyckades ju merga rätt bra ändå kan tyckas. Och ändå lyckades ni aldrig åstakomma något :/ Tragiskt.

"Sånt här dödar tw" Ja, om alla inte får vinna då ska vi alla samlas & gråta en skvätt för dem som inte vann? Patetiskt. Kom inte och tro att du kan uttala dig bäst du vill utan att du får svara för de du sagt. Du sa vad du tyckte, ja gav en verklighets bild på det hela. Självklart krossades ditt ego & nu vill du gråta lite ? My lord. Gör oss alla en stor tjänst, sluta med TW.

arg

(10 nedrans tecken)
 

DeletedUser

Guest
Hmm intressanta slutsatser du gör, ja anser inte nybörjare vara ohyra? VLA är ohyra i mina ögon, jämfört med -M-

Ja det är ett svårt spel och förstå; Man har offensiva trupper & deffensiva trupper sen har du adelsmän som erövrar byar. Haha ja, 13M på att adla barbarbyar, de är riktigt snyggt jobbat hörru :) Nu ska vi inte tracka hela VLA, alla stammar som 'blir' något har ju alltid en kärna. Det hade väl VLA också innan dem la ner. 3 spelare eller va det va x)

Tja, ni lyckades ju merga rätt bra ändå kan tyckas. Och ändå lyckades ni aldrig åstakomma något :/ Tragiskt.

"Sånt här dödar tw" Ja, om alla inte får vinna då ska vi alla samlas & gråta en skvätt för dem som inte vann? Patetiskt. Kom inte och tro att du kan uttala dig bäst du vill utan att du får svara för de du sagt. Du sa vad du tyckte, ja gav en verklighets bild på det hela. Självklart krossades ditt ego & nu vill du gråta lite ? My lord. Gör oss alla en stor tjänst, sluta med TW.

Tror jag ska ta å gråta en skvätt nu... Haha varför ska jag göra det? Barbaradlingar säger du? Så nuts har aldrig adlat barbarbyar?

Jag håller med dig att kärnan hjälpte stammen rejält.

Vem ska jag göra en tjänst att sluta? dig? nää tror inte det.

Inte fel på dina slutsatser heller. När sa jag att vi ska gråta en skvätt för dom som inte vann?

:DDD
 

DeletedUser

Guest
För det sista, hur ska jag kunna vara lika bra som dig när du har spelat det här spelet flera år å flera timmar per dag?

Best joke of the week, henke har inte spelat flera år utan han har spelat en dag och köpt premiumpoäng för flera tusen kronor.
 
Topp