Det ryktas att...

DeletedUser

Guest
Nu tycker jag att det lugnat ner sig lite och jag ser gärna att värld 14 delen håller sig till just värld 14.

Har ni frågor eller övriga ärenden, ber jag er att ta kontakt med mig direkt via e-mail eller supporten. För min och allas skull. Tack. :)


Nu ser jag mer än gärna lite rykten av Värld 14 som är smaskiga! Några krig? Något nytt?
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att det är väldigt många familjestammar trots att medlemsgränsen ligger på 100. Någon som har någon teori till varför?
 

DeletedUser

Guest
vill bara påminna er om att hålla er till ryktena och inte påbörja diskussioner av varje rykte som postas.

Mvh Fox
Moderator v14
 

DeletedUser

Guest
Rycktas att vissa spelare i [rs] och poison från värld 13 fejknickar och kör i en stam här i värld 14 .
Någon som vet om det är sant eller falskt ??? :confused:
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att Lugge inte har lika många konton mera, nästan alla blev bannade under natten och idag blev dom gråa, vissa påstås även ha försvunnit från kartan helt, men kan inte se att de blivit "hål" i "lugge-rimmen"

Någon som kan bekräfta lr dementera detta?
 

DeletedUser

Guest
Bekräftar att dem blev barbarbyar. Men försvunna dementeras. (hade 2 st inom min kyrkradie)
 

DeletedUser

Guest
Ryktet bekräftas!

Det ryktas vidare att dGrönas ledare, The Holy Afro, visade vår sköna humor när han upplöste stammen VIP.
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas även att VIPs ledare blivit på ett dåligt humör och utfärdat en Jihad mot oss i dGröna :D
 

DeletedUser

Guest
Ryktas om att det är sjukt effektivt att kötta stam mot stam i början av en värld!
 

DeletedUser

Guest
Ryktas om att det är sjukt effektivt att kötta stam mot stam i början av en värld!

Bekräftas, farmkrig när toppen har 400p. Det är det snabbaste sättet att utvecklas! Som spelare och stam D::awsm: Inte så att man förlorar på't :thinking:
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att...

....Ny rank 1a kommit fram, riktig phora där :thinking:
....rank 1 och rank 3 ligger i samma kyrkradie :sneaky:
....Folk omlokaliserar pga för aggressiva grannar :p
 
Topp