Det är sant...

Tussen

Member
Reaktionspoäng
9
Brukar bli så när man inte kan hålla sig till TWs regler... vaför kan du läsa i ryktestråden
 

DeletedUser

Guest
Det är sant att RapiDoodle är tillbaka mer taggad än innan.

Nu är de dags att köra gasen i botten, payback is a b*tch

Inge vänlig
Nico
 

DeletedUser

Guest
Det är sant att RapiDoodle är tillbaka mer taggad än innan.

Nu är de dags att köra gasen i botten, payback is a b*tch

Inge vänlig
Nico

Vem ska du ta ut din hämnd nu då på :). Sitter här ivrigt och kollar på vem du nu ska ta ner ;)

Det är sant att jag har börjat igen (om nu någon bryr sig, tror dock ej det xD )
 

DeletedUser

Guest
Vem ska du ta ut din hämnd nu då på :). Sitter här ivrigt och kollar på vem du nu ska ta ner ;)

Det är sant att jag har börjat igen (om nu någon bryr sig, tror dock ej det xD )

Det är sant att det alltid är intressent när gamla lirare startar igen och dom dessutom kan föra sig vettigt på externa ;) !

lycka till ingame och njut av rimmen på denna värld, det är sant att den genererar fint :)
 

DeletedUser

Guest
Det är sant att det alltid är intressent när gamla lirare startar igen och dom dessutom kan föra sig vettigt på externa ;) !

lycka till ingame och njut av rimmen på denna värld, det är sant att den genererar fint :)

Tack säger detsamma! :) Ska försöka växa fint här ute!

Bara så inte vår kära forums moderator ska tycka att jag är jobbig så kan jag även säga att:
Det är sant att rimmen kommer intressant när vissa spelare har växt till sig! ;)
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att er kära moderator har haft mycket stor förståelse över hur turbulent en del har tyckt att det sista dygnet har varit men nu skulle jag vilja att alla går tillbaka till att i alla fall något mer troget följa trådarnas intentioner.
Kram Pia

Det är sant att även pias måste vart trött och skrivit i fel tråd! ;)
Ingen ryktes tråd här inte!
 

pias

Tribal Wars Teamet
Reaktionspoäng
40
Det är sant att även pias måste vart trött och skrivit i fel tråd! ;)
Ingen ryktes tråd här inte!

Japp men nu har hon flyttat dem rätt.....
Men det är sant att jag har haft stor förståelse för det turbulenta dygnet och vill att alla går tillbaks till att mer troget följa trådarnas intentioner.
Kram
 

DeletedUser

Guest
det är sant att det hänt liknande saker på andra världar men att då stammarna fått "rank 0" och därför inte synts till på topplistan längre.
 
Topp