Det ryktas att ...

DeletedUser

Guest
ryktas att fler är uppe på natten då man är nervös för att få inkommande
 

DeletedUser

Guest
ryktas även att Busig i LEAGUE är värelös på att fejjka, ryktet var sant.:sneaky:

ryktas att Tranquill har fel om de han säger, sant som vanligt ;)
 

DeletedUser

Guest
Ryktas om att TYT använder små stammar för att göra deras smutts jobb.
 

Cliff

New Member
Reaktionspoäng
0
Ryktas om att alla mindre skickliga spelare/stammar försöker klanka ner på oss i TYT för att känna sig lite bättre än vad dom egentligen är.
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att Dr.Phil och jag själv är enormt älskade i Snövits och ODENs forum.
 

DeletedUser

Guest
ryktas att tottas börjar tappa byar till lilla mig, sant =P
 

scummy

New Member
Reaktionspoäng
0
ryktas att ännu mindre lilla jag tagit en by från stora baxisten, och mer blir det!
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att AA hade flygande besiktning i natt i skafferiet...
Ryktas att skafferiet luktar illa, ekar tomt och är allmänt stökigt...
Ryktas även att slutprotokollet visar på spansk flagga enligt inspektören.
 

DeletedUser

Guest
Ryktas

.....att PaRa har mergat med två stammar nu under en vecka... Banzai & Druids
.....att TYT spelarna lutar sig tillbaka och småler, vadan detta hyckleri?
.....att TYT gillar när folk uttrycker sig om mergning o gnäller om det, men vänder på klacken o gör samma sak..
.....att rank2 platsen såg för aptitlig ut för PaRa/Druid's ledningen så dem gick emot sina f.d ord om merge.
.....vidare att det visar på inaktivitet hos Fed
.....och även på att spelarna börjar ge upp
.....eftersom vi vet hur många spelare som Druids/PaRa/Banzai ska internadla
.....att det beror på att många i Fed inte klarar av motgångar och då lägger ner
.....att många som spelar i Fed kommer att klaga över dessa rykten och säga hur falska och dumma dom är.

Det var allt för idag, nu var det dags för vädret.
Vädret för v12 ser ut som så här under helgen.

I mitten av v12 så kommer det fortsätta vara ett ljus som sprider med mycket sol där TYT ligger.
I utkanterna av v12 där vi finner PaRa, Snakes, -s- mfl så fortsätter det vara spridda regnskurar och åskmoln.

Vädret har nu varit som alltid i flertalet veckor. Och många frågar sig säkert när vädret kommer se bättre ut i kanterna av världen. Vädermannen Black har sagt som så att det inte ser ut som det kommer ljusna något mer för yttre kanterna av v12, Lilla Åsnan instämmer i Black's ord.

/Hejar & Åsnan
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Ryktas att jag hade förväntat mig bättre motstånd av TYT, den enda i TYT som jag kan lyfta upp är Brightside som lägger ner sin själ i att försöka ta byar och taima in rens + adel

Ryktas att jag ville att samtliga i TYT skulle vara som han, men vad kan man begära av en stam som självutnämt sig till mästare av en värld?
 

DeletedUser

Guest
Ryktas

...att Tersias aka Evil Owl sagt att han tycker att motståndet från oss i TYT är dåligt..
...att jag är förvånad att han klagar över hur dåligt motstånd det är när de i Fed ligger minus med 500-600? byar mot oss i TYT.
...att jag hade förväntat mig mer motstånd från forna Banzai nuvarande PaRa, det var som att skära smör i solsken när man började adla utav dom. Pinsamt.
 

DeletedUser

Guest
Ryktas

...att TYT's ledning måste ta en koll i leden och se vart det går ut info och fixa ägare som kan sitta på inaktiva konton
...att TYT's ledning måste informera stammen om fördelar med MB samt katas i off byar
...att k54 fronten är pinsamt dålig, adlar barbarer och hoppas att undertecknad inte begraver adlar utanför muren
 

DeletedUser

Guest
Ryktas

...att TYT's ledning måste ta en koll i leden och se vart det går ut info och fixa ägare som kan sitta på inaktiva konton
...att TYT's ledning måste informera stammen om fördelar med MB samt katas i off byar
...att k54 fronten är pinsamt dålig, adlar barbarer och hoppas att undertecknad inte begraver adlar utanför muren

Haha jag som trodde du skrev om er egna stam där ett tag. Skriv in PaRa/-s-/Snakes m.m istället för TYT så blir det sant istället för rykten. ;)
 
Topp