Det är sant...

DeletedUser

Guest
Kan ju säga direkt att det inte är sant. Jag skulle aldrig läsa någon annans pm, Tussen försöker bara smutskasta oss då det va jag som var kraften bakom kicken. Jag som verkligen fick nog av henne, sen hakade resten på som tur är.

För genom detta märker ju även resten av världen hur hon funkar. Hon snackade lika mycket skit om oss i vårt interna forum så varför är hon så ledsen att hon fick kicken? Vi är ju inga bra? :)

Och till Adam önskar jag ett gott fortsatt liv! Ta hand om dig och du vet som sagt vart du kan nå mig så vi kan mysa på skype igen :*
 

Tussen

Member
Reaktionspoäng
9
Kan ju säga direkt att det inte är sant. Jag skulle aldrig läsa någon annans pm, Tussen försöker bara smutskasta oss då det va jag som var kraften bakom kicken. Jag som verkligen fick nog av henne, sen hakade resten på som tur är.

För genom detta märker ju även resten av världen hur hon funkar. Hon snackade lika mycket skit om oss i vårt interna forum så varför är hon så ledsen att hon fick kicken? Vi är ju inga bra? :)
Och till Adam önskar jag ett gott fortsatt liv! Ta hand om dig och du vet som sagt vart du kan nå mig så vi kan mysa på skype igen :*

*Det är även sant att jag står för vad jag säger och gör till skillnad ifrån andra

* Det är även sant att nicco och wadman är de falskaste jag mött på TW någonsin större skitsnackare om folk finns det inte

* Det är även sant att jag hoppas polletten en dag ramlar ner hos vissa så de inser att de satsade på fel häst denna gången pga att den äkta susa känslan som alla säger sig saknat beror på rappikontot som lägger näsan i blöt överallt och provocerar allt och alla som inte tycker lika som dem + att poänghorande och egoism som dessa står för inte håller i längden

* Det är även sant att jag uppskattar ärlighet och lojalitet över allt annat men det fanns inte längre i Susa då det bara handlar om en sak Tinglos knähundar i IRL

* Det är även sant att jag nu inte har nåt att vara lojal emot längre därför min ärlighet om hur susa faktiskt fungerar och är mot folk tur de visat sitt rätta jag
 

Hervor

Member
Reaktionspoäng
3
Ledsamt....mycket ledsamt. =o(

Kan inte komma ihåg att man inte fick ha en egen åsikt i SuSa (v14). Däremot kanske man inte alltid fick den reaktion man ville.

Sant är att om något plockades bort (vilket var ytterst sällsynt) var det var rena påhopp och då uppmanades man att ta det privat - vilket är helt riktigt.

Sant är att man ibland inte tilldelades de byar som man tyckte man ville ha. Jag valde att tänka att eftersom jag inte är en tokaktiv och hårdför spelare så var det bättre att någon mer skicklig medspelare fick dem. Jag kallar det lagspel och stamtänk.
Om jag vinner en värld med 500k eller 5 mille poäng har ju ingen betydelse.

Sant är att ett väldans farligt TräskTroll bara har lite över 5k poäng, men att han inte gör något i stammen har jag svårt att tro.
 

misslover

Member
Reaktionspoäng
0
*Det är även sant att jag står för vad jag säger och gör till skillnad ifrån andra

* Det är även sant att nicco och wadman är de falskaste jag mött på TW någonsin större skitsnackare om folk finns det inte

* Det är även sant att jag hoppas polletten en dag ramlar ner hos vissa så de inser att de satsade på fel häst denna gången pga att den äkta susa känslan som alla säger sig saknat beror på rappikontot som lägger näsan i blöt överallt och provocerar allt och alla som inte tycker lika som dem + att poänghorande och egoism som dessa står för inte håller i längden

* Det är även sant att jag uppskattar ärlighet och lojalitet över allt annat men det fanns inte längre i Susa då det bara handlar om en sak Tinglos knähundar i IRL

* Det är även sant att jag nu inte har nåt att vara lojal emot längre därför min ärlighet om hur susa faktiskt fungerar och är mot folk tur de visat sitt rätta jag



Lojal har du alltid varit Tussen. Alltid hjälpt till med deff och varit jävligt trevlig.

Men du har förändrats totalt. Träsktroll försökte och försökte prata, men kan du inte ens öppna hans brev och svara eller lyda tinglo´s ordrar så behöver du inte vara med i susa.

Du valde ju själv och vara med sen början så teknisk sätt är du tinglo´s knähund. Och det är ju tack vare tinglo att alla är så tajta med varandra och visa både med och motspelare respekt. Det är ju de du inte kunde lära dig. Visa respekt. Handen om hjärtat var vi innan redan skeptiska till att du skulle med pga din attityd.

STOR SKILLNAD PÅ ÄRLIGHET OCH ATTITYD . Aja Lycka till i framtiden. Jag tycker inte illa om dig tussen absolut inte. Men ha sådan attityd på ett litet spel där de visar statestik är lite B
 

Tussen

Member
Reaktionspoäng
9
Då kan du ställa dig frågan om VEM/VILKA som har attitydsproblem, och dessutom har jag aldrig nekat nån order utan avböjde ett tillkrystat erbjudande om PC`s sämsta by som dessutom inte låg bäst till för mig för de hade ni själva lagt beslag på.

Och att svara på post känns ganska meningslöst för oavsett om man skrivit bu eller bä så hade det vänts mot mig ändå så lika bra att hålla käftern för det var precis vad ni bad mig göra och jag var ju ändå ett rent svin enl ledningen

Sen är det även sant att ni inte släpper in alla som ni påstår varför skulle folk isåfall känna sig som både andra och tredjeklassens medlemmar?

Men skit samma ni visade bara vilka oärliga och stora egon ni är som sitter och klappar er själva på magen och sitter och ser ner på andra även detta är alldeles sant.

Det är även sant att jag vet vilka jag kan kalla vänner och det är inte dessa stora egon iallafall.
 

DeletedUser

Guest
# Det är sant att detta är ett spel vilket många verkar glömma bort alltför ofta
# Det är sant att du Tussen är en grym deffspelare som har hjälpt många i tuffa tider, men...
# Det är också sant att om man läser forum för andra världar så hittar man flera inlägg där du anklagas för att sprida dålig stämning
# Det är sant att jag inte känner dig Tussen och ogillar att klanka ner på människor i ett spel som inte betyder något egentligen när det väl kommer till kritan. Men mitt råd till dig är att det bästa sättet att "ge tillbaka" är inte att sprida sanna/osanna rykten på nätet utan tystnad!. Stå med huvudet högt och sjunk inte till andras nivå för i så fall är man inte ett dugg bättre själv.

Glöm inte att detta är ett spel där man ska ha kul :D
 

DeletedUser

Guest
Det är sant att denna värld är första gången jag spelar med SuSa.

Det är sant att jag inte alls känner igen mig i vad Tussen säger om första-andra-tredje-hands medlemmar.

Det är sant att jag tror att Tussen bara är bitter - och därmed sprider en massa SKIT. Att hon ens skriver i "Det är sant"... Vad hon en tror sig veta borde det ändå bara vara rykten vid det här laget.
 

DeletedUser

Guest
Det är sant att sanning består av väl underbyggda argument och exempel.
Det är sant att saklighet och frånvaro av personliga påhopp är något som förväntas av inlägg i forumet.
 

Fjotor

Member
Reaktionspoäng
0
Det är sant att jag blev blockad av en spelare som är diplomat i stammen dessutom. Duktig förhandlare? Slutade med att de åkte på det ändå.
 

pias

Tribal Wars Teamet
Reaktionspoäng
40
Kan vi avsluta detta. Jag vet inte eftersom att jag inte är insatt i stammarnas interna angelägenheter så Kan jag inte se vad som är sant eller inte men som jag personligen ser det så hör en hel det av detta kanske snarare hemma i ryktestråden då det inte går att verifiera.
Den här diskussionen som har varit hör kanske inte riktigt till "Det är sant" trådens intentioner.
Kram
 

DeletedUser

Guest
Kan vi avsluta detta. Jag vet inte eftersom att jag inte är insatt i stammarnas interna angelägenheter så Kan jag inte se vad som är sant eller inte men som jag personligen ser det så hör en hel det av detta kanske snarare hemma i ryktestråden då det inte går att verifiera.
Den här diskussionen som har varit hör kanske inte riktigt till "Det är sant" trådens intentioner.
Kram

Tack.
Det är sant att jag tycker det är en bra idé.
 

DeletedUser

Guest
Det är sant att det äntligen funnits lite intressant läsning att hitta i värld 21 forumet.
 

start

Active Member
Reaktionspoäng
0
Det är sant att LOL lugnat ner sig och rustar upp sig tills år 2013 inför ett "storkrig"
 

jebu

New Member
Reaktionspoäng
0
Det är sant att LOL lugnat ner sig och rustar upp sig tills år 2013 inför ett "storkrig"

Haha,det skulle jag inte påstå vara sant, så fall rustar OnC upp sig rejält för de kommande 2 åren ;)

Sida 1:
Stammar: LoL
Sida 2:
Stammar: OnC

Timeframe: 20/12/2012 00:00:00till28/12/2012 16:29:07

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 54
Sida 2: 25
Skillnad: 29

chart



Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 311,092
Sida 2: 92,185
Skillnad: 218,907

chart
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Haha,det skulle jag inte påstå vara sant, så fall rustar OnC upp sig rejält för de kommande 2 åren ;)

Sida 1:
Stammar: LoL
Sida 2:
Stammar: OnC

Timeframe: 20/12/2012 00:00:00till28/12/2012 16:29:07

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 54
Sida 2: 25
Skillnad: 29

chart



Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 311,092
Sida 2: 92,185
Skillnad: 218,907

chart

När någon ur toppen från en stam går så långt att behöva lägga stats för & dementera, DÅ vet man att något är på G :rolleyes:
 

jebu

New Member
Reaktionspoäng
0
Eller bör start bara kolla upp det först innan han skriver något i "sant-tråden". Det som är sant ska vara sant :awsm:
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
När någon ur toppen från en stam går så långt att behöva lägga stats för & dementera, DÅ vet man att något är på G :rolleyes:

Det är sant att om någon har mycket poäng i en stam så behöver inte det betyda att personen i fråga har en viktig roll i stammens struktur.
 

Lawliet

<span style="color:#008080; font-weight: bold;">Vi
Reaktionspoäng
3
Kan vi avsluta detta. Jag vet inte eftersom att jag inte är insatt i stammarnas interna angelägenheter så Kan jag inte se vad som är sant eller inte men som jag personligen ser det så hör en hel det av detta kanske snarare hemma i ryktestråden då det inte går att verifiera.
Den här diskussionen som har varit hör kanske inte riktigt till "Det är sant" trådens intentioner.
Kram

Så du vill alltså sabba det mest intressanta som skrivits i v21s forum? Gör inte det är du snäll.
 
Topp