Det ryktas att...

DeletedUser

Guest
Ryktas att WvWvW stammens medlemmar fått nya order...

....Ta bort alla sina vänner, som ej är inom stammen :sneaky:

Även ryktas det att jag förlorade en vänn pga detta :p
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att jag blev först med att bli utsedd till marknadsguru xD
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att WvWvW stammens medlemmar fått nya order...

....Ta bort alla sina vänner, som ej är inom stammen :sneaky:

Även ryktas det att jag förlorade en vänn pga detta :p

Ryktas ytterligare att det borde vara en självklarhet att inte visa sin närvaro/frånvaro för folk utanför sin stam.
 

crille011

Member
Reaktionspoäng
4
Ryktas ytterligare att det borde vara en självklarhet att inte visa sin närvaro/frånvaro för folk utanför sin stam.

ryktas att detta är helt rätt.. Vi i WVWV visste inte om att EN medlem hade såmånga vänner, han har avlägsnat allihop och jag antar att du därför tror det var en order då den var syftad till spelaren ifråga?

MVH
Crille
 

DeletedUser

Guest
..att jag baxisten äntligen har fått upp mitt stall :) och tänker börja farma på riktigt ;)

.
 

clown

Member
Reaktionspoäng
0
ryktas att jag lite skikligt lyckades döda min egen off emot min egen deff "/ tom precis dagen innan skyddet :(
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att admins går in på konton och tar bort trupper samt avbryter anfall med mera.
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att VVVVVV (aka C.C från värld 13) är rädda för att bli busted, fastän dem redan är det ;)
 

DeletedUser

Guest
Dementeras. Vi är fortfarande inte c.c, fattar inte vad alla fått det ifrån. Synns inte det på vår OB-A trots det låga medlemms antalet?

Mvh
Crille

Dementerar din dementering. Jag var en av de medverkande till namnet (spelar dock inte i C.C eller vvvvvv)

mvh
 

crille011

Member
Reaktionspoäng
4
Dementerar din dementering av min dementering^^ Du har inte tänkt tanken att stammen som VVV är kan ha haft en medlem som isf kom med ett förslag i stammen C.C (antar att du syftar på dem eftersom du nämnde dem tidigare)? Jag kan ju på rak arm säga att de flesta(om ens någon) inte ens finns på v.13.

Tror vi kan sluta diskutera detta nu. Vi är inte C.C punkt slut.

Mvh
Crille
 

DeletedUser

Guest
Där hoppar jag in eftersom något bevisligen har gått snett.

Tycks bero på mycket missförstånd och dylikt, så jag låser härmed tråden tills allt är rätt.
 
Topp