Det ryktas att ...

DeletedUser

Guest
Det ryktas att jag saknar V12, både för inställningarna och spelarna.

Det ryktas dessutom att av forna Träd var det Vision.X som imponerade mest, cred till honom.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
ryktas att Federation jagar efter kött..
ryktas att det är spelare ur -s- som är revanschsugna och vill laga sig en god bit med lite mjöd
ryktas att det är Lilla Åsnan som är målet..
ryktas att det kommit fram en bild på -s- planer och strategi för vinst..

donkey-kiss.jpg
 

tranquill

Member
Reaktionspoäng
9
Ryktas att jag är JÄVLIGT förbannad på en viss spelare men pga reglerna får jag inte hänga ut den personen här i forumet.

Ryktas att den personen har gjort så mina byar e fuckt up och inte längre e mina ägor. ..


har den spelare lust att bekräfta. . .
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att PaRa kan titulera sig "Stammen som inte vågar anfalla aktiva spelare".
Och får nu skriva detta på sin stamprofil.

Ryktas att jag hade förväntat mig mer av dem, men tydligen var det falska förhoppningar.

/
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att PaRa kan titulera sig "Stammen som inte vågar anfalla aktiva spelare".
Och får nu skriva detta på sin stamprofil.

Ryktas att jag hade förväntat mig mer av dem, men tydligen var det falska förhoppningar.

/

vill dementera det ryktet som rent smörja.
 

DeletedUser

Guest
vill dementera det ryktet som rent smörja.

Bevisa istället att ni klarar av att anfalla aktiva spelare och även att ni klarar av att adla av dom ;)
Ryktas att mina slutstats för idag blev 10-0 i byar mot Federationen och att 8 av dessa byar är tagna av din stam PaRa.
 
Senast redigerad av en moderator:

Victim

Member
Reaktionspoäng
0
Bevisa istället att ni klarar av att anfalla aktiva spelare och även att ni klarar av att adla av dom ;)
Ryktas att mina slutstats för idag blev 10-0 i byar mot Federationen och att 8 av dessa byar är tagna av din stam PaRa.

Ryktas att PaRa gratulerar Black Sparkz för ett bra jobb.
Ryktas även att PaRa ska försöka hitta fler inaktiva spelare att adla för att jämna ut oddsen i statistiken och förlora så lite gubbar som möjligt, alla byar räknas ;)
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Bevisa istället att ni klarar av att anfalla aktiva spelare och även att ni klarar av att adla av dom ;)
Ryktas att mina slutstats för idag blev 10-0 i byar mot Federationen och att 8 av dessa byar är tagna av din stam PaRa.

Ryktas att det kom från rätt käfft :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
ryktas att ordern gått i PaRa om något nytt..
ryktas att denna nya trend är häpnandsväckande i ett krig
ryktas att av de senaste 40 adlingsanspråken som PaRa har lagt beslag på är hela 31 gråbyar..
ryktas att detta beror på att ledningen i PaRa vill träna hur man skickar adelståg och rens som inte är flera minuter eller timmar mellan varandra, så har dem nu annordnat ett bootcamp nu i helgen..
ryktas att hela världen och framförallt TYT ser framemot dessa nyvunna egenskaper hos fienderna och hoppas kunna få se iaf 1 tåg på 500ms under detta krig
ryktas att det har varit väldigt dåligt med det sen TTT/ComeOn! försvann..
ryktas att detta krig verkar vara väldigt enformigt och något radikalt måste hända för att Federationen ska få en vändning
ryktas att vissa i ledningen i Federationen nu blivit tunnare i håret efter att deras hårdsatsnins (federation) inte fick den effekt dem ville.
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att det är mycket ord och lite fakta som ligger under TYT's uttalanden :rolleyes:
 

Victim

Member
Reaktionspoäng
0
ryktas att detta beror på att ledningen i PaRa vill träna hur man skickar adelståg och rens som inte är flera minuter eller timmar mellan varandra, så har dem nu annordnat ett bootcamp nu i helgen..

Ryktas att PaRa bjudit in ett helt gäng TYT spelare som också behöver träna på detta (PM Victim och tid och plats)
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att det är uppror i en viss del av Federationen.. och en stam har blivit två stammar.
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att TYTs nya krigsgrupper har fått folk att sura till mot varandra. :awsm:
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att jag börjar förstå varför en 9-åring adlar byar av Federationen :)
 
Topp